· 189 Netherlandsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef roos85 het volgende:
Heeft iemand zo een actuele lijst qua nationaliteiten?
neequote:
Hij bedoelt juist te zeggen dat het puur toeval is dat deze vlucht geraakt is. Het had net zo goed een ander kunnen zijn. Niet om te zeggen van: ja maar zij vlogen er ook dus ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Krijg hier zo'n als jij van de brug springt doe ik het ook gevoel.
Mensen maken zich nou eenmaal drukker over inwoners van hun eigen land.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef byah het volgende:
175 of 189 Nederlanders who cares, 289 doden punt.
Nee.quote:
Begrijpelijk, valt verder weinig te melden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef Nober het volgende:
Hahaha die Gorter, ik heb maar tijd voor 5-6 vragen.
Kunnen er nog 4 bij. Want van 4 weten ze nog geen nationaliteit.quote:
begrijp ik nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Krijg hier zo'n als jij van de brug springt doe ik het ook gevoel.
Vice-President. De grote baas van Europa ligt met z'n luie reet aan het strand van Penang.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huib Gorter, baas Malaysian Airways Europa
Ik kijk niet naar de persco, maar wellicht bedoelde hij dat mensen gewoon nog met Malaysian Airlines kunnen blijven vliegen, omdat het elke maatschappij had kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef Onnoman het volgende:
Ok, de heer huib gorter heeft zojusit kenbaar gemaakt tijdens de persconferentie dat het ook een ander vliegtuig had kunnen zijn omdat, meent hij, er meerdere vliegtuigen van verschillende maatschappijen in het vliegruim daar vlogen.
Hier krijg ik wel een grote vraagteken bij.. "Hoe groot is de kans dat er een vliegtuig boven Rusland uit de lucht wordt geschoten waarbij er 0 Russische passagiers aan boord zijn"?
Dit zeggende is er een kans dat het vliegtuig uit de lucht geschoten is met het geweten dat er geen Russen aan boord waren.
Dit is gewoon een gegeven waarbij u zelf vervolg speculaties aan gekoppeld kunnen worden
Meer zoiets van:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij bedoelt juist te zeggen dat het puur toeval is dat deze vlucht geraakt is. Het had net zo goed een ander kunnen zijn. Niet om te zeggen van: ja maar zij vlogen er ook dus ja.
Over een maand hoor je niemand er meer over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |