SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAMMATIK MACHT FREI!
Oh, en Samson!
[ Bericht 11% gewijzigd door Lt.Surge op 18-07-2014 23:42:19 ]
LOL!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef Maringo het volgende:
Die TT. Precies wat ik ook in gedachten had.
Alleen als we er zin in hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef virtualtrip het volgende:
Amai dat gaat hier ook snel voorruit.
Verwijderen van posts duurt wat langer inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef virtualtrip het volgende:
Amai dat gaat hier ook snel voorruit.
Op een vrijdagnacht rond middernacht heeft iedereen er zin in denk ik.quote:
GMTA.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef Maringo het volgende:
Die TT. Precies wat ik ook in gedachten had.
Meer zin in andere dingen, maar die liggen niet voor het grijpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Op een vrijdagnacht rond middernacht heeft iedereen er zin in denk ik.
Waar moet die hond heen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, kak. Surge, kun jij hem even terugzetten?
Het is iets wat je gemist had.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, kak. Surge, kun jij hem even terugzetten?
Niet te vroeg juichen joh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Eindelijk weer wat vaart in het topique
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef virtualtrip het volgende:
En Wat is het slowchat onderwerp vandaag dan?
Klop je ff af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Eindelijk weer wat vaart in het topique
Nee, ik haalde hem weg. Ik had even dat GRTD-gedoe in m'n hoofd, daar zetten ze in elke OP weer iets anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is iets wat je gemist had.
Een Grammatik plaatje staat beter.
Plaatje onderaan mag je hier naar eigen inzicht veranderen hoor. De rest alleen laten staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik haalde hem weg. Ik had even dat GRTD-gedoe in m'n hoofd, daar zetten ze in elke OP weer iets anders.
Fantastisch was dat, he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard. Er zijn het afgelopen half jaar weinig topics waarin ik niet heb gepost.
BEN JIJ POTVERDRIEDIKKEDULLEME JE HOEK UIT!?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
sorry hoor. Ik ga wel weer in m'n hoekje.
Oh, oké. Ik begrijp dat de rest moet blijven staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Plaatje onderaan mag je hier naar eigen inzicht veranderen hoor. De rest alleen laten staan.
Wat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou je nog uitnodigen voor de wp exclusive barbeque maar dat gaan we maar niet doen
Bewijs van een eerder incident s.v.p?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij durft ons zomaar nu achter te laten. Alweer.
'Ffe'
ja, wat wou je doen dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
BEN JIJ POTVERDRIEDIKKEDULLEME JE HOEK UIT!?
Jij klimt ook diep in wp's hol he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
sorry hoor. Ik ga wel weer in m'n hoekje.
Ik zeg maar wat,/en die een beetje brutaal. Vergeef me pls, LT.surge. pls.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bewijs van een eerder incident s.v.p?
BITTER ZEG WAT VAN DEZE BLAMAGE!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat,/en die een beetje brutaal. Vergeef me pls, LT.surge. pls.
Neem een Groen Boekje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat,/en die een beetje brutaal. Vergeef me pls, LT.surge. pls.
Lievâh deize vâriant:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Neem een Groen Boekje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Neem een Groen Boekje.
[ afbeelding ]
quote:
Het is de autocorrect van mijn mobiele telefoon dat een beetje vervelend deed. Excuus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Neem een Groen Boekje.
[ afbeelding ]
Niet alles nalezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is de autocorrect van mijn mobiele telefoon dat een beetje vervelend deed. Excuus.
Quinsy Garioquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inb4 Quinsy Gario die zegt dat zwarten het nog veel zwaarder hebben.
Ik had net die stream ook al opstaan idd maar ik heb hem gauw weer afgezetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef Maringo het volgende:
Hebben ze Tomorrowland live op Youtube, nemen ze de stage met slaapmuziek.
Een groot compliment, maar mij helaas niet waardig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje een Shakespeare.
Welke Dredd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef KitKatChunky het volgende:
Wat is judge dredd een slechte film zeg, maar de Main chick is wel lekker.
Ib4 Quinsy die dankzij jou nu een FOK! account neemt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Inb4 Quinsy Gario die zegt dat zwarten het nog veel zwaarder hebben.
Het is wel soft inderdaad porverdikkies.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had net die stream ook al opstaan idd maar ik heb hem gauw weer afgezetbeter zenden ze de mainstage ofso uit
Is 'ie... dreadful?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:56 schreef KitKatChunky het volgende:
Wat is judge dredd een slechte film zeg, maar de Main chick is wel lekker.
Godver Coone, Audiofreq en Paul Elstak zijn nog beter dan deze meuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had net die stream ook al opstaan idd maar ik heb hem gauw weer afgezetbeter zenden ze de mainstage ofso uit
Zou wel lachen zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ib4 Quinsy die dankzij jou nu een FOK! account neemt.
welke stage streamen ze, welke stijl?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Godver Coone, Audiofreq en Paul Elstak zijn nog beter dan deze meuk.
ik snapte, het antwoord was nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, maar Dredd en dreadful, snap je? Dreddful? Nee?
Check. Duidelijk. Begrepen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik snapte, het antwoord was nee.
Beetje vanalles. Na dit filmpje komt Armin van Buuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
welke stage streamen ze, welke stijl?
meh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Beetje vanalles. Na dit filmpje komt Armin van Buuren.
Dan zou het forum wel enorm oplevenquote:
Dit is de reden waarom ik een keer bij tomorrowland wil zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:03 schreef Maringo het volgende:
Die stages zijn wel weer awesome om te zien.
Ziet er goed uit, die line-upquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:04 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik zou wel weer naar ground zero willen dit jaar.
ik ga alleen niet voor de hardstyle. Industrial en rurh areaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, die line-up
Zo hoop ik op een leuke Freaqshow dit jaar.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:12 schreef KitKatChunky het volgende:
En nu ga ik naar bed, slaap lekker allemaal
Je hebt een avaturd!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Zijn er nog toffe mensen op SC?
een avaturd is dat hetzelfde als een avatar? Of wat bedoel je met avaturd?quote:
Juh!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:17 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
een avaturd is dat hetzelfde als een avatar? Of wat bedoel je met avaturd?
Ah oke.quote:
Ja dat is wel het makkelijkst. En als je een gifje wil oid, is er een apart topic hier ergens waar ze 'm voor je willen maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:19 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah oke.
Heb wel effe moeten zoeken. Vond geen avatars van 60X60 maar dan kwam ik opt idee om eens avatar resizer te googlen en dan is het me toch gelukt.
Hmmm en bestaande gifs lukt dat ook? Kom er op 9gag best wel vaak leuke tegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dat is wel het makkelijkst. En als je een gifje wil oid, is er een apart topic hier ergens waar ze 'm voor je willen maken.
Jup. Of uit een YouTube filmpje. Whatever je wilquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hmmm en bestaande gifs lukt dat ook? Kom er op 9gag best wel vaak leuke tegen.
Oh tof dan ga ik er meteen 1tje zoeken. In welk topic moet ik dan zijn voor dat te laten doen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jup. Of uit een YouTube filmpje. Whatever je wilMits het geen gifje van 40 seconden moet worden natuurlijk.
Eh, ff zoekenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oh tof dan ga ik er meteen 1tje zoeken. In welk topic moet ik dan zijn voor dat te laten doen?
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oh tof dan ga ik er meteen 1tje zoeken. In welk topic moet ik dan zijn voor dat te laten doen?
Heb een leuke gif gevonden. Van een kat natuurlijk hoe kan het ook anders ze beheersen het internet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #99
^ daar.
Ik zou voor de Raw Hardstyle gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik ga alleen niet voor de hardstyle. Industrial en rurh area
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:28 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Heb een leuke gif gevonden. Van een kat natuurlijk hoe kan het ook anders ze beheersen het internet.
Dit is em http://9gag.com/gag/a1Azwev?sc=gif
Asje:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:28 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Heb een leuke gif gevonden. Van een kat natuurlijk hoe kan het ook anders ze beheersen het internet.
Dit is em http://9gag.com/gag/a1Azwev?sc=gif
Lul.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ga die jongen nou geen virus geven.
Ja pas maar op voor de spinnen. Vorig weekend op de camping van les ardentes werd ik wakker met een echt dikke spin op men gezicht!quote:
Hallo, ik moet zo nog slapen he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:00 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja pas maar op voor de spinnen. Vorig weekend op de camping van les ardentes werd ik wakker met een echt dikke spin op men gezicht!
Vanwege de aids?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Aids. Zit ik dus zeker 2 weken met een ander nummer. Einde klacht.
Dan ga ik nu wat geld aan Afrika doneren. Ik trek het niet meer.
Ik dacht dat het toeval wasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was nog serieus expres ook. Bedankt Mexicano
Haha dat is altijd leuk. Maar dan moet je eens met zo een Toeter die op lucht werkt de mensen laten schrikken. Dan zijn de reacties pas leuk. Let wel op dat je altijd snel kan wegrijden doe dit niet voor een rood licht of het kan eens verkeerd aflopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kinderen voor Kinderen vanuit de auto draaienDe reacties van mensen zijn zo leuk
En hier is het nog warmer 24°C om precies te zijn. Hoe warm is het ginder?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:20 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo het is een beetje warm hier maar ja ben beetje aangeschoten xd xd hiiihihihihihi
En nog wilde plannen voor vannacht?quote:
Beetje bier drinken film kijken en af en toe chillen op mijn balkonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:46 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En nog wilde plannen voor vannacht?
En welke film word het?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje bier drinken film kijken en af en toe chillen op mijn balkon
Oh die ben ik gaan zien in de cinema toen ik met Q-Music 2 tickets had gewonnen.quote:
Ik heb die film nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:54 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oh die ben ik gaan zien in de cinema toen ik met Q-Music 2 tickets had gewonnen.
Vond het best een goede film!
Ik vind het zeker een aanrader echt een goede actie film.quote:
Jah, ik voel me klaarwakker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ook wel, beetje vroeg maargoed
Oeh nicequote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, ik voel me klaarwakker.
Ben gisteren net terug gekomen vanuit indonesie
Jah was echt chill daar, wil weer terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oeh nice
ik mag zo iedereen uit gaan zwaaien en dan ben ik de hele week alleen thuis
Cool! Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, ik voel me klaarwakker.
Ben gisteren net terug gekomen vanuit indonesie
Waar ga je kamperenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Morgen kamperenTas ingepakt en slapen nu.
Ik ga m'n bed missen
Waaier kopen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
27,5 graden op mijn kamer, en dan staat de zon er nog niet eens vol op.... Pfff...
Vanaf Amsterdam naar jakarta gelijk van jakarta met prive wagen naar bandung 3 dagen daarna vliegtuig naar yogjakarta 3 dagen daarna 2 tot 3 dagen trekking rond ijen crater en mt bromo..quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam naar jakarta gelijk van jakarta met prive wagen naar bandung 3 dagen daarna vliegtuig naar yogjakarta 3 dagen daarna 2 tot 3 dagen trekking rond ijen crater en mt bromo..
maar 1 nacht geslapen rond die tijd, na mt bromo naar gili trawangan 4 dagen chillen daarna bali 5 dagen en toen nog jakarta weer 2 dagen
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:04 schreef KitKatChunky het volgende:
Het wordt vandaag zeker weer net zo pittig warm als gisteren?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:10 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Ik ga shoppen in winkels met airco (nee niet de supermarkt)
Moet ik eerst al die pizza's eruit halen en ben ik te lui voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]de supermarkt heeft wel een vriezer.
Ah joh, die vriezer is al half leeg met dit weer omdat iedereen ijs kooptquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:12 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Moet ik eerst al die pizza's eruit halen en ben ik te lui voor.
Die gesmolten zijn voor ze thuis zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ah joh, die vriezer is al half leeg met dit weer omdat iedereen ijs koopt
Hoogst waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:13 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Die gesmolten zijn voor ze thuis zijn
Nog warmer X_Xquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:04 schreef KitKatChunky het volgende:
Het wordt vandaag zeker weer net zo pittig warm als gisteren?
Amsterdam, met wat vriendinnen...jump zometeen in de trein.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk ja
Maar, waar ga je dan winkelen?
Ik zou gewoon instappen als ie stilstaat, dat is volgens mij veiliger hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:20 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Amsterdam, met wat vriendinnen...jump zometeen in de trein.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zou gewoon instappen als ie stilstaat, dat is volgens mij veiliger hoor.
Goedzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:29 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou stap ik pas in de trein als hij stilstaat![]()
![]()
![]()
Dat snap ik met dit weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:34 schreef KitKatChunky het volgende:
Verdorie, de vans die ik wil hebben zijn nog steeds uitverkocht
Welke?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:34 schreef KitKatChunky het volgende:
Verdorie, de vans die ik wil hebben zijn nog steeds uitverkocht
Dat is niet duurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/van(...)d-va215a01m-g11.html
Niet zo janken.quote:
Ik wil simpele zwarte Vans hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen maar ik kan maar geen leuke vinden.
Ik wil schoenen die niet scheuren of uit elkaar vallen.quote:
Hier in duffel 35°C beat that :pquote:
Hittequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:37 schreef virtualtrip het volgende:
Weet niemand geen leuk onderwerp om over te praten hier in de SC?
onweersbeestjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:37 schreef virtualtrip het volgende:
Weet niemand geen leuk onderwerp om over te praten hier in de SC?
hittequote:
Wat zijn onweersbeestjes?quote:
Ben jij de van dale?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:54 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
hitte
de hitte zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [ˈhɪtə] toestand dat het heel erg warm is Voorbeeld: `De wandeltocht moest worden afgelast wegens de verzengende hitte.
[..]
Wat zijn onweersbeestjes?
Nee want anders zouk ik weten wat onweersbeestjes zijn. Of mss bestaat dat woord zelfs niet.quote:
Zaterdag? whutquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet kamperen in het Wilhelminapark
Hij mss niet maar ik iig wel :pquote:
En terecht.quote:
Nu moet ik WEER die stomme reclassering bellen.quote:
Pure alcohol in een cola glas mag nog steeds niet hé.quote:
Neehee alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Nu moet ik WEER die stomme reclassering bellen.
ohhh, volgens mij zijn dat weer andere beestenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:59 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Nee wist het niet heb ff gegoogled.
[ afbeelding ]
Bij ons in belgie noemen we ze oorwormen.
Die op de foto is geen onweersbeestje dan? Of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ohhh, volgens mij zijn dat weer andere beesten
nee, het zijn kleinere beestjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Die op de foto is geen onweersbeestje dan? Of wat bedoel je?
Foto graag?quote:
hier ook, maar bij mij zijn ze nog niet dood.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:20 schreef KitKatChunky het volgende:
ik heb van die onweersbeestjes in mn beeldscherm zitten, en daar zijn ze dood gegaan zelfs.
Nog nooit gezien precies.quote:
nopequote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:23 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Nog nooit gezien precies.
Ken je waterbeertjes?
Ik ben net terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik stierf net toen ik naar de c1000 liep. Wat een hitte.
Zag net ook al paar foto'squote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:29 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Weet niet wat ze doen maar heb wel een foto.
[ afbeelding ]
Dan moet je wel een heel kleine lul hebben want ze worden maximum maar 1,5mm groot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zag net ook al paar foto's
Wel geil pijpmondje hebben ze
R.I.Pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal herrijzen voor jouw komst.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
R.I.P
En ik moest nog wel een keer weer komen chillen zei je laatstDat gaat nu niet meer
RIP.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:34 schreef Monopoly het volgende:
Klopt, voor de meeste fokkers is dit zeker onhaalbaar met hun 30 centimeter..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:39 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel kleine lul hebben want ze worden maximum maar 1,5mm groot.
Ze is veeleisend en heeft een piemelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP.
Ik zal me bekommeren om Moira.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is veeleisend en heeft een piemel
Over wat gaat het hier?quote:
Is je vriendin knap? Anders ben ik ook wel kandidaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Overname van Kaneelstokje als partner voor mijn vriendin als ik kom te overlijden.
Ze is - zoals ze dat in Antilaanse kringen noemen "een sma'tje".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:04 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Is je vriendin knap? Anders ben ik ook wel kandidaat.
Een sma'tje? Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is - zoals ze dat in Antilaanse kringen noemen "een sma'tje".
Google zegt dat het meisje of schatje betekent. Klopt dat?quote:
Ah oke.quote:
Hedendaagse slavernij op schepen die specerijen vervoeren over de Indische oceaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:30 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah oke.
Weet niemand geen tof onderwerp voor de SC?
Hmmmm...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hedendaagse slavernij op schepen die specerijen vervoeren over de Indische oceaan.
ben ik al de hele middag mee bezig, ben anno 1404 aan het spelenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hedendaagse slavernij op schepen die specerijen vervoeren over de Indische oceaan.
Anno spellenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ben ik al de hele middag mee bezig, ben anno 1404 aan het spelen
Ik rij elke dienst minstens 3 duiven dood. Duiven zijn dom.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:58 schreef virtualtrip het volgende:
Amai er is juist een duif keihard tegen men raam gevlogen.
Was me dat schrikken!!
Wat doe je dan als werk? Vrachtwagenchauffeur?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik rij elke dienst minstens 3 duiven dood. Duiven zijn dom.
Machinist.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:05 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Wat doe je dan als werk? Vrachtwagenchauffeur?
Met de trein ofwat? Of tram of metro?quote:
Trein.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:08 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Met de trein ofwat? Of tram of metro?
Heb je dan nog nooit een mens op het spoor gehad die zelfmoord wou plegen?quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:10 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Heb je dan nog nooit een mens op het spoor gehad die zelfmoord wou plegen?
Is het moeilijk om treinbestuurder te worden?quote:
Neuh, een paar maanden kennis stampen en dan praktijkritjes maken. Valt wel mee, de keuringen zijn wel pittig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Is het moeilijk om treinbestuurder te worden?
Lijkt me best een toffe job!
En komen jullie treinen ook altijd te laat zoals in België?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, een paar maanden kennis stampen en dan praktijkritjes maken. Valt wel mee, de keuringen zijn wel pittig.
Ik kom zelden te laat door. Tenzij er verstoringen zijn. Ik rij altijd wel lekker flink door.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:21 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En komen jullie treinen ook altijd te laat zoals in België?
Hoe snel gaat zo een pendeltrein?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom zelden te laat door. Tenzij er verstoringen zijn. Ik rij altijd wel lekker flink door.
Is van heel veel dingen afhankelijk. Ik kan op verschillende stukken verschillende snelheden rijden. Meestal rond de 100km/h in het Noorden. Op veel andere plekken kan je 140/160 rijden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:23 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hoe snel gaat zo een pendeltrein?
Mja maar ik denk dat ik toch liever met de vrachtwagen rijd dan met een trein.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is van heel veel dingen afhankelijk. Ik kan op verschillende stukken verschillende snelheden rijden. Meestal rond de 100km/h in het Noorden. Op veel andere plekken kan je 140/160 rijden.
Ga je weg met de fiets dan? In een auto word je toch niet nat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:58 schreef KitKatChunky het volgende:
En als ik weg wil dan gaat het regenen
iets met alcohol.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:00 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ga je weg met de fiets dan? In een auto word je toch niet nat?
Huh? Verklaar u nader?quote:
En wat ga je koken?quote:
JakkeBah!quote:
Godver. Hier nog niks.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Net in Den Haag ook. Ondertussen weer droog en benauwd...
Ik zit nog ziek thuis. Ik reis later af naar de middle of fucking nowhere om te kamperen.quote:
Hoe dat zo broeder?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik drink alcoholvrij bier van Bavaria![]()
Toch nog wel een aardige smaak. Vroeger was dat alcoholvrije spul verschrikkelijk.
Gisteren en eergisteren ging het nogal ruig. Een beetje kalm aan doen, straks weer 5 dagen achter elkaar werkenquote:
Ok dan begrijpelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren ging het nogal ruig. Een beetje kalm aan doen, straks weer 5 dagen achter elkaar werken
Ik halve liters Alfaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
Ik drink Warsteiner.#vakantie #ElkeDagZuipen #yolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |