Blijkbaar nog wel even tijd om ons sticky te makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:40 schreef anonymoussie het volgende:
Die zijn te druk bezig met overleggen over het toestaan van linkjes naar lijken en sowieso met die hele reeks onder controle te houden.
quote:
Ik kreeg trek en moet toch af en toe een beetje eten (ben min of meer op dieet), zeker met dit weer. En ik kan beter nu wat warms eten en bereiden dan over een paar uurtjes want de zon staat straks zo op mijn huis te schijnen dat het waarschijnlijk nog warmer wordt.quote:
Ohja, ik heb net ook warm gegeten, vanavond witlof salade ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kreeg trek en moet toch af en toe een beetje eten (ben min of meer op dieet), zeker met dit weer. En ik kan beter nu wat warms eten en bereiden dan over een paar uurtjes want de zon staat straks zo op mijn huis te schijnen dat het waarschijnlijk nog warmer wordt.
Dan pak ik vanavond gewoon een pot appelmoes uit de koelkast ofzo.
Ik heb gewoon lekker uit een potje van Hak. En ik heb ook nog Danoontje liggen... lekker kindermenuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb net ook warm gegeten, vanavond witlof salade ofzo.
En ik wilde eigenlijk appelmoes maken, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb straks.
Eigenlijk horen daar wel vissticks bij ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon lekker uit een potje van Hak. En ik heb ook nog Danoontje liggen... lekker kindermenu
Het alternatief is appeltaart, maar ik vind het te warm voor de oven.quote:
Of knakworstjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk horen daar wel vissticks bij ofzo.
Maar heb nog een kilo appels liggen en mij vogels vinden die niet zo lekker dus had ik andere gekocht.
Daar is het idd veels te warm voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het alternatief is appeltaart, maar ik vind het te warm voor de oven.
Wat voor supermarkt is datquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat ik om 16u stop met werken en even bij de supermarkt langsga om te kijken of er misschien nog wat ijs is. Maar dat zal wel niet
Klein winkeltje, geen idee of je het kent: AH XLquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat voor supermarkt is datWij hadden gister gewoon ijs gekocht, genoeg keuze ook.
Schandaligquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klein winkeltje, geen idee of je het kent: AH XL
Was sowieso slecht bevoorraad gisteren.
Ja is het ook, kom er normaal ook niet. Maar nu lag hij op de route naar huis.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja is het ook, kom er normaal ook niet. Maar nu lag hij op de route naar huis.
Liepen mensen ook hamburgers te zoeken vooor de BBQ, was ook niet geleverd.
Echt heel triest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik lees net 189 Nederlanders aan boord.. Lijst wordt steeds groter
quote:
En verse pasta, straks toch maar even koken...heeeeeeel simpel hoor, maar toch een beetje gezonde maaltijd.quote:
Ja toch. Wij eten macaroniquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En verse pasta, straks toch maar even koken...heeeeeeel simpel hoor, maar toch een beetje gezonde maaltijd.
Mango en citroen sorbetijs, dat is lekker verfrissend.quote:
Ook lekker, daar twijfelde ik nog aan maar vond ik net teveel werk vandaag.quote:
Inderdaad precies het ijs voor als het zo warm is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mango en citroen sorbetijs, dat is lekker verfrissend.
[..]
Ook lekker, daar twijfelde ik nog aan maar vond ik net teveel werk vandaag.
En ik heb aardbeien meegenomen voor later, met die warmte heb ik altijd veel trek in fruit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad precies het ijs voor als het zo warm is.
Eigenlijk maakt mijn vriendin het. Met een vriendin van haar. Haar vriend komt ook hier eten. Dan gaan we later nog een terrasje doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef Uccie het volgende:
Ook lekker, daar twijfelde ik nog aan maar vond ik net teveel werk vandaag.
Je brengt me op ideeën, vanavond zo'n AH salade met aardbeien halenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik heb aardbeien meegenomen voor later, met die warmte heb ik altijd veel trek in fruit.
En mijn vogeltjes vinden dat helemaaaaal niet erg.
Als bedankje voor dat jurkje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt mijn vriendin het. Met een vriendin van haar. Haar vriend komt ook hier eten. Dan gaan we later nog een terrasje doen.
Goed geregeld!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt mijn vriendin het. Met een vriendin van haar. Haar vriend komt ook hier eten. Dan gaan we later nog een terrasje doen.
Oh ik ken die niet, is zeker met balsamico azijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën, vanavond zo'n AH salade met aardbeien halen
Ja klopt, lust je dat niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed geregeld!!
[..]
Oh ik ken die niet, is zeker met balsamico azijn.
Ja hoor, het leek me gewoon de meest logische keuze.quote:
Dat bedankje heb ik al lang en breed in ontvangst genomen. Het was een nachtelijk bedankje.quote:
We willen het niet wetenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat bedankje heb ik al lang en breed in ontvangst genomen. Het was een nachtelijk bedankje.
Maar de dames hoeven vanavond niets te betalen, daar zorgen wij heren wel voor.
Ah okee, ja zelfgemaakt is vast veel lekkerder maar ik ben echt een luie kokquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, het leek me gewoon de meest logische keuze.
De salade zelf ken ik niet, ik loop dat rek altijd voorbij
Ik wil het wel weten, graag wat meer details, anonymous.quote:
Poep op hun vensterbankje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Zat hier lekker rustig in mijn treintje, allemaal lege stoelen om me heen. In alle rust mijn boek lezen. Komen er opeens zes Vlaamse schreeuwende chicks met buikje en van die vale kleren rondom me zitten. Inclusief zakken chips en blikjes jupiler en Maes {:-
Tijd voor een bril?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
Ik kan bijna geen vliegtuig meer zien.
Ik las wijntjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef YokiKater het volgende:
Philips cool air system 40, fuck yeah!![]()
28 graden in huis maar ik heb wel een lekker cool windje
Ik ben alweer ruim 5 weken gestopt met alcohol. Ik ben te verslavingsgevoelig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las wijntje
Komt omdat mijn moeder zei dat ze een fles rosé voor me ging kopen, die heel lekker is.
Schijnt dat ik weer mag drinken
Oh dan is het wel verstandig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben alweer ruim 5 weken gestopt met alcohol. Ik ben te verslavingsgevoelig.
Ik ben echt verslaafd geweest, gewoon zwaar alcoholist, voor mij was het gewoon een medicijn. En toen moest ik 6 weken afkicken. Dat is serieus geen pretje met ontwenningsverschijnselen en alles.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan is het wel verstandig.
Ik vind het geen prettig gevoel, aangeschoten/dronken zijn, dus dat helpt.
Oh dat is wel heel heftig. Snap dat je geen terugval wil.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd geweest, gewoon zwaar alcoholist, voor mij was het gewoon een medicijn. En toen moest ik 6 weken afkicken. Dat is serieus geen pretje met ontwenningsverschijnselen en alles.
En toen dacht ik eerder dit jaar zo van; ik kan best af en toe wel eens een biertje drinken.. maar dat begon alweer uit de klauw te lopen. Dus, no alcohol for me.
Het is niet eens zo heel lang geleden dat ik hier in dit topic vrolijk aan het posten was en steeds bier liet bezorgen. Had ik ook nog eens een foto gemaakt van allemaal blikjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel heftig. Snap dat je geen terugval wil.
Het is ook veel te makkelijk. Kun je op zaterdagmiddag in de supermarkt nog zo flink zijn en geen bier kopen. Maar als je het een paar uur later thuis kan laten bezorgen is dat ook geen oplossing.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is niet eens zo heel lang geleden dat ik hier in dit topic vrolijk aan het posten was en steeds bier liet bezorgen. Had ik ook nog eens een foto gemaakt van allemaal blikjes.
Ik had het zelfs voorelkaar gekregen dat op de site van thuisbezorgd.nl bij de lokale New York Pizza een sixpack Heineken als nummer 1 favoriete gerecht stondDat is wel een stunt op zich... maar niet iets om trots op te zijn.
En als ik eenmaal begonnen ben dan drink ik door totdat ik in slaap val, en dan helpt het ook niet als je om 2 uur s'nachts nog een Chinees langs kan laten komen met bier.
Ja, en je betaalt ook nog eens teveel maar dat boeit op dat moment dan niet. Maar goed, dat was even een terugval en daar ben ik weer vanaf.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is ook veel te makkelijk. Kun je op zaterdagmiddag in de supermarkt nog zo flink zijn en geen bier kopen. Maar als je het een paar uur later thuis kan laten bezorgen is dat ook geen oplossing.
Mooiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en je betaalt ook nog eens teveel maar dat boeit op dat moment dan niet. Maar goed, dat was even een terugval en daar ben ik weer vanaf.
Ja hoor, weet niet hoe lang, maar zit nog aan een beker muntthee van bijna een halve liter. Dus zal nog wel even duren.quote:
Gewoon langzaam drinken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, weet niet hoe lang, maar zit nog aan een beker muntthee van bijna een halve liter. Dus zal nog wel even duren.
Voorlopig gewoon niet, ik ben gehecht aan mijn gehemelte en slokdarm.quote:
Is dat zo'n sterk goedje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voorlopig gewoon niet, ik ben gehecht aan mijn gehemelte en slokdarm.
Nee, gewoon heel warm. Is kokend water met munttakjes en wat honing, niets bijzonders.quote:
Honing is zacht voor je keel. Maar een halve liter is best wel veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gewoon heel warm. Is kokend water met munttakjes en wat honing, niets bijzonders.
Ja is het ook, maar heb vanavond een beetje weinig gedronken en wil niet morgen met hoofdpijn opstaan. Gewoon water heb ik vandaag wel genoeg gehad en van die thee slaap ik wel lekker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Honing is zacht voor je keel. Maar een halve liter is best wel veel.
Met dit weer moet je inderdaad wel goed drinken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar heb vanavond een beetje weinig gedronken en wil niet morgen met hoofdpijn opstaan. Gewoon water heb ik vandaag wel genoeg gehad en van die thee slaap ik wel lekker.
Niet als je thee zonder cafeïne hebt. Ik heb zelfs echte slaapthee met valeriaan, maar daar had ik nu geen trek in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Met dit weer moet je inderdaad wel goed drinken.
Ik dacht dat je van thee juist wakker blijft?
Dat zul je altijd net zien. Wil je iets, dan heb je het weer niet in huis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:36 schreef Uccie het volgende:
Meestal doe ik er ook citroen bij, maar die heb ik niet in huis nu.
Morgen weer boodschappen doen, dus het staat op het lijstje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zul je altijd net zien. Wil je iets, dan heb je het weer niet in huis.
Dat ene stofje inderdaad, dat scheelt natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet als je thee zonder cafeïne hebt. Ik heb zelfs echte slaapthee met valeriaan, maar daar had ik nu geen trek in.
Het schijnt morgen wel heel warm te wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen weer boodschappen doen, dus het staat op het lijstje.
Mijn koelkast is ook heel erg leeg.
Ja, ik zat toch wel met knikkende knietjes die passagierslijst te lezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat ene stofje inderdaad, dat scheelt natuurlijk.
Maar ik hoor net 192 Nederlandse doden op die vlucht
Waar is die passagierslijst te lezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zat toch wel met knikkende knietjes die passagierslijst te lezen.
Maar gelukkig herkende ik geen namen.
Eens kijken of ik iets makkelijks kan maken. Wilde eigenlijk weer eens soep maken, maar de bouillon is met dit weer al bedorven voor ik de tomaten erin kan doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het schijnt morgen wel heel warm te worden
Stond een linkje in het topic. Ik denk dat die link nog wel in de OP staat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waar is die passagierslijst te lezen?
Het mag van mij weer wat koeler. Dit is een beetje te.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens kijken of ik iets makkelijks kan maken. Wilde eigenlijk weer eens soep maken, maar de bouillon is met dit weer al bedorven voor ik de tomaten erin kan doen.
Ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stond een linkje in het topic. Ik denk dat die link nog wel in de OP staat.
Ja, ik vind het ook niet zo fijn...oh vergeet ik het raam in de huiskamer open te zetten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het mag van mij weer wat koeler. Dit is een beetje te.
Het loont nu wel om even een raam open te zetten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet zo fijn...oh vergeet ik het raam in de huiskamer open te zetten.
Zo terug!
Ja, ook voor de vogeltjes. Dan koelt de kamer tenminste een beetje af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het loont nu wel om even een raam open te zetten.
Kunnen die slecht tegen de warmte?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ook voor de vogeltjes. Dan koelt de kamer tenminste een beetje af.
Volgens mij hebben ze niet heel erg last van de warmte. Ze eten wel meer fruit merk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kunnen die slecht tegen de warmte?
En inderdaad staat een linkje in OP met uitgelekte passagierslijst.
Dat is tenminste gezondquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet heel erg last van de warmte. Ze eten wel meer fruit merk ik.
Als ik pizza zou geven, zouden ze het ook eten hoor hahaha.quote:
Ze zijn dus net zoals mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik pizza zou geven, zouden ze het ook eten hoor hahaha.
Nou ja, er zijn eigenlijk gewoon 289 doden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze zijn dus net zoals mensen.![]()
Ik las dat het er 193 doden zijn, omdat eentje een dubbele nationaliteit heeft.![]()
Inderdaad, niet-Nederlanders zijn ook gewoon mensen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn eigenlijk gewoon 289 doden.
Dodental schijnt inmiddels in de miljoenen te lopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad, niet-Nederlanders zijn ook gewoon mensen.
Maar het waren toch meer?
Ja 298...ik draaide het omquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Inderdaad, niet-Nederlanders zijn ook gewoon mensen.
Maar het waren toch meer?
Uiteindelijk gaat iedereen dood.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dodental schijnt inmiddels in de miljoenen te lopen.
Ik viel net bijna van het opstapje toen ik het raam open wilde doen, zoiets kan ook verkeerd aflopen.quote:
The bells, the bells....quote:
Van een opstapje kan je je nek ook breken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik viel net bijna van het opstapje toen ik het raam open wilde doen, zoiets kan ook verkeerd aflopen.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van een opstapje kan je je nek ook breken.
Welterustenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar ik ga nu maar veilig in mijn bed liggen.
Tot morgen
Dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pas je op als je iets uit het bovenste schap gaat pakken?
Dat kan zomaar verkeerd aflopen.
Dat is wel een perfecte openingszin voor als je een leuke gozer in de supermarkt ziet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat doe ik nooitvraag altijd zo'n vakkenvuller of lange klant in de buurt.
Hij werkt alleen niet zoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een perfecte openingszin voor als je een leuke gozer in de supermarkt ziet.
Het is dan ook een openingszin....je moet er wel een vervolg aan geven en niet alleen maar "dankjewel" zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij werkt alleen niet zo
Ik heb in elk geval nog nooit iemand opgepikt in de supermarkt.
Oh...dat zou het kunnen zijn ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dan ook een openingszin....je moet er wel een vervolg aan geven en niet alleen maar "dankjewel" zeggen.
Wat wil je weten... Of wil je joinen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wil het wel weten, graag wat meer details, anonymous.
Met 51 delen alweer. Nou vooruit, ik heb medelijden met je.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
Ik kan bijna geen vliegtuig meer zien.
Net even naar het winkelcentrum geweest voor de poelier daar, gegrilde kip halen. Die van de poelier hier vind ik niet lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:58 schreef anonymoussie het volgende:
Gaan jullie nog wat doen vandaag?
Ik ga zo eventjes een kijkje nemen op de R'damse carnaval.
Hm, dat laatste lijkt me geen goed ideequote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat wil je weten... Of wil je joinen...
Opblaasbaar badje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:25 schreef Uccie het volgende:
En als de zon straks van de huiskamer is, de vogelkooien schoonmaken en mag mijn ene vogeltje even zwemmen.
Deksel van de vroegere taartschaal.quote:
Veeeeel teveel details.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:31 schreef YokiKater het volgende:
29 graden in mijn huisje, nieuw record. Ik zit lekker in mijn blote kont en laat de boel lekker wapperen door mijn super ventilator
Haha schattig. Fotootje?quote:
Ik telegram je straks wel.quote:
Ik heb alleen mijn ventilatieroosters open, rolgordijnen naar beneden en alleen de ramen boven open.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Lekker zweten.
Hier binnen is het lekker koel, gewoon lamellen dicht en ramen dicht.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef YokiKater het volgende:
Mijn broer is trouwens knettergek. Die is vandaag terug uit Nijmegen, heeft even de 4-Daagse gelopen met een gebroken teen. En wat is hij nu aan het doen? Een stukje lopen..
Rust kent hij niet.. het is een doordauwer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij zwelling en pijn is rust de beste behandeling.
Mijn moeder is ook. Die zit nooit. Heel irritant.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Rust kent hij niet.. het is een doordauwer.
Oh, hij kan wel stilzitten en chillen hoor, ik bedoel meer dat rust nemen niet echt iets voor hem is. Van te lang niets doen wordt hij gek, gaat ook bijna dagelijks naar de sportschool en zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook. Die zit nooit. Heel irritant.
Hij had geen zin, dus die foto hou je tegoed.quote:
Why am i not suprised?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef YokiKater het volgende:
Mijn broer is trouwens knettergek. Die is vandaag terug uit Nijmegen, heeft even de 4-Daagse gelopen met een gebroken teen. En wat is hij nu aan het doen? Een stukje lopen..
Post maar gewoon hier ok?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij had geen zin, dus die foto hou je tegoed.
Die poste gisteren nog in het vliegtuigtopic.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
Heeft iemand Arjan recentelijk nog gezien?
Zal toch wel goed gaan met hem
Oh, dan zat hij daar in elk geval niet in!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die poste gisteren nog in het vliegtuigtopic.
Volgens mij is ie meer aan het werken gegaan en zit ie vaker buiten dan binnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
Omdat we niet mogen lachen, je moet heel verdrietig zijn en aan de neergestorte mensen denken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:59 schreef Specularium het volgende:
Waarom zenden ze die kutshow uit op 4 en niet Hans Teeuwen zoals aangekondigd?
Ohja, dat idee was nog niet eens bij me opgekomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat we niet mogen lachen, je moet heel verdrietig zijn en aan de neergestorte mensen denken.
Ze willen wel zeker weten dat je niet stiekem lacht....of gniffelt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, dat idee was nog niet eens bij me opgekomen.
Teringtyfus RTL. En dan wel dit uitzenden,.
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, dat idee was nog niet eens bij me opgekomen.
Teringtyfus RTL. En dan wel dit uitzenden,.
Ja, op tvgids.nl staat ook gewoon Hansie Teeuwen en ook op de interactieve gids van Ziggo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar heeft RTL niks gecommuniceerd en gewoon last minute de show geschrapt.
Dan is dat denk ik de reden dat ie geschrapt is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:19 schreef Specularium het volgende:
Zat wel een mooie scene in over vliegtuig schoonmaken.
twitter:RTL4 twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 20:53:44Gezien de gebeurtenissen van de afgelopen dagen zenden wij de show van Hans Teeuwen op een ander moment uit. reageer retweet
Netjes dat ze daar een uur te laat mee komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
twitter:RTL4 twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 20:53:44Gezien de gebeurtenissen van de afgelopen dagen zenden wij de show van Hans Teeuwen op een ander moment uit. reageer retweet
Nee, ze wilden die hele show niet nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is dat denk ik de reden dat ie geschrapt is.
Tja, ik denk dat het echt een last minute beslissing was en ze ook geen grote ophef hadden verwacht of zo. Andre van Duin op Ned1 is ook gecanceld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Netjes dat ze daar een uur te laat mee komen.
Mart mag ook gewoon al dagen...het is mensonterend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:26 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt straks Alien vs Predator.
Dat mag wel gewoon.
Omdat als je dat gaat kijken je van binnen al een beetje dood bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mart mag ook gewoon al dagen...het is mensonterend.
Ik vind het wel een goed showtje om bij in slaap te vallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat als je dat gaat kijken je van binnen al een beetje dood bent.
Die zit tegenwoordig in een andere SC.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
Oh zo, ja dat kan je zo hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig in een andere SC.
Oh, fijn als dat inderdaad zo is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is ie meer aan het werken gegaan en zit ie vaker buiten dan binnen.
Ik zit gewoon in mijn onderbroek en in de koele lucht van de ventilator is het prima uit te houden. Ik laat hem ook gewoon aan staan als ik ga slapen, dan laat ik hem over mijn bed heen blazen.quote:
Ik zit met alle ramen en deuren ff dicht, vogeltje zit los nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in mijn onderbroek en in de koele lucht van de ventilator is het prima uit te houden. Ik laat hem ook gewoon aan staan als ik ga slapen, dan laat ik hem over mijn bed heen blazen.
Pics van het stokje dat er uitsteekt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zo eens een ijsje in mijn hol duwen, kijken of het helpt.
Het is dat er onweer en regen komt anders had ik misschien wel in de tuin gaan slapen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit met alle ramen en deuren ff dicht, vogeltje zit los nu.
Maar vannacht gaat het raam weer open.
Misschien is het een Cornetto...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pics van het stokje dat er uitsteekt.
Nee die hitte valt wel mee hier binnen. Gewoon goed de ramen en lamellen dichthouden.quote:
Ik heb paprika, komkommer en radijsjes met dipsausquote:
Van die groene kruiden dipsaus uit zo'n zakje dat je met mayo moet aanmaken.quote:
Ja, had niet zo trek in chips ofzo.quote:
Nee gewoon thee zetten en af laten koelen, je kan er als het heet is nog wat suiker bij doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Klinkt ook goed. Hoe maak je dat? Gewoon thee maken en er ijsklontjes bij doen, of speciaal receptje?
Ik voel me gewoon aangesproken...dus hallo Huge.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon aangesproken...dus hallo Huge.
28 en een hallufquote:Op zondag 20 juli 2014 00:13 schreef Specularium het volgende:
Hoe oud ben jij Hugo?
Als je 60 bent ga ik een Meneer Kaktus tagje aanvragen.
Ik heb helemaal niets gemerkt, maar ik had dan ook oordoppen in.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:18 schreef Uccie het volgende:
Bij jullie vannacht ook zo'n onweer.
Heeft echt wel een uur of twee geduurd.
Ik weet ook niet hoe plaatselijk het was.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gemerkt, maar ik had dan ook oordoppen in.
Ok dus ik moet samen met mijn moeder naar Florida emigreren en nog meer gaan roken?quote:Op zondag 20 juli 2014 08:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/677029-175-miljard-voor-weduwe-roker.html
Nee, je moet met je moeder naar Florida verhuizen en haar laten trouwen met een terminale man.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:35 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ok dus ik moet samen met mijn moeder naar Florida emigreren en nog meer gaan roken?
Het is hier nu nog benauwder.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier is het nog droog. En weer lekker warm.
Hoor je het verschil?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:25 schreef YokiKater het volgende:
Oeh.. de Dakota DC3, PH-PBA, "Prinses Amalia" vloog net over op 375 meter hoogte.. prachtig geluid
Het is een onmiskenbaar geluid.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoor je het verschil?
Of wist je dat die overkwam?
Voor jou dan, ik zou het niet herkennen hoor.quote:
Het is een propellervliegtuig, die komen al niet zo veel over.. zeker geen grote.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor jou dan, ik zou het niet herkennen hoor.
Oh dat is inderdaad wel een opvallend geluid.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een propellervliegtuig, die komen al niet zo veel over.. zeker geen grote.
Als je dat een paar keer in het echt hebt gehoord dan pik je hem er zo tussen uit.
Ahhhhh.quote:Peter Jan Rens (63) en zijn 42-jaar jongere vriendin Virginia hebben niet langer een relatie.
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:25 schreef Specularium het volgende:
Klopt niet, Virgijn zit met haar dikke braadworstharses in te loggen op zijn account en fake berichten te sturen.
Vrij weinig 'nice' reacties op dit soort berichten.quote:De 21-jarige Virginia heeft al een 7-jarig zoontje uit een eerdere relatie, Peter Jan heeft een dochter van 33.
Als ze bij elkaar waren gebleven was het ook arm kindje...dat kind is gedoemd.quote:
Ja dat is waar. Ben benieuwd wie er nu voor gaat zorgen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze bij elkaar waren gebleven was het ook arm kindje...dat kind is gedoemd.
Hopelijk de buurvrouw ofzoquote:Op zondag 20 juli 2014 17:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ben benieuwd wie er nu voor gaat zorgen.
Of misschien kan een lief stel haar nog adopteren.quote:
Het zal wel bij Virginie blijven, misschien dan nog wel het minst erge.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of misschien kan een lief stel haar nog adopteren.
Hopelijk kan ze deze baby wel verzorgen. Ze is nu wel aantal jaar ouder (en wijzer?) natuurlijk..quote:Op zondag 20 juli 2014 17:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zal wel bij Virginie blijven, misschien dan nog wel het minst erge.
Dat laatste vraag ik me af, ze heeft denk ik begeleiding nodig.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze deze baby wel verzorgen. Ze is nu wel aantal jaar ouder (en wijzer?) natuurlijk..
Tja ik weet het niet, misschien is ze nu wel een geweldige moeder. Zelfs onder 'steun' van PJRquote:Op zondag 20 juli 2014 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik me af, ze heeft denk ik begeleiding nodig.
Aan de andere kant heb je wel gelijk, zou het voor het kind beter zijn om bij een ander gezin op te groeien.
Dit kind, dat van Rob Kamphues, van Badr Hari. Is toch vreselijk als die over een paar jaar gaan googlen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet, misschien is ze nu wel een geweldige moeder. Zelfs onder 'steun' van PJR
Ja, niet fijn om met zo'n verhaal op te groeien lijkt mequote:Op zondag 20 juli 2014 17:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit kind, dat van Rob Kamphues, van Badr Hari. Is toch vreselijk als die over een paar jaar gaan googlen.
Gelukkig zijn mijn ouders heel saai.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, niet fijn om met zo'n verhaal op te groeien lijkt me
Die van mij ookquote:
Die is nog maffer.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig is Meneer Kaktus geen wandelende dropsleutel.
Die heeft geen excuus zwakzinnig te zijn.quote:
Neh, ik wilde je gewoon wat positief rokersnieuws linkenquote:Op zondag 20 juli 2014 10:35 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ok dus ik moet samen met mijn moeder naar Florida emigreren en nog meer gaan roken?
Ik ga nog liever mijn teennagels uittrekken.quote:
Dat is wel heel heftig.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga nog liever mijn teennagels uittrekken.
Maar wel aangenamer dan Freek.quote:
Er is Tussen Kunst en Kitch, ik vind dat altijd wel grappigquote:Op zondag 20 juli 2014 18:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vrees van alleen het journaal en Nieuwsuur.
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is Tussen Kunst en Kitch, ik vind dat altijd wel grappig
Dat kan grappig zijn. Maar om 18.45 perco Ruttequote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is Tussen Kunst en Kitch, ik vind dat altijd wel grappig
Ja, worden nog nieuwe gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?Ik keek dat vroeger altijd
Ja staat al op 1, met blik op de weg, maar dat ken ik nu wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan grappig zijn. Maar om 18.45 perco Rutte
Oeh, dat ga ik ook ff kijken.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja staat al op 1, met blik op de weg, maar dat ken ik nu wel.
Op welke zender?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat kan grappig zijn. Maar om 18.45 perco Rutte
Wat valt tegen?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dikke no no. Dat valt me nou weer tegen van je.
Dat valt dan weer mee, ik dacht even dat je een fan was.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat valt tegen?
Ik haat die zure bokkentrekker.
Bij mij staat er 'erica op reis'quote:
Het is de schuld van de separisten!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bij mij staat er 'erica op reis'
Die moet duren tot 19.00 uur. Terwijl ik idd blik op de weg zie nu. En daarna staat er studio sport. Lekkere programmering die niet klopt.
Met een beetje mazzel wordt het een groot afzeiktopic.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee, ik dacht even dat je een fan was.
Is op het laatste moment aangepast, als je wilt zien wat er is moet je denk ik op teletekst kijken of de NPO site.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die moet duren tot 19.00 uur. Terwijl ik idd blik op de weg zie nu. En daarna staat er studio sport. Lekkere programmering die niet klopt.
Erica op reis zullen we moeten missen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik mis dat niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Erica op reis zullen we moeten missen.
[ afbeelding ]
Te intensief voor mij.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Dat is best een intensief programma.
Die heeft geen zin in die vragen. En hij moest Angela bellen.quote:
Zal een leuk telefoontje worden. De NSA zit er bovenop.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heeft geen zin in die vragen. En hij moest Angela bellen.
Scheelt wel een notulistquote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zal een leuk telefoontje worden. De NSA zit er bovenop.
Die wilde met het bord op schoot.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn dat hij er rekening mee houdt dat Studio Sport gewoon om 19.00 uur kan beginnen.
Dat zal het geweest zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn dat hij er rekening mee houdt dat Studio Sport gewoon om 19.00 uur kan beginnen.
Wat een niveautjequote:Op zondag 20 juli 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
Ondertussen op de FB van Meneer Kaktus.
[ afbeelding ]
Giogod,.
Whahahahaha.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:45 schreef Specularium het volgende:
Ondertussen op de FB van Meneer Kaktus.
[ afbeelding ]
Giogod,.
Oh, wat dan? Ik heb zoveel gezegdquote:Op zondag 20 juli 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Freek zegt nu hetzelfde als jij over de VS en dat toestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |