Nou, ik ben alle drie. Mij zal je nooit in hotpants zien lopen, ik boer niet tijdens het eten en heb altijd wel een grapje klaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aantrekkelijk zijn vrouwen die er vrolijk, goed verzorgd en smaakvol uitzien.
Ja oke, maar toch zijn bepaalde mensen aantrekkelijker dan anderen, algemeen genomen. Zo vinden de meeste vrouwen Ryan Gosling sexy, en zijn er maar weinig die echt wild worden van een Brony.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat aantrekkelijk is, is voor iedereen anders. Wederzijdse chemie is aantrekkelijk, valt niet af te dwingen.
Dan is er niks om je druk om te maken. Misschien zijn er mannen die niet van loensen houden. Maar niet iedereen kan jou aantrekkelijk vinden natuurlijk. Er zullen er ook genoeg zijn die het geen bal uitmaakt of misschien zelfs wel prikkelend vinden. Zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Nou, ik ben alle drie. Mij zal je nooit in hotpants zien lopen, ik boer niet tijdens het eten en heb altijd wel een grapje klaar.
het kan ook gewoon niet klikken hèquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het anders aan zou liggen. Tenzij ik onbewust op mannen val die size 0 alleen geil vinden, weet ik niet welke andere imperfectie ik zou hebben.
Ja goeie, dat van die bril. Zal dat doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan is er niks om je druk om te maken. Misschien zijn er mannen die niet van loensen houden. Maar niet iedereen kan jou aantrekkelijk vinden natuurlijk. Er zullen er ook genoeg zijn die het geen bal uitmaakt of misschien zelfs wel prikkelend vinden. Zoveel mensen zoveel wensen.
Btw bij die sollicitaties zou je natuurlijk ook een bril kunnen dragen als je denkt dat dat minder vervelende vragen oproept.
Het is toch raar dat het nooit klikt dan, terwijl ik er verder leuk uitzie en ook geen vreselijk karakter heb.quote:
Vinden andere mensen dat ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:06 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Het is toch raar dat het nooit klikt dan, terwijl ik er verder leuk uitzie en ook geen vreselijk karakter heb.
Ik hoor heel vaak dat ik knap ben. Maar ik heb wel specifieke humor die niet iedereen kan hebben. Zo heb ik meer met Gummbah en Teeuwen dan met politiek correcte grapjes. Al zal ik die altijd meer voor mezelf houden op een date en ben ik dan gewoon leuk, sociaal en vriendelijk.quote:
Ik was niet bij die dates. Maar twee keer afgewezen voor iemand die je echt zag zitten vind ik niet bijzonder veel. Dat hoort nu eenmaal bij daten. Zeker dat Tinder daten is meer vergelijkbaar met sollicitatiegesprekken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:05 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja goeie, dat van die bril. Zal dat doen.
En ja, je hebt gelijk, maar als ik aan een stuk door word afgewezen (7 mislukte Tinderdates waarvan ik er 2 echt leuk vond), mislukte poging bij een kennis etc. in maar 6 maanden...
Klopt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef Abbadon het volgende:
Het klinkt vooral alsof je té graag wilt...onzeker en needy...twee dingen waar elke man met een beetje zelfrespect niet voor gaat...
Probleem is dan natuurlijk dat afwijzing leidt tot onzekerheid leidt tot afwijzing...etc...
Ik ook. Je komt niet erg leuk op mij over, beetje narcistisch en arrogantquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat je houding tijdens die dates wellicht meer tegenwerkt dan je oog.
Hoe dan? Wat kan ik aanpassen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat je houding tijdens die dates wellicht meer tegenwerkt dan je oog.
Uhmmm?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ook. Je komt niet erg leuk op mij over, beetje narcistisch en arrogant
Je bent pas 24, dat is tegenwoordig héél jong om al te gaan trouwen. Dus waarom zou je iets in moeten halen? Je maakt je druk om niks.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Klopt.
Ik voel me ook een beetje gedesorienteerd als single. Iedereen van mijn generatie in mijn familie woont samen, is zwanger/heeft al kinderen. Ik was daar ook aan toe. Ik zou gaan trouwen. En nu opeens BAM, alleen. Ik heb het idee dat ik het snel weer moet inhalen.
Je vind jezelf volmaakt, buiten je oog en gaat er van uit dat elke jongen je leuk zou moeten vinden...quote:
Het is moeilijk te omschrijven. Maar mannen houden niet zo van vrouwen te te graag, te snel willen. dat maakt ze benauwd. Daar hebben ze een beetje tijd en ruimte voor nodig. Uiteraard willen de meesten wel een gezin en dergelijke. Maar daar willen ze de eerste dates nog zeker niet mee geconfronteerd worden.quote:
Karakter?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef PyramidSong het volgende:
Ik vind mezelf absoluut niet volmaakt. Maar als ik en de man in kwestie enorm veel gemeen hebben, hij een beetje binnen mijn league is, dan snap ik niet waarom hij niet zou willen?
Ja, dat zou kunnen. Maar ik vraag me af hoe veel karakter uitmaakt en hoe veel mijn geloens op zo'n date. Blijkbaar vindt zo iemand me aardig/interessant genoeg om mee op date te gaan, dus karakter?quote:
Op tinder ja, maar misschien in het echt niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar ik vraag me af hoe veel karakter uitmaakt en hoe veel mijn geloens op zo'n date. Blijkbaar vindt zo iemand me aardig/interessant genoeg om mee op date te gaan, dus karakter?
Op internet kun je iemand lang niet zo goed peilen als op een date. Dus dat zegt niets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar ik vraag me af hoe veel karakter uitmaakt en hoe veel mijn geloens op zo'n date. Blijkbaar vindt zo iemand me aardig/interessant genoeg om mee op date te gaan, dus karakter?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef PyramidSong het volgende:
Ik vind mezelf absoluut niet volmaakt. Maar als ik en de man in kwestie enorm veel gemeen hebben, hij een beetje binnen mijn league is, dan snap ik niet waarom hij niet zou willen?
Ik geloof best dat je een leuke, aantrekkelijke jongedame kan zijn maar blijkbaar gaat er bij die dates wat mis waardoor het niet overkomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Alsof vooraf te beoordelen is of iemand aardig of interessant genoeg is om mee op date te gaan...dat wordt juist eerder op basis van uiterlijk bepaald, dus kennelijk is dat het probleem niet...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |