Denk je serieus? Ik bedoel het is natuurlijk wel een bepaald soort vrouwen wat zo een figuur aantrekt hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:43 schreef Kreator het volgende:
Dit zal toch menig fokster verdrietig maken.
Naamkettingje om met Priscilla of Kimberley erop, mokkakleurig kind, taalachterstand, je kent t welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk je serieus? Ik bedoel het is natuurlijk wel een bepaald soort vrouwen wat zo een figuur aantrekt he
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, ze probeert in ieder geval geen mensen in de val te lokken met handig genomen foto's uit voordelige hoeken en goed gekropt.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naamkettingje om met Priscilla of Kimberley erop, mokkakleurig kind, taalachterstand, je kent t wel
Das toch die dweil die ontslagen werd omdat hij zijn werk bij UPC misbruikte om 1 of andere gozer te achterhalen?quote:
Hij had toch z'n collega gedopt en dat online gesmeten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das toch die dweil die ontslagen werd omdat hij zijn werk bij UPC misbruikte om 1 of andere gozer te achterhalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat was AnthonyZeusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij had toch z'n collega gedopt en dat online gesmeten?
Nee nee, dat was die foto dat hij gezellig met een meisje in bed lag, maar hij was vergeten dat er ook een condoom op de achtergrond rondslingerde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij had toch z'n collega gedopt en dat online gesmeten?
Borderliners, bipolair en dat soort labiele gevallen volgens mij..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk je serieus? Ik bedoel het is natuurlijk wel een bepaald soort vrouwen wat zo een figuur aantrekt he
De generatiekloof wordt ook op FOK! steeds groter. Schopje OO?quote:
misscutie4you vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Kasta en zijn voorkeur voor labiele vrouwen.
Was @Home dacht ik, en hij dreigde iemand af te sluiten omdat ie in z'n gastenboek spamde, wat een behoorlijke backfire opleverdequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das toch die dweil die ontslagen werd omdat hij zijn werk bij UPC misbruikte om 1 of andere gozer te achterhalen?
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:05 schreef Henno het volgende:
[..]
Was @Home dacht ik, en hij dreigde iemand af te sluiten omdat ie in z'n gastenboek spamde, wat een behoorlijke backfire opleverde
Verder ook wel bekend van topics over onwaarschijnlij slechte bedrijfsvoeringen van KPN en Wehkamp
Tja, waar is Kasta eigenlijk niet bekend door? Dat ie maar gelukkig getrouwd mag worden etc.
US / Foto's Defqon 2006quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |