Nou, ik ben alle drie. Mij zal je nooit in hotpants zien lopen, ik boer niet tijdens het eten en heb altijd wel een grapje klaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aantrekkelijk zijn vrouwen die er vrolijk, goed verzorgd en smaakvol uitzien.
Ja oke, maar toch zijn bepaalde mensen aantrekkelijker dan anderen, algemeen genomen. Zo vinden de meeste vrouwen Ryan Gosling sexy, en zijn er maar weinig die echt wild worden van een Brony.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat aantrekkelijk is, is voor iedereen anders. Wederzijdse chemie is aantrekkelijk, valt niet af te dwingen.
Dan is er niks om je druk om te maken. Misschien zijn er mannen die niet van loensen houden. Maar niet iedereen kan jou aantrekkelijk vinden natuurlijk. Er zullen er ook genoeg zijn die het geen bal uitmaakt of misschien zelfs wel prikkelend vinden. Zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Nou, ik ben alle drie. Mij zal je nooit in hotpants zien lopen, ik boer niet tijdens het eten en heb altijd wel een grapje klaar.
het kan ook gewoon niet klikken hèquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het anders aan zou liggen. Tenzij ik onbewust op mannen val die size 0 alleen geil vinden, weet ik niet welke andere imperfectie ik zou hebben.
Ja goeie, dat van die bril. Zal dat doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan is er niks om je druk om te maken. Misschien zijn er mannen die niet van loensen houden. Maar niet iedereen kan jou aantrekkelijk vinden natuurlijk. Er zullen er ook genoeg zijn die het geen bal uitmaakt of misschien zelfs wel prikkelend vinden. Zoveel mensen zoveel wensen.
Btw bij die sollicitaties zou je natuurlijk ook een bril kunnen dragen als je denkt dat dat minder vervelende vragen oproept.
Het is toch raar dat het nooit klikt dan, terwijl ik er verder leuk uitzie en ook geen vreselijk karakter heb.quote:
Vinden andere mensen dat ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:06 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Het is toch raar dat het nooit klikt dan, terwijl ik er verder leuk uitzie en ook geen vreselijk karakter heb.
Ik hoor heel vaak dat ik knap ben. Maar ik heb wel specifieke humor die niet iedereen kan hebben. Zo heb ik meer met Gummbah en Teeuwen dan met politiek correcte grapjes. Al zal ik die altijd meer voor mezelf houden op een date en ben ik dan gewoon leuk, sociaal en vriendelijk.quote:
Ik was niet bij die dates. Maar twee keer afgewezen voor iemand die je echt zag zitten vind ik niet bijzonder veel. Dat hoort nu eenmaal bij daten. Zeker dat Tinder daten is meer vergelijkbaar met sollicitatiegesprekken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:05 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja goeie, dat van die bril. Zal dat doen.
En ja, je hebt gelijk, maar als ik aan een stuk door word afgewezen (7 mislukte Tinderdates waarvan ik er 2 echt leuk vond), mislukte poging bij een kennis etc. in maar 6 maanden...
Klopt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef Abbadon het volgende:
Het klinkt vooral alsof je té graag wilt...onzeker en needy...twee dingen waar elke man met een beetje zelfrespect niet voor gaat...
Probleem is dan natuurlijk dat afwijzing leidt tot onzekerheid leidt tot afwijzing...etc...
Ik ook. Je komt niet erg leuk op mij over, beetje narcistisch en arrogantquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat je houding tijdens die dates wellicht meer tegenwerkt dan je oog.
Hoe dan? Wat kan ik aanpassen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat je houding tijdens die dates wellicht meer tegenwerkt dan je oog.
Uhmmm?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ook. Je komt niet erg leuk op mij over, beetje narcistisch en arrogant
Je bent pas 24, dat is tegenwoordig héél jong om al te gaan trouwen. Dus waarom zou je iets in moeten halen? Je maakt je druk om niks.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Klopt.
Ik voel me ook een beetje gedesorienteerd als single. Iedereen van mijn generatie in mijn familie woont samen, is zwanger/heeft al kinderen. Ik was daar ook aan toe. Ik zou gaan trouwen. En nu opeens BAM, alleen. Ik heb het idee dat ik het snel weer moet inhalen.
Je vind jezelf volmaakt, buiten je oog en gaat er van uit dat elke jongen je leuk zou moeten vinden...quote:
Het is moeilijk te omschrijven. Maar mannen houden niet zo van vrouwen te te graag, te snel willen. dat maakt ze benauwd. Daar hebben ze een beetje tijd en ruimte voor nodig. Uiteraard willen de meesten wel een gezin en dergelijke. Maar daar willen ze de eerste dates nog zeker niet mee geconfronteerd worden.quote:
Karakter?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef PyramidSong het volgende:
Ik vind mezelf absoluut niet volmaakt. Maar als ik en de man in kwestie enorm veel gemeen hebben, hij een beetje binnen mijn league is, dan snap ik niet waarom hij niet zou willen?
Ja, dat zou kunnen. Maar ik vraag me af hoe veel karakter uitmaakt en hoe veel mijn geloens op zo'n date. Blijkbaar vindt zo iemand me aardig/interessant genoeg om mee op date te gaan, dus karakter?quote:
Op tinder ja, maar misschien in het echt niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar ik vraag me af hoe veel karakter uitmaakt en hoe veel mijn geloens op zo'n date. Blijkbaar vindt zo iemand me aardig/interessant genoeg om mee op date te gaan, dus karakter?
Op internet kun je iemand lang niet zo goed peilen als op een date. Dus dat zegt niets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar ik vraag me af hoe veel karakter uitmaakt en hoe veel mijn geloens op zo'n date. Blijkbaar vindt zo iemand me aardig/interessant genoeg om mee op date te gaan, dus karakter?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef PyramidSong het volgende:
Ik vind mezelf absoluut niet volmaakt. Maar als ik en de man in kwestie enorm veel gemeen hebben, hij een beetje binnen mijn league is, dan snap ik niet waarom hij niet zou willen?
Ik geloof best dat je een leuke, aantrekkelijke jongedame kan zijn maar blijkbaar gaat er bij die dates wat mis waardoor het niet overkomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Alsof vooraf te beoordelen is of iemand aardig of interessant genoeg is om mee op date te gaan...dat wordt juist eerder op basis van uiterlijk bepaald, dus kennelijk is dat het probleem niet...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat niet gevraagd, dat is wel heel sneu. "Ja, waarom vind je me niet leuk? Kan ik dat nog veranderen?". De eerste keer was het net uit met mijn ex dus ik zal wel erg onzeker/needy gedaan hebben, maar nu heb ik geen idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom werd je afgewezen door die mannen, heb je dat gevraagd?
Weet niet hoe erg je oog probleem is, maar als een man je leuk genoeg vind hoeft dat toch geen probleem te zijn. Mijn ex had ook een lui oog, dat zoek je niet uit als je je fantasie vrouw omschrijft maar het maakte mij heeeeel weinig uit want ze was gewoon super leuk.
En 2x afgewezen is niet fijn maar ook niet het einde van de wereld he
Dat is wel een afknapper jaquote:Op zondag 20 juli 2014 16:58 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook gewoon arrogant en bitchy, wil daar best wat meer op letten.
wat is de klachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Slank, blond, blauwe ogen, beetje hipster ben ik.
een die dat niet hoeft af te vragenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:11 schreef PyramidSong het volgende:
Wat is volgens jullie de ideale houding op een date dan? Hoe gedraag jij je? Hoe gedraagt de vrouw zich? Wat kan je wel zeggen en wat niet? Welke uiterlijke dingen zijn echte afknappers en welke minder?
Ja dat zal wel, maar het lukt maar niet. Het is niet zo dat ik foute grappen maak bij zo'n date, of meteen over kinderen begin. Misschien mis ik een nuance.quote:
Daarom zei ik al, vraag het dan aan die 2 dates waar het fout ging.. die weten het, wij niet. Is misschien raar.. maarja zit toch geen toekomst meer in met hun dus wat hbe je te verliezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:13 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar het lukt maar niet. Het is niet zo dat ik foute grappen maak bij zo'n date, of meteen over kinderen begin. Misschien mis ik een nuance.
Nee, te veel eer.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, vraag het dan aan die 2 dates waar het fout ging.. die weten het, wij niet. Is misschien raar.. maarja zit toch geen toekomst meer in met hun dus wat hbe je te verliezen.
het is een serieuze vraag, dan kunnen de mannen hier beoordelen of jij inderdaad gelijk hebt of dat het misschien wel komt omdat je niet leuk in de omgang bent ofzoquote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic, ga anders in KLB trollen.
Ben ook wel benieuwd maar het heeft geen nut.. plus wordt akelig vervelend als je gaat zeggen dat je der inderdaad niet zou daten vanwege haar oogquote:
Je blijft maar klagen over je uiterlijk, zo raar is het niet om dan om foto's te vragen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic, ga anders in KLB trollen.
Hoeft uiteraard ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:35 schreef PyramidSong het volgende:
Alsof ik privegegevens ga posten op een forum. Ik heb gezegd hoe ik er uit zie.
Misschien ben je wel gewoon een draak. Misschien ook niet. Het gaat erom dat wij niet kunnen oordelen over je uiterlijk als we niet weten hoe je eruit ziet. Het heeft dus geen zin om er over te blijven klagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Slank, blond, blauwe ogen, beetje hipster ben ik.
Ja karakter, je weet wel je persoonlijkheid. Dat duurt wat langer om te leren kennen. Daar gaat het dus wss mis. Je komt op mij echt niet leuk over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
Zo kom je, puur gebaseerd op je posts, wel over.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:58 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik ook gewoon arrogant en bitchy, wil daar best wat meer op letten.
Ik wil iemand vinden voordat ik de gescheiden vaders poule terecht kom...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zo kom je, puur gebaseerd op je posts, wel over.
De paniek waarin je haast verkeert is overbodig. Je bent 24. Alsof je dan al kunt zeggen dat je misschien wel altijd alleen zult blijven. Kom op zeg!
Er zullen maar weinig mannen zijn die je puur op basis van loensen afwijzen. Daaraan liggen andere dingen ten grondslag, zoals geen klik, wat hierboven ook al werd geopperd.
Dat begrijp ik. Met deze angst in je achterhoofd bevorder je het vinden van een leuke kerel echter bepaald niet. Dit uit zich mogelijk in te needy zijn. Bedenk ook dat je er niet aantrekkelijker van wordt als je gefrustreerd op zoek bent. Daarnaast trek je daarmee de verkeerden aan.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik wil iemand vinden voordat ik de gescheiden vaders poule terecht kom...
Waarom is dat slecht ?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik wil iemand vinden voordat ik de gescheiden vaders poule terecht kom...
Ik wil geen kinderen. Ik wil ook niet zorgen voor andermans kinderen. En ik wil de eerste voor iemand zijn met wie hij trouwt.quote:
Ja helaas wel. Bij een jaren 40 heartthrob stonden ze wel leuk.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:36 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Damn...ik wist niet dat de fedora was geadopteerd door brony types. ..zonde van de hoed. In Boardwalk Empire is er niets nerdy aan
Hoop eisen voor een 'onzeker meisje'.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:57 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. Ik wil ook niet zorgen voor andermans kinderen. En ik wil de eerste voor iemand zijn met wie hij trouwt.
Nou ja, als je dat al niet meer kan eisen als 24-jarige. TS heeft immers al een kale knar, iemand met vlekken op zijn kop en weet ik het wat gehad. Nu moet ze ook nog aan een of andere oude viezerik die net uit een stukgelopen huwelijk komt en met zijn handjes niet van het jong gebroed af kan blijven.quote:
Serieus?? Wow...ik begin te snappen waarom het je niet lukt, en het is zeker niet je loensen...quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef PyramidSong het volgende:
Maar wat is WEL leuk? Dat wil ik horen, Dan kan ik daar aan werken!
Ja, daar heb ik veel aan, thanks.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Serieus?? Wow...ik begin te snappen waarom het je niet lukt, en het is zeker niet je loensen...
Graag gedaanquote:
Hmm, maar als je een date hebt wil je toch dat de ander je leuk vindt?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Graag gedaan
nou vooruit, een serieuze reactie dan maar; Ik denk dat je een stuk interessanter zou zijn als het je minder kon schelen wat andere mensen van je denken...da's misschien iets waar je aan kan werken?
yup...ze moeten jou leuk vinden...en niet degene die je doet alsof je bent omdat je bang bent anders niet leuk gevonden te worden...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Hmm, maar als je een date hebt wil je toch dat de ander je leuk vindt?
Maar dat is het, ze vinden mij niet leuk!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
yup...ze moeten jou leuk vinden...en niet degene die je doet alsof je bent omdat je bang bent anders niet leuk gevonden te worden...
vicieuze cirkelquote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Maar dat is het, ze vinden mij niet leuk!
Ik verwacht dat iemand die met mij op date gaat met me naar bed wil en misschien meer. Dat is het nut van een date. Anders kan je net zo goed gewoon vriendschappelijk met elkaar rondhangen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vicieuze cirkel...niemand zei dat het makkelijk was...
Maar sowieso, waarom zou je iets met iemand willen die jou niet leuk vindt? Kennelijk zijn er genoeg mannen die wel met je willen daten, maar gaat het ergens daarna mis...je uiterlijk zal het dus niet zijn....wat verwacht je precies als je met iemand op date gaat?
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:24 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik verwacht dat iemand die met mij op date gaat met me naar bed wil en misschien meer. Dat is het nut van een date. Anders kan je net zo goed gewoon vriendschappelijk met elkaar rondhangen.
Ik denk dat je gewoon niet zo interessant bent als je denkt dat je bent...dat je mannen het gevoel geeft dat ze aan een heel lijstje zaken moeten voldoen waar je zelf ook niet per se aan voldoet...en dat mannen het dus gewoon niet zo heel leuk vinden, dat daten met jou...niet relaxed, niet gezellig...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:25 schreef PyramidSong het volgende:
Misschien ben ik te serieus, misschien ben ik te open over mijn verleden (samengewoond, enz.) misschien is mijn humor niets, misschien misschien. Ik zou het niet weten. Ik zoek iemand met een zelfde achtergrond als ik, hoogopgeleid, iemand met humor, iemand met ambitie en doelen in het leven en dan het liefst in een kunstzinnig pakket. Dat ben ik zelf namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |