Het is idd een groot propaganda spektakel aan het worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Nota bene in EenVandaag een filmpje, de "terrorist" die een knuffelbeest omhoog houdt. Een foto. De geweldige presentator zegt: "we moeten niet te snel conclusies trekken uit beelden". Daarna laten ze een 30 seconde durend filmpje zien, waarin te zien is dat deze militair zeer emotioneel het knuffelbeest oppakt, met respect terug legt op de grond en vervolgens bidt voor het slachtoffer.
Rutte heeft zich bij deze definitief gediskwalificeerd als premier. Spreken over walgelijke beelden en daders terwijl hij niks, maar dan ook helemaal niks over de achtergronden weet.
Over de ruggen van 300 meestal onschuldige burgers wordt een politiek conflict uitgevochten.
Zeker niet het vliegtuig van Putin is al lang gedebunked: die mijdt al tijden dat luchtgebied,en dat is vrij logisch.quote:Putin
Het presidentile vliegtuig van Putin vloog ongeveer drie kwartier later bijna dezelfde route als MH-17. Het is heel goed mogelijk dat Oekraense terroristen met steun uit Europa dachten op dt vliegtuig te schieten.
klopt, maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:01 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het is idd een groot propaganda spektakel aan het worden.
[..]
Zeker niet het vliegtuig van Putin is al lang gedebunked: die mijdt al tijden dat luchtgebied,en dat is vrij logisch.
Welke "maar" ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
klopt, maar
http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
[ afbeelding ]
Als zoiets meer dan 10km boven een pro-Europees hoofd vliegt, ziet die echt het verschil niet.
Ik wilde zeggen dat die domme terroristen in Kiev misschien wel MH17 voor het presidentile vliegtuig van Putin hebben aangezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Welke "maar" ?
Je haalt je stelling zelf onderuit.
Met de huidige informatie over het gebruikte wapensysteem had men UBERHAUPT geen idee wat er daar op 30.000 voet vloog, laat staan optische identificatie (op die hoogte)
Even wat beter gekeken :quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat die domme terroristen in Kiev misschien wel MH17 voor het presidentile vliegtuig van Putin hebben aangezien.
Jij ziet dat, want jij bent ontwikkeld. Die dictator in Kiev ziet het verschil niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Even wat beter gekeken :
Het vliegtuig van Putin heeft 4 motoren ipv 2 van de Boeing , dat kan je je als het meezit nog wel optisch onderscheiden.
Dat haalt je stelling helemaal onderuit.
Ze zouden dan juist het verschil moeten zien.
Check mijn edit : laatste regel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij ziet dat, want jij bent ontwikkeld. Die dictator in Kiev ziet het verschil niet.
Dat een pro-Europees die raket afvuurt wil niet zeggen dat hij het ook vanaf Kiev heeft gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat een pro-Europees die raket afvuurt wil niet zeggen dat hij het ook vanaf Kiev heeft gedaan.
Is ook niet nodig, deze kan je op de NWS pagina vinden, mja heb het helaas wel eerder mee gemaakt dat er slachtoffers ontkend werden, maar denk niet dat het in dit geval zal gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:18 schreef Bill_E het volgende:
Passagierslijst-MH17 mag zeker niet gepost worden hier?
Beide vliegtuigen vlogen op ca, 10 km hoogte Als ik nu de lucht in tuur met een verrekijker kan ik alsnog niet goed zien of het 2 of 4 motoren zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Even wat beter gekeken :
Het vliegtuig van Putin heeft 4 motoren ipv 2 van de Boeing , dat kan je je als het meezit nog wel optisch onderscheiden aan de condenssporen.
Dat haalt je stelling helemaal onderuit.
Ze zouden dan juist het verschil moeten zien.
Eh dude, Kiev is 800 km verder, im out![]()
Zo is het: 9/11 werd de dag erna gesproken over 25 duizend slachtoffers. Op de eerste herdenking werden de namen van 5018 slachtoffers voorgelezen. Daar bleven uiteindelijk 2977 van over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, deze kan je op de NWS pagina vinden, mja heb het helaas wel eerder mee gemaakt dat er slachtoffers ontkend werden, maar denk niet dat het in dit geval zal gebeuren.
Kiev kan zich nog altijd op noodweer beroepen om onder internationale sancties uit te komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beide vliegtuigen vlogen op ca, 10 km hoogte Als ik nu de lucht in tuur met een verrekijker kan ik alsnog niet goed zien of het 2 of 4 motoren zijn.
Wat ik ook had begrepen is dat Vlucht MH17 wat van zijn route was afgeweken om wat noodweer te vermijden.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beide vliegtuigen vlogen op ca, 10 km hoogte Als ik nu de lucht in tuur met een verrekijker kan ik alsnog niet goed zien of het 2 of 4 motoren zijn.
Wat ik ook had begrepen is dat Vlucht MH17 wat van zijn route was afgeweken om wat noodweer te vermijden.
Vandaar dat ik zeg "als het een beetje meezit" qua weersomstandigheden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beide vliegtuigen vlogen op ca, 10 km hoogte Als ik nu de lucht in tuur met een verrekijker kan ik alsnog niet goed zien of het 2 of 4 motoren zijn.
Wat ik ook had begrepen is dat Vlucht MH17 wat van zijn route was afgeweken om wat noodweer te vermijden.
Ik bedoelde een onweers buiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kiev kan zich nog altijd op noodweer beroepen om onder internationale sancties uit te komen.
Nee dat bedoel ik ook niet, in dit geval geeft een lucht manifest veel duidelijkheid, waar het mij om ging is andere topics hier waar ze staan te springen om lijk foto's anders kan de gebeurtenis niet hebben plaatsgevonden,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo is het: 9/11 werd de dag erna gesproken over 25 duizend slachtoffers. Op de eerste herdenking werden de namen van 5018 slachtoffers voorgelezen. Daar bleven uiteindelijk 2977 van over.
Mja de vraag is nog steeds is het neer geschoten zo ja door wie, ik hoop dat de zwarte doos alsnog bij de juiste mensen terecht komen en dat er snel een goed betrouwbaar onderzoek word afgerond naar de toedracht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat ik zeg "als het een beetje meezit" qua weersomstandigheden.
En een militair heeft vaak een veel betere kijker dan jij.....
En bijna elk groot vliegtuig vliegt op 10km+ , en daar hebben de dagen daarvoor honderen vliegtuigen dezelfde route gevlogen.
Putin en consorten vliegen daar al tijden niet meer....
Zucht.
dat begrijp ik welquote:
Het lijkt me vreselijk om via LiveLeaks te moeten zien dat een buur, een klasgenootje (quote:[..]
Nee dat bedoel ik ook niet, in dit geval geeft een lucht manifest veel duidelijkheid, waar het mij om ging is andere topics hier waar ze staan te springen om lijk foto's anders kan de gebeurtenis niet hebben plaatsgevonden,
Veel nieuws zenders en andere media stuurde gelijk al veel foto's van omgekomen passagiers de wereld in ( later werd er een blur over gedaan)
Het kan ook nog steeds een aanslag van binnenuit zijn. Niet iedereen mag door de scanner ivm gezondheid of religie. Het is nog altijd betrekkelijk eenvoudig een bom mee aan boord te nemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mja de vraag is nog steeds is het neer geschoten zo ja door wie, ik hoop dat de zwarte doos alsnog bij de juiste mensen terecht komen en dat er snel een goed betrouwbaar onderzoek word afgerond naar de toedracht.
Dat is de vraag allang niet meer, daar is al het bewijs voor, in deze wereld verschiet je geen enkele raket onopgemerkt af waar ook te wereld...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mja de vraag is nog steeds is het neer geschoten zo ja door wie, ik hoop dat de zwarte doos alsnog bij de juiste mensen terecht komen en dat er snel een goed betrouwbaar onderzoek word afgerond naar de toedracht.
Ik denk dat het een van de kinderen was.......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het kan ook nog steeds een aanslag van binnenuit zijn. Niet iedereen mag door de scanner ivm gezondheid of religie. Het is nog altijd betrekkelijk eenvoudig een bom mee aan boord te nemen.
Vladimir Putinquote:
een zwarte doos registreerd ook alles wat gebeurt in een cockpit of een motor polts uitvalt of bezine weg loopt etc etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat is de vraag allang niet meer, daar is al het bewijs voor, in deze wereld verschiet je geen enkele raket onopgemerkt af waar ook te wereld...
En de zwarte doos geeft je helemaal NIKS, er is geen radiocontact of een may-day call geweest dus ga er maar vanuit dat je hooguit 40 seconden gegil hebt van mensen die richting aarde storten.
Ik snap wat een "zwarte doos" is .....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
een zwarte doos registreerd ook alles wat gebeurt in een cockpit of een motor polts uitvalt of bezine weg loopt etc etc.
The data recorded by the FDR is used for accident investigation, as well as for analyzing air safety issues, material degradation and engine performance. Due to their importance in investigating accidents, these ICAO-regulated devices are carefully engineered and stoutly constructed to withstand the force of a high speed impact and the heat of an intense fire. Contrary to the "black box" reference, the exterior of the FDR is coated with heat-resistant bright orange paint for high visibility in wreckage, and the unit is usually mounted in the aircraft's empennage (tail section), where it is more likely to survive a severe crash. Following an accident, the recovery of the FDR is usually a high priority for the investigating body, as analysis of the recorded parameters can often detect and identify causes or contributing factors.
http://en.wikipedia.org/w(...)Flight_data_recorder
Dus niet alleen gesprekken!
Dus zo'n ding geeft een bron aan informatie, dus heel erg belangrijk dat ze die erg snel in goede handen krijgen.
Ow ja zeker wel, en hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
De hele staart van van het toestel is eraf geschoten , dat is ook de plek waar de 2 recorders zitten.
Ze hebben nauwelijk echte waarde als er al wat opstaat.
Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow ja zeker wel, en hoe weet je dat zo zeker?
Ik geloof niet dat, er uberhaupt wat duidelijk is over de toedracht, ongeluk raket of wat ik nu net hoor ... een bom.. neergeschoten door gevechtsvliegtuig, behoort allemaal nog tot de mogelijkheden.
Onderzoek moet nog beginnen en Jij gaat me nu vertellen dat ze al klaar zijn?
Zoek anders nog even een paar geboortedata op van wereldleiders en reken dan nog eens. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952![]()
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17
Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
klopt het is bekend dat ook vaak deze datarecoders in de staart zitten maar hangt een beetje van het type vliegtuig af, de lokatie van de 2 dozen is verschillend, dus of ze in het afgeboken stuk zaten ja of nee, is vooralsnog niet bekend, wat wel bekend is word geregistreerd dus als het toestel zo abrupt in 2 delen brak heeft een oorzaak dat word geregistreerd, daarvoor zijn die dingen er, als er bijvoorbeeld een kleine storing was voor dat het toestel in 2en brak word dat dus ook geregistreerd, iets heel kleins kan tot een grote ramp leiden, zie de bijlmer crash waarbij een van de pinnen die de motor vast hielden afbrak. dit werd bevestigd door de data recorder en de pinnen zelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.
De staart is een flink eind van de main fuselage gevonden (met waarschijnlijk beide recorders) afgebroken in de lucht. (zie je aan de schade , geen crashschade maar "zwevend" naar beneden gekomen.)
De main fuselage (ik weet even de vertaling niet) is samen met beide motorgondels op dezelfde plek gecrashed, dat houdt in dat de motoren VAST aan het toestel zaten tijdens de crash.
Gezien de vindlocaties van de brokstukken kan je met vrij grote zekerheid aannemen dat de staart als EERSTE is afgebroken.
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel het idee van die zwarte dozen. Dat er altijd wel bruikbare informatie op staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt het is bekend dat ook vaak deze datarecoders in de staart zitten maar hangt een beetje van het type vliegtuig af, de lokatie van de 2 dozen is verschillend, dus of ze in het afgeboken stuk zaten ja of nee, is vooralsnog niet bekend, wat wel bekend is word geregistreerd dus als het toestel zo abrupt in 2 delen brak heeft een oorzaak dat word geregistreerd, daarvoor zijn die dingen er, als er bijvoorbeeld een kleine storing was voor dat het toestel in 2en brak word dat dus ook geregistreerd, iets heel kleins kan tot een grote ramp leiden, zie de bijlmer crash waarbij een van de pinnen die de motor vast hielden afbrak. dit werd bevestigd door de data recorder en de pinnen zelf.
Dus voor een toestel in 2en breekt word van alles geregistreed als er verder geen fout of error word geregistreed kan je inderdaad van uit gaan dat het iets van een raket of bom betreft, maar daar voor hebben we dus die 2 recorders nodig.
Dus zijn ze belangrijk voor het onderzoek, OW JAZEKER WEL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |