Nog voor de zwarte dozen gevonden zijn beginnen de politieke beschuldigingen al. Het moeten wel de pro-Russische separatisten zijn. Waar in andere delen van de wereld opstandelingen romantisch worden aangeduid met "rebellen" wordt hier vooraf al een groep mensen weggezet als terroristen.quote:Maleisisch vliegtuig neergestort
In Oekraïne is een passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines neergestort dat in Amsterdam is opgestegen. Het nieuws werd eerst gemeld door persbureau Interfax. Het toestel zou in de buurt van Donetsk, dicht bij de Russische grens zijn neergestort.
Volgens persbureau ANP had het toestel 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord. Daar zitten klanten van de Nederlandse reisorganisatie D-reizen bij.
D-reizen zei tegen de NOS dat deze vlucht door 25 klanten is geboekt. Een deel had Kuala Lumpur als eindbestemming, anderen wilden doorvliegen naar Australië. Of zij allen aan boord zijn gegaan, weet het bedrijf nog niet. Voor familieleden stelt D-reizen een noodnummer in: 023-5542555.
KLM
Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met vlucht MH17 is verbroken. Het gaat om een lijndienst die van Schiphol dagelijks op Kuala Lumpur vliegt.
Volgens informatie van Schiphol is het een gecombineerde vlucht van Malaysia Airlines en KLM. Het KLM-vluchtnummer was KL4103. KLM is nog niet beschikbaar voor een reactie. "We zijn bezig informatie te verzamelen", zei een woordvoerder.
Schiphol heeft een GRIP2-procedure in werking gezet waardoor er hulpverleners worden opgeroepen. Vermoedelijk zijn die nodig om familie en vrienden van inzittenden op te vangen.
Neergehaald
Een adviseur van de Oekraïense regering heeft tegen Interfax gezegd dat alle inzittenden zijn omgekomen. Verder zegt hij dat het toestel door pro-Russische separatisten met een raket uit de lucht is gehaald.
De separatisten ontkennen dat. Zij zeggen dat ze niet over de middelen beschikken om een toestel dat zo hoog vliegt uit de lucht kunnen schieten.
De Oekraïense premier zegt dat hij het neerstorten van het toestel laat onderzoeken en dat zijn troepen niet op doelen in de lucht hebben geschoten. De minister van Defensie zegt dat niet vaststaat dat het toestel is neergehaald.
Boeing
Vliegtuigbouwer Boeing heeft een verklaring op zijn website gezet: "Onze gedachten en gebeden zijn bij de mensen aan boord van het vliegtuig van Malaysia Airlines dat boven Oekraïne wordt vermist, en ook bij hun families en hun geliefden."
Ik vind het ook lachwekkend en triest vergezochtquote:
http://barracudanls.blogspot.nl/2014/07/wazig.htmlquote:In de eerste uren van het ongeluk met het neergeschoten vliegtuig Malaysia Airlines wisten de dombo's niet eens een fatsoenlijke reden te verzinnen, maar het was natuurlijk meteen een false flag. Je bent geen plotter als je niet elk ongeluk een false flag noemt. Dat doet Alex Jones ook, dus waarom jij niet? De argumenten komen vanzelf wel. Sterker nog: die 'stapelen' zich op.
Dus is het complot dat er een Derde Wereldoorlog moet komen met de Russen. Waartoe je eerst pro-Russische separatisten met een luchtdoelraket een toestel op 10 kilometer hoogte laat neerschieten. Gelukkig stond er nog Buk-arsenaal uit de voormalige Sovjet-Unie en Russische Federatie in de achtertuin van Obama (Barracuda interpreteert nu even de wazige theorietjes van de plotters).
Maar wacht even, deze kan ook nog: 'Ook interessant is dat meer dan 100 inzittenden onder weg was (..) naar Australië naar een AIDS conferentie. Het onderwerp allleen is al een hoax, wilde iemand de boel even verlichten?' Ook alweer een heeeeel wakkere gedachte, maar vraag niet naar het waarom.
Of deze: 'Het totale misselijkmakende complot wordt in één keer duidelijk als je luistert naar de woorden van de waarschijnlijk volgende president van Amerika, Hillary Clinton, bijgenaamd de Antichrist. Verder laat ze heel duidelijk blijken waarom deze vlucht van Malaysia Airlines is uitgekozen, afgezien van de occulte redenen (...) uiteraard. Het is om Europa zo snel mogelijk volledig te betrekken in de verdere demonisering van Rusland'. Aah, dus daarom.
'ALLE overheidsversies over de oorzaak van de neergestorte vlucht Malaysian Airlines MH-17 op 17-07-2014 zijn complottheorieën, leugens en misleidende onzin,' beweert Herstel de Republiek, samengesteld door een malloot die hoog nodig aan de Valdispert moet. 'De vrijgevochten Russen van Oekraïne krijgen de schuld, want dat komt het beste uit. Nu moet er alleen nog even een scenario worden geschreven. Normaal ligt dat scenario al klaar en beginnen de overheden via de media er van alles uit te kramen zonder bewijs.' Net als dit zwakzinnige blogje dus.
Gelukkig heeft Martin 'Toet Toet Boing Boing' Vrijland zich inmiddels benoemd (met behoud van uitkering) als hoofd Onderzoeksraad voor de veiligheid, waarbij 'je je af zou kunnen vragen hoe het kan dat er van een vliegtuig dat van zo’n grote hoogte neerstort er nog delen zichtbaar zijn die compleet onverwrongen (...) zijn. Mijns inziens zouden bij een val van enkele kilometers hoogte geen hele stukken meer over horen te zijn.' Barracuda doet zomaar een gooi: omdat als je gat schiet in een vliegtuig dat nog niet wil zeggen dat het hele toestel meteen in miljoenen stukjes uiteenvalt?
Het false flag-geroeptoeter is overigens typisch Nederlands, want David Icke laat het onderwerp grotendeels liggen, en Prison Planet veronderstelt hooguit dat Oekraïne het 'bewijs' van de Russische betrokkenheid (een YouTube video) zou hebben vervalst.
De Nederlandse plotters daarentegen hebben een ding gemeen: totale respectloosheid voor de vele (Nederlandse) slachtoffers. Wat is het toch dat in die zieke koppies van plotters dat ze, nog geen uren na de eerste berichtgeving, altijd weer meteen hun luie conclusies moeten ventileren? Zelfoverschatting, of gewoon verveling? Oh ja, en dan was er Twitter ook nog.
Goed zo, ouwe koppelbaas!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik zal hem koppelen zodra ik thuis ben :p
Wat bedoel je? Dat ding is niet exact na 17 jaar neergehaald, al scheelde het niet veel: 29 juli 1997 is het vliegtuig bijgeschreven in het luchtvaartregister. Bron.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:50 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook lachwekkend en triest vergezochtMaar toch zet ik het er neer.
![]()
Ze krijgen het ook voor elkaar om exact na 17 jaar dat ding neer te halen. Alles kan nu.
Zie het ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ding is niet exact na 17 jaar neergehaald, al scheelde het niet veel: 29 juli 1997 is het vliegtuig bijgeschreven in het luchtvaartregister. Bron.
Nou ik las al eerder (weet niet meer of het hier was of op andere site) dat er werd beweerd dat het vliegtuig op de 17e in het register was bijgeschreven, wat in het kader van de numerologie-onzin natuurlijk prachtig uitkomt. Vandaar dat ik even wat verder heb gezocht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:04 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Zie het ja.
Ik zat met m'n gedachte naar de first flight wat wel op de 17e was, http://www.planespotters.(...)alaysia-Airlines.php
17e was zijn first flight.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:06 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nou ik las al eerder (weet niet meer of het hier was of op andere site) dat er werd beweerd dat het vliegtuig op de 17e in het register was bijgeschreven, wat in het kader van de numerologie-onzin natuurlijk prachtig uitkomt. Vandaar dat ik even wat verder heb gezocht.
quote:Airframe Details
Construction Number (MSN) 28411
Line Number 84
Aircraft Type Boeing 777-2H6(ER)
First Flight 17. Jul 1997
Age 17 Years
Airframe Status Written Off
Blijf het een heel appart verhaal vinden.quote:
Ergens vind ik het onzin dat gereken, maar ergens geloof ik wel weer in die occulte shizzlequote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Blijf het een heel appart verhaal vinden.
Al snapte ik weinig van de berekeningen die ik hier gisteren voor bij zag komen, maar goed sommige berekeningen had ik zoeiets van jah, zo kan ik het ook
btw wat was het exacte tijdstip dat hij neer storte, misschien komt daar het nummer 17 ook in voor?
Ik geloof d'r geen fuck van dat cijfertjes iets zouden zeggen in dit verband.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ergens vind ik het onzin dat gereken, maar ergens geloof ik wel weer in die occulte shizzle
17 uur ( local ukraine time )quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Blijf het een heel appart verhaal vinden.
Al snapte ik weinig van de berekeningen die ik hier gisteren voor bij zag komen, maar goed sommige berekeningen had ik zoeiets van jah, zo kan ik het ook
btw wat was het exacte tijdstip dat hij neer storte, misschien komt daar het nummer 17 ook in voor?
Ja, want de hele wereld draait om Gazaquote:My guess: this is a Mossad false flag operation, intended to draw attention away from the Israeli invasion of Gaza, and to make the USA react strongly against Russia, for the same effect.
Ja of gewoon rusland oekraine conflict..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, want de hele wereld draait om Gaza
Heb ook al van die clowns op facebook gezien. Elke kans grijpen om een leunstoel-activist te zijn.
Wat het ook niet kan zijn, die militaire operatie stond al een week gepland.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef theguyver het volgende:
Het nieuws over Gaza staat toch wel op de 2e plek dus afgeleid een beetje maar dit zal niet het volledige gedoe van Gaza doen vergeten zeker niet, naast dit drama komt het gewoon op plaats 2 in het nieuws.
Heb je een linkje van eenvandaag?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Nota bene in EenVandaag een filmpje, de "terrorist" die een knuffelbeest omhoog houdt. Een foto. De geweldige presentator zegt: "we moeten niet te snel conclusies trekken uit beelden". Daarna laten ze een 30 seconde durend filmpje zien, waarin te zien is dat deze militair zeer emotioneel het knuffelbeest oppakt, met respect terug legt op de grond en vervolgens bidt voor het slachtoffer.
Rutte heeft zich bij deze definitief gediskwalificeerd als premier. Spreken over walgelijke beelden en daders terwijl hij niks, maar dan ook helemaal niks over de achtergronden weet.
Over de ruggen van 300 meestal onschuldige burgers wordt een politiek conflict uitgevochten.
Putin
Het presidentiële vliegtuig van Putin vloog ongeveer drie kwartier later bijna dezelfde route als MH-17. Het is heel goed mogelijk dat Oekraïense terroristen met steun uit Europa dachten op dát vliegtuig te schieten. Een vrijheidsstrijder ziet het vliegtuig neerkomen, niet wetende wat er gebeurd was, filmt de laatste momenten van het vliegtuig en plaatst het als ware het een actie van hem.
De EU is nu al de grote winnaar. Doordat iedereen in shock is door het verlies van zo veel mensen (ja, zelfs ik ken via-via iemand aan boord) durft niemand kritische vragen te stellen. Alle door de EU gecontroleerde media verspreiden desinformatie die door het volk als zoete koek geslikt wordt.
De meeste mensen zijn veel te dom om te begrijpen dat regeringsleiders draconische maatregelen nemen om aan de macht te blijven, waarbij ze zonder pardon grote aantallen eigen burgers doden.
Het is idd een groot propaganda spektakel aan het worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Nota bene in EenVandaag een filmpje, de "terrorist" die een knuffelbeest omhoog houdt. Een foto. De geweldige presentator zegt: "we moeten niet te snel conclusies trekken uit beelden". Daarna laten ze een 30 seconde durend filmpje zien, waarin te zien is dat deze militair zeer emotioneel het knuffelbeest oppakt, met respect terug legt op de grond en vervolgens bidt voor het slachtoffer.
Rutte heeft zich bij deze definitief gediskwalificeerd als premier. Spreken over walgelijke beelden en daders terwijl hij niks, maar dan ook helemaal niks over de achtergronden weet.
Over de ruggen van 300 meestal onschuldige burgers wordt een politiek conflict uitgevochten.
Zeker niet het vliegtuig van Putin is al lang gedebunked: die mijdt al tijden dat luchtgebied,en dat is vrij logisch.quote:Putin
Het presidentiële vliegtuig van Putin vloog ongeveer drie kwartier later bijna dezelfde route als MH-17. Het is heel goed mogelijk dat Oekraïense terroristen met steun uit Europa dachten op dát vliegtuig te schieten.
klopt, maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:01 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het is idd een groot propaganda spektakel aan het worden.
[..]
Zeker niet het vliegtuig van Putin is al lang gedebunked: die mijdt al tijden dat luchtgebied,en dat is vrij logisch.
Welke "maar" ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
klopt, maar
http://rt.com/news/173672-malaysia-plane-crash-putin/
[ afbeelding ]
Als zoiets meer dan 10km boven een pro-Europees hoofd vliegt, ziet die echt het verschil niet.
Ik wilde zeggen dat die domme terroristen in Kiev misschien wel MH17 voor het presidentiële vliegtuig van Putin hebben aangezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Welke "maar" ?
Je haalt je stelling zelf onderuit.
Met de huidige informatie over het gebruikte wapensysteem had men UBERHAUPT geen idee wat er daar op 30.000 voet vloog, laat staan optische identificatie (op die hoogte)
Even wat beter gekeken :quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat die domme terroristen in Kiev misschien wel MH17 voor het presidentiële vliegtuig van Putin hebben aangezien.
Jij ziet dat, want jij bent ontwikkeld. Die dictator in Kiev ziet het verschil niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Even wat beter gekeken :
Het vliegtuig van Putin heeft 4 motoren ipv 2 van de Boeing , dat kan je je als het meezit nog wel optisch onderscheiden.
Dat haalt je stelling helemaal onderuit.
Ze zouden dan juist het verschil moeten zien.
Check mijn edit : laatste regel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jij ziet dat, want jij bent ontwikkeld. Die dictator in Kiev ziet het verschil niet.
Dat een pro-Europees die raket afvuurt wil niet zeggen dat hij het ook vanaf Kiev heeft gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat een pro-Europees die raket afvuurt wil niet zeggen dat hij het ook vanaf Kiev heeft gedaan.
Is ook niet nodig, deze kan je op de NWS pagina vinden, mja heb het helaas wel eerder mee gemaakt dat er slachtoffers ontkend werden, maar denk niet dat het in dit geval zal gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:18 schreef Bill_E het volgende:
Passagierslijst-MH17 mag zeker niet gepost worden hier?
Beide vliegtuigen vlogen op ca, 10 km hoogte Als ik nu de lucht in tuur met een verrekijker kan ik alsnog niet goed zien of het 2 of 4 motoren zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:07 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Even wat beter gekeken :
Het vliegtuig van Putin heeft 4 motoren ipv 2 van de Boeing , dat kan je je als het meezit nog wel optisch onderscheiden aan de condenssporen.
Dat haalt je stelling helemaal onderuit.
Ze zouden dan juist het verschil moeten zien.
Eh dude, Kiev is 800 km verder, im out![]()
Zo is het: 9/11 werd de dag erna gesproken over 25 duizend slachtoffers. Op de eerste herdenking werden de namen van 5018 slachtoffers voorgelezen. Daar bleven uiteindelijk 2977 van over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, deze kan je op de NWS pagina vinden, mja heb het helaas wel eerder mee gemaakt dat er slachtoffers ontkend werden, maar denk niet dat het in dit geval zal gebeuren.
Kiev kan zich nog altijd op noodweer beroepen om onder internationale sancties uit te komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beide vliegtuigen vlogen op ca, 10 km hoogte Als ik nu de lucht in tuur met een verrekijker kan ik alsnog niet goed zien of het 2 of 4 motoren zijn.
Wat ik ook had begrepen is dat Vlucht MH17 wat van zijn route was afgeweken om wat noodweer te vermijden.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beide vliegtuigen vlogen op ca, 10 km hoogte Als ik nu de lucht in tuur met een verrekijker kan ik alsnog niet goed zien of het 2 of 4 motoren zijn.
Wat ik ook had begrepen is dat Vlucht MH17 wat van zijn route was afgeweken om wat noodweer te vermijden.
Vandaar dat ik zeg "als het een beetje meezit" qua weersomstandigheden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik bedoelde een onweers buiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kiev kan zich nog altijd op noodweer beroepen om onder internationale sancties uit te komen.
Nee dat bedoel ik ook niet, in dit geval geeft een lucht manifest veel duidelijkheid, waar het mij om ging is andere topics hier waar ze staan te springen om lijk foto's anders kan de gebeurtenis niet hebben plaatsgevonden,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo is het: 9/11 werd de dag erna gesproken over 25 duizend slachtoffers. Op de eerste herdenking werden de namen van 5018 slachtoffers voorgelezen. Daar bleven uiteindelijk 2977 van over.
Mja de vraag is nog steeds is het neer geschoten zo ja door wie, ik hoop dat de zwarte doos alsnog bij de juiste mensen terecht komen en dat er snel een goed betrouwbaar onderzoek word afgerond naar de toedracht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat ik zeg "als het een beetje meezit" qua weersomstandigheden.
En een militair heeft vaak een veel betere kijker dan jij.....
En bijna elk groot vliegtuig vliegt op 10km+ , en daar hebben de dagen daarvoor honderen vliegtuigen dezelfde route gevlogen.
Putin en consorten vliegen daar al tijden niet meer....
Zucht.
dat begrijp ik welquote:
Het lijkt me vreselijk om via LiveLeaks te moeten zien dat een buur, een klasgenootje (quote:[..]
Nee dat bedoel ik ook niet, in dit geval geeft een lucht manifest veel duidelijkheid, waar het mij om ging is andere topics hier waar ze staan te springen om lijk foto's anders kan de gebeurtenis niet hebben plaatsgevonden,
Veel nieuws zenders en andere media stuurde gelijk al veel foto's van omgekomen passagiers de wereld in ( later werd er een blur over gedaan)
Het kan ook nog steeds een aanslag van binnenuit zijn. Niet iedereen mag door de scanner ivm gezondheid of religie. Het is nog altijd betrekkelijk eenvoudig een bom mee aan boord te nemen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mja de vraag is nog steeds is het neer geschoten zo ja door wie, ik hoop dat de zwarte doos alsnog bij de juiste mensen terecht komen en dat er snel een goed betrouwbaar onderzoek word afgerond naar de toedracht.
Dat is de vraag allang niet meer, daar is al het bewijs voor, in deze wereld verschiet je geen enkele raket onopgemerkt af waar ook te wereld...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mja de vraag is nog steeds is het neer geschoten zo ja door wie, ik hoop dat de zwarte doos alsnog bij de juiste mensen terecht komen en dat er snel een goed betrouwbaar onderzoek word afgerond naar de toedracht.
Ik denk dat het een van de kinderen was.......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het kan ook nog steeds een aanslag van binnenuit zijn. Niet iedereen mag door de scanner ivm gezondheid of religie. Het is nog altijd betrekkelijk eenvoudig een bom mee aan boord te nemen.
Vladimir Putinquote:
een zwarte doos registreerd ook alles wat gebeurt in een cockpit of een motor polts uitvalt of bezine weg loopt etc etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:36 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat is de vraag allang niet meer, daar is al het bewijs voor, in deze wereld verschiet je geen enkele raket onopgemerkt af waar ook te wereld...
En de zwarte doos geeft je helemaal NIKS, er is geen radiocontact of een may-day call geweest dus ga er maar vanuit dat je hooguit 40 seconden gegil hebt van mensen die richting aarde storten.
Ik snap wat een "zwarte doos" is .....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
een zwarte doos registreerd ook alles wat gebeurt in een cockpit of een motor polts uitvalt of bezine weg loopt etc etc.
The data recorded by the FDR is used for accident investigation, as well as for analyzing air safety issues, material degradation and engine performance. Due to their importance in investigating accidents, these ICAO-regulated devices are carefully engineered and stoutly constructed to withstand the force of a high speed impact and the heat of an intense fire. Contrary to the "black box" reference, the exterior of the FDR is coated with heat-resistant bright orange paint for high visibility in wreckage, and the unit is usually mounted in the aircraft's empennage (tail section), where it is more likely to survive a severe crash. Following an accident, the recovery of the FDR is usually a high priority for the investigating body, as analysis of the recorded parameters can often detect and identify causes or contributing factors.
http://en.wikipedia.org/w(...)Flight_data_recorder
Dus niet alleen gesprekken!
Dus zo'n ding geeft een bron aan informatie, dus heel erg belangrijk dat ze die erg snel in goede handen krijgen.
Ow ja zeker wel, en hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
De hele staart van van het toestel is eraf geschoten , dat is ook de plek waar de 2 recorders zitten.
Ze hebben nauwelijk echte waarde als er al wat opstaat.
Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow ja zeker wel, en hoe weet je dat zo zeker?
Ik geloof niet dat, er uberhaupt wat duidelijk is over de toedracht, ongeluk raket of wat ik nu net hoor ... een bom.. neergeschoten door gevechtsvliegtuig, behoort allemaal nog tot de mogelijkheden.
Onderzoek moet nog beginnen en Jij gaat me nu vertellen dat ze al klaar zijn?
Zoek anders nog even een paar geboortedata op van wereldleiders en reken dan nog eens. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952![]()
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17
Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
klopt het is bekend dat ook vaak deze datarecoders in de staart zitten maar hangt een beetje van het type vliegtuig af, de lokatie van de 2 dozen is verschillend, dus of ze in het afgeboken stuk zaten ja of nee, is vooralsnog niet bekend, wat wel bekend is word geregistreerd dus als het toestel zo abrupt in 2 delen brak heeft een oorzaak dat word geregistreerd, daarvoor zijn die dingen er, als er bijvoorbeeld een kleine storing was voor dat het toestel in 2en brak word dat dus ook geregistreerd, iets heel kleins kan tot een grote ramp leiden, zie de bijlmer crash waarbij een van de pinnen die de motor vast hielden afbrak. dit werd bevestigd door de data recorder en de pinnen zelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.
De staart is een flink eind van de main fuselage gevonden (met waarschijnlijk beide recorders) afgebroken in de lucht. (zie je aan de schade , geen crashschade maar "zwevend" naar beneden gekomen.)
De main fuselage (ik weet even de vertaling niet) is samen met beide motorgondels op dezelfde plek gecrashed, dat houdt in dat de motoren VAST aan het toestel zaten tijdens de crash.
Gezien de vindlocaties van de brokstukken kan je met vrij grote zekerheid aannemen dat de staart als EERSTE is afgebroken.
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel het idee van die zwarte dozen. Dat er altijd wel bruikbare informatie op staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt het is bekend dat ook vaak deze datarecoders in de staart zitten maar hangt een beetje van het type vliegtuig af, de lokatie van de 2 dozen is verschillend, dus of ze in het afgeboken stuk zaten ja of nee, is vooralsnog niet bekend, wat wel bekend is word geregistreerd dus als het toestel zo abrupt in 2 delen brak heeft een oorzaak dat word geregistreerd, daarvoor zijn die dingen er, als er bijvoorbeeld een kleine storing was voor dat het toestel in 2en brak word dat dus ook geregistreerd, iets heel kleins kan tot een grote ramp leiden, zie de bijlmer crash waarbij een van de pinnen die de motor vast hielden afbrak. dit werd bevestigd door de data recorder en de pinnen zelf.
Dus voor een toestel in 2en breekt word van alles geregistreed als er verder geen fout of error word geregistreed kan je inderdaad van uit gaan dat het iets van een raket of bom betreft, maar daar voor hebben we dus die 2 recorders nodig.
Dus zijn ze belangrijk voor het onderzoek, OW JAZEKER WEL!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus zijn ze belangrijk voor het onderzoek, OW JAZEKER WEL!
Raketinslag hooguit , geen schuldvraag, niet welk type wapen. etcquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk ook wel het idee van die zwarte dozen. Dat er altijd wel bruikbare informatie op staat.
Dit soort gegoochelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Vladimir Putin
Geboren op 7 October 1952![]()
7 + 10 = 17
1+9+5+2 = 17
Nog niet tegengekomen, maar weer 17 dus....
haha.. nice one!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Maar zelf wel 17 karakters gebruiken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Maar zelf wel 17 karakters gebruiken![]()
![]()
Niet een beetje, is enorm triest.... waarom stoppen bij 17? 1+7 is toch 8?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Beetje triest doet dat aan dat geknutsel met getallen.
Qua wereldleiders kom ik Angela Merkel tegen, die was 17 juli jarig en was zwaar de feestbeest die dag. Verder ik zou het niet weten, en ik hou er nu over op.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoek anders nog even een paar geboortedata op van wereldleiders en reken dan nog eens. Ik ben benieuwd.
Deze foto toont wel aan dat van de romp weinig over was, deze deur zit namelijk voor de vleugel aan de voorzijde van het vliegtuig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nee er zijn een aantal zaken vrij duidelijk al met de info die er is.
De staart is een flink eind van de main fuselage gevonden (met waarschijnlijk beide recorders) afgebroken in de lucht. (zie je aan de schade , geen crashschade maar "zwevend" naar beneden gekomen.)
De main fuselage (ik weet even de vertaling niet) is samen met beide motorgondels op dezelfde plek gecrashed, dat houdt in dat de motoren VAST aan het toestel zaten tijdens de crash.
Gezien de vindlocaties van de brokstukken kan je met vrij grote zekerheid aannemen dat de staart als EERSTE is afgebroken.
Yep, en als er gevuurd is ....staat het op tape, met naam en rugnummers.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef nikao het volgende:
Het sterkste bewijs zal van satellieten (zijn) gekomen en niet zozeer de verspreiding van brokstukken. Zie ook dit artikel met wat uitleg hierover;
http://www.astroblogs.nl/(...)r-sbirs-satellieten/
Ze hebben dus bewust dat vliegtuig over dat oorlogsgebied laten vliegen, en ook nog eens lager dan normaalquote:Oekraïne wist van raketten
KIEV -
Oekraïense inlichtingendiensten wisten drie dagen voor de ramp met MH17 al dat de separatisten over geavanceerde raketsystemen beschikten die ook doelen op grote hoogte kunnen raken.
Dat meldt de Washington Post zaterdag. Ondanks de informatie besloot de regering in Kiev niet om het luchtruim rond Donetsk te sluiten.
Volgens Vitaly Nayda van de veiligheidsdienst beschikken de rebellen over drie Boek-raketsystemen. Deze informatie was op 14 juli al bekend.
Oekraïne stelde een gedeeltelijke sluiting van het luchtruim in, aanvankelijk op 26000 voet en op 14 juli op 32000 voet. De Boeing 777 van Malaysia Airlines vloog op een hoogte van 33000 voet (10 kilometer) toen hij neergehaald werd.
De hoogterestricties werden op 14 juli aangepast nadat de rebellen een Oekraïense Antonov An-26 met acht mensen aan boord uit de lucht hadden geschoten. Dat vliegtuig vloog op 21000 voet.
Dezelfde satellieten die toch echt de WMD's in Irak hebben gezien, dat tot een oorlog met duizenden doden heeft geleid, maar die WMD's zijn uiteindelijk nooit gevonden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef nikao het volgende:
Het sterkste bewijs zal van satellieten (zijn) gekomen en niet zozeer de verspreiding van brokstukken. Zie ook dit artikel met wat uitleg hierover;
http://www.astroblogs.nl/(...)r-sbirs-satellieten/
Die WMD's waren ook gejokt door Bush, wat hem een oorlogsmisdadiger maakt. Heeft niks met de satellieten op zichzelf te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dezelfde satellieten die toch echt de WMD's in Irak hebben gezien, dat tot een oorlog met duizenden doden heeft geleid, maar die WMD's zijn uiteindelijk nooit gevonden.
Uhm nee natuurlijk niet. Artikel gelezen uberhaupt?quote:Op zondag 20 juli 2014 08:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dezelfde satellieten die toch echt de WMD's in Irak hebben gezien, dat tot een oorlog met duizenden doden heeft geleid, maar die WMD's zijn uiteindelijk nooit gevonden.
Hoezo lager dan normaal? Ik lees juist dat ze de hoogte restrictie aangepast hebben....naar boven. (helaas was dat niet genoeg blijkbaar)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:38 schreef RVer het volgende:
[..]
Ze hebben dus bewust dat vliegtuig over dat oorlogsgebied laten vliegen, en ook nog eens lager dan normaal
Terwijl ze wisten dat die rebellen raketten hadden
[ afbeelding ]
Airtraffic control heeft gevraagd om lager te vliegen en dat hebben ze vervolgens gedaan. Niet veel lager maar toch. Ook bevestigd door Malaysian Airlines zelf.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:18 schreef nikao het volgende:
[..]
Hoezo lager dan normaal? Ik lees juist dat ze de hoogte restrictie aangepast hebben....naar boven. (helaas was dat niet genoeg blijkbaar)
Ah ok, thx. Dat stond niet in dit stukje en heeft dus op zich daar niet veel mee te maken. Ze vlogen tenslote nog steeds boven de restricted zone toch?quote:Op zondag 20 juli 2014 10:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Airtraffic control heeft gevraagd om lager te vliegen en dat hebben ze vervolgens gedaan. Niet veel lager maar toch. Ook bevestigd door Malaysian Airlines zelf.
De zwarte dozen zijn juist nu uiterst belangrijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Raketinslag hooguit , geen schuldvraag, niet welk type wapen. etc
kortom marginaal.
Ze zijn enorm belangrijk bij technische zaken bij crashes en wat er is de cockpit eventueel mis is gegaan.
Dit is geen doorsnee crash, de oorzaak is vrij duidelijk toch....
De aanleiding zie je niet terug op die recorders.
En de gesprekken tussen de bemanning en de verkeerstoren, in de verkeerstorenquote:Op zondag 20 juli 2014 10:50 schreef IBAZ het volgende:
[..]
De zwarte dozen zijn juist nu uiterst belangrijk.
Als er niets op staat wat op een defect wijst, wordt de theorie dat er een bom of raket in het spel is, bevestigd.
Juist het ontbreken van informatie is dan de informatie die nodig is.
Van Rusland?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:17 schreef Spongeboss het volgende:
Zou Oekraïne het gedaan hebben om wapens te krijgen?
Van ons, omdat wij boos zouden zijn op Rusland zeg maar dat een spion van Oekraïne die bij de separatisten zit dit heeft gedaan voor oekraquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er steeds minder van begrijp.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Van ons, omdat wij boos zouden zijn op Rusland zeg maar dat een spion van Oekraïne die bij de separatisten zit dit heeft gedaan voor oekra
Erg interessant op zich, ik hou het als een mogelijkheid open dat Oekraïne hier ook een handje in kan hebben. Sowieso vreemd dat het vliegtuig opdracht kreeg lager te vliegen dan normaal.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:24 schreef H4ppy het volgende:
Ik heb dit al in NWS gepost, maar daar hadden de meeste users het te druk met het verzinnen van scenario's over hoe Rusland bewijzen aan het "wegmoffelen" is en hun schuld gaat verbergen o.a. dmv een dode spion in het vliegtuig.
Ik kwam dit stuk van het Russische nieuws tegen op het internet, welke ik heb ondertiteld. In de video worden verklaringen gegeven voor het onderschepte gesprek tussen de rebellen en ook het filmpje van hoe het BUK systeem wordt vervoerd.
Zie hier, en doorskippen naar 0:25 sec.
Mocht je niet automatisch ondertiteling krijgen, moet je die even in de youtube player aanzetten door op "CC" onder het filmpje te klikken.
Dit artikel van The Guardian bevestigt dat er inderdaad een SU gevechtsvliegtuig de avond ervoor neer is geschoten, wat in samenhorigheid is met wat de officier in het filmpje zegt.
http://www.theguardian.co(...)t-by-russian-missile
Hmm ja Rusland staat in een slecht daglicht dat is alles.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er steeds minder van begrijp.
Klinkt interresant maar als dit zelfde stukje word bevestigd door een westers land, ook goed geanalyseerd komt het wat geloofwaardiger over, aangzien dit afkomstig is van een Russische audio specialist.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:24 schreef H4ppy het volgende:
Ik heb dit al in NWS gepost, maar daar hadden de meeste users het te druk met het verzinnen van scenario's over hoe Rusland bewijzen aan het "wegmoffelen" is en hun schuld gaat verbergen o.a. dmv een dode spion in het vliegtuig.
Ik kwam dit stuk van het Russische nieuws tegen op het internet, welke ik heb ondertiteld. In de video worden verklaringen gegeven voor het onderschepte gesprek tussen de rebellen en ook het filmpje van hoe het BUK systeem wordt vervoerd.
Zie hier, en doorskippen naar 0:25 sec.
Mocht je niet automatisch ondertiteling krijgen, moet je die even in de youtube player aanzetten door op "CC" onder het filmpje te klikken.
Dit artikel van The Guardian bevestigt dat er inderdaad een SU gevechtsvliegtuig de avond ervoor neer is geschoten, wat in samenhorigheid is met wat de officier in het filmpje zegt.
http://www.theguardian.co(...)t-by-russian-missile
Waar zouden ze de zwarte dozen eigenlijk heen sturen. Ik snap er niets meer van er is geroofd dingen zijn weg, en zwarte dozen hadden ze dan wel dan niet. Er word wel door de separatisten geknoeid met dingen wat ze niet echt een goed voordeel van de twijfel geeft.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klinkt interresant maar als dit zelfde stukje word bevestigd door een westers land, ook goed geanalyseerd komt het wat geloofwaardiger over, aangzien dit afkomstig is van een Russische audio specialist.
Het zou zomaar kunnen hoor, maar kan ook propaganda zijn, want ze zijn nog steeds heen en weer aan het wijzen.
Vraag me nog steeds af wie de 2 zwarte dozen nu hebben.
Uiteraard, maar dat gesprek krijgen we meteen op de voorpagina's van onze kranten voorgeschoteld. En het BUK systeem met hetzelfde filmpje komt te staan bij een artikel wat zegt dat het over de Russische grens is. Ook niet bepaald objectief dus, maar dat slikt het publiek wel in 1 keer door om vervolgens Rusland te gaan bashen.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klinkt interresant maar als dit zelfde stukje word bevestigd door een westers land, ook goed geanalyseerd komt het wat geloofwaardiger over, aangzien dit afkomstig is van een Russische audio specialist.
Het zou zomaar kunnen hoor, maar kan ook propaganda zijn, want ze zijn nog steeds heen en weer aan het wijzen.
Vraag me nog steeds af wie de 2 zwarte dozen nu hebben.
Rusland staat gewoon in een slecht daglicht at the moment dat is alles.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat gesprek krijgen we meteen op de voorpagina's van onze kranten voorgeschoteld. En het BUK systeem met hetzelfde filmpje komt te staan bij een artikel wat zegt dat het over de Russische grens is. Ook niet bepaald objectief dus, maar dat slikt het publiek wel in 1 keer door om vervolgens Rusland te gaan bashen.
En daar wordt ook alles aan gedaan. Zelfs NY times had het onderschepte gesprek op hun website gepost. Stel dat het dan toch fake is, wat heel goed zou kunnen gezien waar het van afkomstig is, zouden ze dan een artikel hebben staan dat het gesprek nep is? Dacht het niet, en dan is de schade al aangericht.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Rusland staat gewoon in een slecht daglicht at the moment dat is alles.
Ja maar ik neem het de Russische president wel kwalijk dat hij niet met die separatisten spreekt en zegt dat ze moeten stoppen met lijken naar mysterieuze plekken af te voeren en zwarte dozen te verduisteren.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:39 schreef H4ppy het volgende:
[..]
En daar wordt ook alles aan gedaan. Zelfs NY times had het onderschepte gesprek op hun website gepost. Stel dat het dan toch fake is, wat heel goed zou kunnen gezien waar het van afkomstig is, zouden ze dan een artikel hebben staan dat het gesprek nep is? Dacht het niet, en dan is de schade al aangericht.
Exact, als die gelijk aan een westers land waren overhandigt of de vliegtuig maatschappij dan haalt het veel verdenking van hun af, juist omdat ze dat niet doen, word het weer een wir war.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar zouden ze de zwarte dozen eigenlijk heen sturen. Ik snap er niets meer van er is geroofd dingen zijn weg, en zwarte dozen hadden ze dan wel dan niet. Er word wel door de separatisten geknoeid met dingen wat ze niet echt een goed voordeel van de twijfel geeft.
Ja dus ze maken het allemaal erg lastig.... Voor zichzelf ook allemaal.....quote:Op zondag 20 juli 2014 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Exact, als die gelijk aan een westers land waren overhandigt of de vliegtuig maatschappij dan haalt het veel verdenking van hun af, juist omdat ze dat niet doen, word het weer een wir war.
waarom Rusland schuldig kan zijn.
- heeft na alle waarschijnlijkheid de zwarte doos.
- levert wapens aan de pro Russen
- grens is niet ver van de lokatie af en het heeft de wapens
Pro russen
- beheren de regio
- hebben de wapens, of kunnen aan de betreffende wapens komen.
- leveren het bewijs materiaal aan Rusland ( althans zo gaan de geruchten)
Oekraine
- beheren het luchtruim
- gaven aan dat het gebied veilig was en gaven zelfs de opdracht van hun route af te wijken en lager te gaan vliegen
- er is een vermoeden dat Poetin ook in een vliegtuig zat in de zelfde regio ( zie topic )
Ja inderdaad, al moet ik even terug denken aan die pro rus met die teddybeer, de beelden spreken voor zich hij zag er best aangeslagen uit voor wat hij aantrof in dat gebied.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dus ze maken het allemaal erg lastig.... Voor zichzelf ook allemaal.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |