Natuurlijk heb ik dat niet gevraagd, dat is wel heel sneu. "Ja, waarom vind je me niet leuk? Kan ik dat nog veranderen?". De eerste keer was het net uit met mijn ex dus ik zal wel erg onzeker/needy gedaan hebben, maar nu heb ik geen idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom werd je afgewezen door die mannen, heb je dat gevraagd?
Weet niet hoe erg je oog probleem is, maar als een man je leuk genoeg vind hoeft dat toch geen probleem te zijn. Mijn ex had ook een lui oog, dat zoek je niet uit als je je fantasie vrouw omschrijft maar het maakte mij heeeeel weinig uit want ze was gewoon super leuk.
En 2x afgewezen is niet fijn maar ook niet het einde van de wereld he
Dat is wel een afknapper jaquote:Op zondag 20 juli 2014 16:58 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook gewoon arrogant en bitchy, wil daar best wat meer op letten.
wat is de klachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Slank, blond, blauwe ogen, beetje hipster ben ik.
een die dat niet hoeft af te vragenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:11 schreef PyramidSong het volgende:
Wat is volgens jullie de ideale houding op een date dan? Hoe gedraag jij je? Hoe gedraagt de vrouw zich? Wat kan je wel zeggen en wat niet? Welke uiterlijke dingen zijn echte afknappers en welke minder?
Ja dat zal wel, maar het lukt maar niet. Het is niet zo dat ik foute grappen maak bij zo'n date, of meteen over kinderen begin. Misschien mis ik een nuance.quote:
Daarom zei ik al, vraag het dan aan die 2 dates waar het fout ging.. die weten het, wij niet. Is misschien raar.. maarja zit toch geen toekomst meer in met hun dus wat hbe je te verliezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:13 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar het lukt maar niet. Het is niet zo dat ik foute grappen maak bij zo'n date, of meteen over kinderen begin. Misschien mis ik een nuance.
Nee, te veel eer.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, vraag het dan aan die 2 dates waar het fout ging.. die weten het, wij niet. Is misschien raar.. maarja zit toch geen toekomst meer in met hun dus wat hbe je te verliezen.
het is een serieuze vraag, dan kunnen de mannen hier beoordelen of jij inderdaad gelijk hebt of dat het misschien wel komt omdat je niet leuk in de omgang bent ofzoquote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic, ga anders in KLB trollen.
Ben ook wel benieuwd maar het heeft geen nut.. plus wordt akelig vervelend als je gaat zeggen dat je der inderdaad niet zou daten vanwege haar oogquote:
Je blijft maar klagen over je uiterlijk, zo raar is het niet om dan om foto's te vragen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic, ga anders in KLB trollen.
Hoeft uiteraard ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:35 schreef PyramidSong het volgende:
Alsof ik privegegevens ga posten op een forum. Ik heb gezegd hoe ik er uit zie.
Misschien ben je wel gewoon een draak. Misschien ook niet. Het gaat erom dat wij niet kunnen oordelen over je uiterlijk als we niet weten hoe je eruit ziet. Het heeft dus geen zin om er over te blijven klagen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Slank, blond, blauwe ogen, beetje hipster ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |