SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAMMATIK MACHT FREI!
Oh, en Samson!
[ Bericht 11% gewijzigd door Lt.Surge op 18-07-2014 23:42:19 ]
LOL!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef Maringo het volgende:
Die TT. Precies wat ik ook in gedachten had.
Alleen als we er zin in hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef virtualtrip het volgende:
Amai dat gaat hier ook snel voorruit.
Verwijderen van posts duurt wat langer inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef virtualtrip het volgende:
Amai dat gaat hier ook snel voorruit.
Op een vrijdagnacht rond middernacht heeft iedereen er zin in denk ik.quote:
GMTA.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef Maringo het volgende:
Die TT. Precies wat ik ook in gedachten had.
Meer zin in andere dingen, maar die liggen niet voor het grijpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Op een vrijdagnacht rond middernacht heeft iedereen er zin in denk ik.
Waar moet die hond heen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, kak. Surge, kun jij hem even terugzetten?
Het is iets wat je gemist had.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, kak. Surge, kun jij hem even terugzetten?
Niet te vroeg juichen joh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Eindelijk weer wat vaart in het topique
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef virtualtrip het volgende:
En Wat is het slowchat onderwerp vandaag dan?
Klop je ff af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Eindelijk weer wat vaart in het topique
Nee, ik haalde hem weg. Ik had even dat GRTD-gedoe in m'n hoofd, daar zetten ze in elke OP weer iets anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is iets wat je gemist had.
Een Grammatik plaatje staat beter.
Plaatje onderaan mag je hier naar eigen inzicht veranderen hoor. De rest alleen laten staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik haalde hem weg. Ik had even dat GRTD-gedoe in m'n hoofd, daar zetten ze in elke OP weer iets anders.
Fantastisch was dat, he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard. Er zijn het afgelopen half jaar weinig topics waarin ik niet heb gepost.
BEN JIJ POTVERDRIEDIKKEDULLEME JE HOEK UIT!?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
sorry hoor. Ik ga wel weer in m'n hoekje.
Oh, oké. Ik begrijp dat de rest moet blijven staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Plaatje onderaan mag je hier naar eigen inzicht veranderen hoor. De rest alleen laten staan.
Wat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou je nog uitnodigen voor de wp exclusive barbeque maar dat gaan we maar niet doen
Bewijs van een eerder incident s.v.p?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij durft ons zomaar nu achter te laten. Alweer.
'Ffe'
ja, wat wou je doen dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
BEN JIJ POTVERDRIEDIKKEDULLEME JE HOEK UIT!?
Jij klimt ook diep in wp's hol he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
sorry hoor. Ik ga wel weer in m'n hoekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |