Dus er hoeven maar 10 door te rijden nu?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je wordt gelost door een Schleck moet je er mee stoppen.
Elke dag een plekje stijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:09 schreef Fiorano het volgende:
Mollema heeft het weer niet. Porte is gesloopt.
Op deze manier verliest hij toch 30 seconden als de rest in de laatste 500 meter gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef Ericr het volgende:
Op eigen tempo is Mollema toch goed genoeg om te blijven aanhaken.
Zou het wel overzichtelijk maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus er hoeven maar 10 door te rijden nu?
Neuh.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Jullie hadden verwacht dat Mollema weg zou rijden uit deze groep?
GGMMquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef muzas het volgende:
Zouden er nu echt mensen zijn die nu tiefeswoest zijn dat downtown abbey uitloopt/
Vorig jaar was dan een uitschieter, met vooral een goede eerste 10 dagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Molkema gaat toch ook niet opeens magisch verbeteren jongons, dit is z'n plek deze Tour helaas. Schamel 8-10e, met wat brommers voor zich en wat prutsers. Al met al vrij matig, maar ja...
De laatste 500 mtr kan Mollema ook altijd meer dus daar zullen ze hem niet veel tijd aansmeren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Op deze manier verliest hij toch 30 seconden als de rest in de laatste 500 meter gaan.
Vooral prutsers. Hij is gewoon minder goed dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Molkema gaat toch ook niet opeens magisch verbeteren jongons, dit is z'n plek deze Tour helaas. Schamel 8-10e, met wat brommers voor zich en wat prutsers. Al met al vrij matig, maar ja...
Zat er in ja, maar misschien dat het op een wat langere klim wat anders lag. Maar helaas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef DeeBee het volgende:
quote:
Hij rijdt gewoon op zijn plek nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zat er in ja, maar misschien dat het op een wat langere klim wat anders lag. Maar helaas.
Nu wordt er beter gecontroleerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Sasman het volgende:
[..]![]()
2 jaar geleden werd hij 4de knul net achter Nibali, en nu kan hij niet eens mee met Frank Schleck. Hij haalt gewoon zijn niveau niet.
Dokter is naar OPQSquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Sasman het volgende:
[..]![]()
2 jaar geleden werd hij 4de knul net achter Nibali, en nu kan hij niet eens mee met Frank Schleck. Hij haalt gewoon zijn niveau niet.
De dope is dit jaar gewoon minder in kamp Belkin en beter bij de rest. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Sasman het volgende:
[..]![]()
In het verleden was hij juist minder op lange beklimmingen, dus echt waarschijnlijk was dat ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zat er in ja, maar misschien dat het op een wat langere klim wat anders lag. Maar helaas.
Te vaak gevallen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is de reden op sporza dat VDB erdoorzakt? Te steil? Te lang? Te veel demarages? Te weinig frieten in het hotel?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:13 schreef TheVulture het volgende:
Iets zegt me dat deze Tour na volgende week zondag nog niet beslist is
Mwoh, in ieder geval kunnen we niet zeggen dat er niks geprobeerd is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:13 schreef OProg het volgende:
Ik vrees dat ik deze bergritten ga onthouden als nogal niksig.
Ja, het ligt allemaal aan zijn val. Normaal had hij gewoon nu bij Nibali in het wiel gezetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de menselijke maat is terug.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:14 schreef Paxcon het volgende:
Echt bizar wat Nibali allemaal laat zien
ongekend
Mwah, Nibali lijkt me niet iemand die zo dom is om tijdens een koers betrapt te worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:13 schreef TheVulture het volgende:
Iets zegt me dat deze Tour na volgende week zondag nog niet beslist is
HAHAHAquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:14 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Mwah, Nibali lijkt me niet iemand die zo dom is om tijdens een koers betrapt te worden.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, het ligt allemaal aan zijn val. Normaal had hij gewoon nu bij Nibali in het wiel gezetenDat geloof ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die valpartijen zullen nooit positief zijn voor de vorm.
Wow, jij bent goed met voorspellingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:13 schreef Dreassic het volgende:
hate to say, told u so. Weer helemaal niets.
Dit lijkt mij toch het juiste topic hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef Sasman het volgende:
Sjonge sjonge...Al die dopingspeculatie's hier.![]()
Ga ergens anders droevig wezen..
Bij Van Garderen zou je denken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
Maar die valpartijen zullen nooit positief zijn voor de vorm.
SPT / Doping #96 Blessures?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit lijkt mij toch het juiste topic hoor
Nieuwe lagers en een spacer uit z'n stuurpen, dat is het enige wat daarvoor nodig is!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:14 schreef Ericr het volgende:
Nibali pakt gewoon 5 ritten of zo, plus de tijdrit met een nieuw record gemiddelde.
Of hij is gewoon de beste op dit moment.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:16 schreef OProg het volgende:
De tegenstand voor Nibali is er gewoon niet. Of in een andere koers gereden, of gevallen of niet in vorm.
Mwa, Nibali zet even aan en niemand, helemaal niemand kan nog volgen, geen moment. Saaier kan niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Mwoh, in ieder geval kunnen we niet zeggen dat er niks geprobeerd is.
Jij weet zeker dat het hier niet van toepassing is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:16 schreef Sasman het volgende:
[..]
SPT / Doping #96 Blessures?
Dat ze hier maar gaan janken.
Maar toen hadden we wel Zenon Jaskuła. Die met zijn scheve tanden een enorm verzet omhoog maalde.quote:
Jij bent zeker van wel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij weet zeker dat het hier niet van toepassing is?
Ten Dam zou zelf ook gewoon top 10 kunnen rijden zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu zou Ten Dam trouwen wel bij Mollema mogen zitten.
moet ie wel hier aan blijven klampen, en dan kan het ook 12de wordenquote:
Hij transpireert zelfs amperquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:18 schreef Wombcat het volgende:
Nibali ziet er nog steeds uit alsof hij op zijn gemak fietst.
Nou, niet echt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ten Dam zou zelf ook gewoon top 10 kunnen rijden zo.
Weet jij dan nu wat het wattage is?quote:
Daarvoor heeft ie al te veel achterstand opgelopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ten Dam zou zelf ook gewoon top 10 kunnen rijden zo.
Van Froome geleerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Nibali vindt het zelf ook verdacht en mindert wat vaart.
Hij staat na vandaag al 11e of zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarvoor heeft ie al te veel achterstand opgelopen.
Na de tijdrit van volgende week weer plek 18 ofzo.quote:
Porte, Kwiatkowski, Thomas, Horner, Rolland, Nieve en Fuglsang kan hij hier voorbijsteken, dan staat hij 10de.quote:
Wel keurig op weg naar de 9e plaats.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
wordt 12e of zo, gewoon redelijk matig.
Ja, helemaal kapot gaan op een klim, wat een ramp. Je kunt beter als Nibali gewoon topfit boven komen.quote:
okequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
als Herbert tegenwoordig over de menselijke maat begint gooi ik er een slowclap uit.
De anderen in dat groepje reden wel normaal, Mollema is altijd aan het harkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:25 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Ja, helemaal kapot gaan op een klim, wat een ramp. Je kunt beter als Nibali gewoon topfit boven komen.
gecremeerd?quote:
Ik denk dat het klassement niet klopt. LTD pakt volgens mijn berekeningen net te weinig op Costa en Kwiatquote:
Dan merk je toch dat hij samen met Basso heeft gefietst.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:26 schreef OProg het volgende:
Met 10 minuten op nummer 2 de tour winnen is mogelijk.
Parijs is nog verquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:27 schreef vaarsuvius het volgende:
deze top 10 lijkt eerlijk gezegd op Armstrong tijdperk (de tijdsverschillen, niet de namen)
als je Nibali weg haalt valt het mee me de verschillenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:27 schreef vaarsuvius het volgende:
deze top 10 lijkt eerlijk gezegd op Armstrong tijdperk (de tijdsverschillen, niet de namen)
Ik had hem ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die König niet hebben opgesteld in hun TourCoach
Dat was ook als je Armstrong weghaalde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als je Nibali weg haalt valt het mee me de verschillen
Een Floydjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Porte gaat morgen 8 minuten terugpakken
Portedagjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:30 schreef Maver24 het volgende:
De Tour is wel beslist of Nibali gaat een keer keihard op zn meul
Je had gelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat het klassement niet klopt. LTD pakt volgens mijn berekeningen net te weinig op Costa en Kwiat
Wie had het nou over tour overwinning hier, niet ik iig. Gaat hier puur om meekunnen met de beste en top 5/3. Zie m nog wel wegduikelen in het klassement zo. Al die grootspraak dat ie zou groeien in de tour al geloochenstraft. Ook die zogenaamde tweede adem zie ik niets van terug. Ondertussen zie je ineens vele anderen buitenlandse renners wel verbeteren ineens. En zelfs vdb komt er weer doorheen, werd nog om gelachen bij Tour du Jour lol.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wow, jij bent goed met voorspellingen.
De kans dat een Nederlander de Tour zou winnen dit jaar was ook echt bijna even groot als dat hij niet zou winnen, heel knap gedaan.
Nederlandersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:31 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Wie had het nou over tour overwinning hier, niet ik iig. Gaat hier puur om meekunnen met de beste en top 5/3. Zie m nog wel wegduikelen in het klassement zo. Al die grootspraak dat ie zou groeien in de tour al geloochenstraft. Ook die zogenaamde tweede adem zie ik niets van terug. Ondertussen zie je ineens vele anderen buitenlandse renners wel verbeteren ineens. En zelfs vdb komt er weer doorheen, werd nog om gelachen bij Tour du Jour lol.
Stel je voor, dit AG2R met Betancur erbij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mis de Colombianen (meer dan Contador en Froome).
AG2R is nu een beetje Europcar 2011.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je voor, dit AG2R met Betancur erbij.
Als zelfs Ben Gastauer ineens 18e kan worden.
Betancur is 107kg op het moment.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan reden er 3 AG2R tegen elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan daalt hij sneller.quote:
2011quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Karelnoord het volgende:
Wanneer was de laatste spannende tour?
2011quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Karelnoord het volgende:
2011, want die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Karelnoord het volgende:
Ik betrap me erop dat na de doping van Armstrong het wielrennen is verpest. Vroeger had ik genoten van wat Nibali laat zien nu heb ik er vraagtekens bij ook doordat hij bij Astana rijdt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Karelnoord het volgende:
Diepte-interview.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:36 schreef Ereinion het volgende:
'Hoe die ben je gegaan vandaag?'
'Heel diep.'
2011?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Karelnoord het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:23 schreef Paxcon het volgende:
De menselijke maat schijnt elk jaar terug te zijn
Typisch Ten Dam he.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:36 schreef Roceco het volgende:
[..]
Mag wel eens een rondje geven voor zijn top11 stek.
Die pakt hij in de komende bergritten nog. Mollema moet echt verbeteren anders gaat Konig hem nog voorbij.quote:
Stiekem ik ook wel :/quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:39 schreef opreis het volgende:
Had graag Froome en Contador nog mee zien willen rijden met Nibali :/
Vdb zal hem ook wel voorbijgaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die pakt hij in de komende bergritten nog. Mollema moet echt verbeteren anders gaat Konig hem nog voorbij.
1989. Fignon vs. LeMond.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Karelnoord het volgende:
1903, Maurice Garin met maar 2.59uur voorsprong.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef Karelnoord het volgende:
Is elke rit wel een beetje beter dan de vorige (of minder slecht om accurater te zijn).quote:
Die vraag mag Dries vanavond beantwoorden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie was de laatste bollenwinnaar in het geel?
Poeh, Hinault?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie was de laatste bollenwinnaar in het geel?
Volgens mijn Tourgids heeft Sastre dat klassement gewonnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:45 schreef Roceco het volgende:
[..]
Dat jaar is helemaal geschrapt (bollen)
Ben nu op wiki aan het kijken: 'vacated'.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mijn Tourgids heeft Sastre dat klassement gewonnen.
Volgens de Wielerrevuequote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mijn Tourgids heeft Sastre dat klassement gewonnen.
Ik ben bereid wat van mijn belastingcenten over te dragen aan de NOS als Rivkah dan een makeover krijgt.quote:
Jammer dat het combinatieklassement niet meer bestaat eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:48 schreef Roceco het volgende:
Maar anders Merkcx in '69, die gewoon alles ff won. (punten, ploeg, bollen, combinatie, geel)
Had 'ie niet moeten vallen in de afdaling op een punt waar dat niet hoeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Bertje zou na vandaag zeker in het geel hebben gestaan
Lijkt me ook. Dus Rodriguez in de vlucht, want die wil punten verzamelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen is het idd voor de break-a-way...
Dus geen Nederlandse zege.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Morgen is het idd voor de break-a-way...
Purito is niet sterk genoeg...ik geloof niet dat je op 80% een etappe kunt winnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Dus Rodriguez in de vlucht, want die wil punten verzamelen.
Voeckler zal ook wel willen.
Niet voor de winst, maar hij zal wel meewillen voor de punten voor de bollentrui.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Purito is niet sterk genoeg...ik geloof niet dat je op 80% een etappe kunt winnen.
Grote groep binnengekomen dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laatst geregistreerde tot nu toe
[ afbeelding ]
Dat heb ik in de eerste week ook nog gezegd, maar inmiddels betwijfel ik dat. Nibali is toch wel erg sterk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Bertje zou na vandaag zeker in het geel hebben gestaan
Tinkoff was er wel van overtuigd. Wie zijn wij om aan Oleg te twijfelen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat heb ik in de eerste week ook nog gezegd, maar inmiddels betwijfel ik dat. Nibali is toch wel erg sterk.
Aan de andere kant rijdt hij Valverde op 'maar' 50 seconden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat heb ik in de eerste week ook nog gezegd, maar inmiddels betwijfel ik dat. Nibali is toch wel erg sterk.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tinkoff was er wel van overtuigd. Wie zijn wij om aan Oleg te twijfelen?
Is ook weer zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan de andere kant rijdt hij Valverde op 'maar' 50 seconden.
Ik had voor de Tour eerlijk gezegd wel verwacht dat die 2 even sterk zouden zijn met een licht voordeel voor Valverde. Die valt me, ondanks zijn 2e plek, toch lichtjes tegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan de andere kant rijdt hij Valverde op 'maar' 50 seconden.
Dacht Ji Cheng te missen en kreeg een lichte paniekaanval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen wie je ziet, nu snapt niemand het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |