Blijkbaar nog wel even tijd om ons sticky te makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:40 schreef anonymoussie het volgende:
Die zijn te druk bezig met overleggen over het toestaan van linkjes naar lijken en sowieso met die hele reeks onder controle te houden.
quote:
Ik kreeg trek en moet toch af en toe een beetje eten (ben min of meer op dieet), zeker met dit weer. En ik kan beter nu wat warms eten en bereiden dan over een paar uurtjes want de zon staat straks zo op mijn huis te schijnen dat het waarschijnlijk nog warmer wordt.quote:
Ohja, ik heb net ook warm gegeten, vanavond witlof salade ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kreeg trek en moet toch af en toe een beetje eten (ben min of meer op dieet), zeker met dit weer. En ik kan beter nu wat warms eten en bereiden dan over een paar uurtjes want de zon staat straks zo op mijn huis te schijnen dat het waarschijnlijk nog warmer wordt.
Dan pak ik vanavond gewoon een pot appelmoes uit de koelkast ofzo.
Ik heb gewoon lekker uit een potje van Hak. En ik heb ook nog Danoontje liggen... lekker kindermenuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb net ook warm gegeten, vanavond witlof salade ofzo.
En ik wilde eigenlijk appelmoes maken, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb straks.
Eigenlijk horen daar wel vissticks bij ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon lekker uit een potje van Hak. En ik heb ook nog Danoontje liggen... lekker kindermenu
Het alternatief is appeltaart, maar ik vind het te warm voor de oven.quote:
Of knakworstjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk horen daar wel vissticks bij ofzo.
Maar heb nog een kilo appels liggen en mij vogels vinden die niet zo lekker dus had ik andere gekocht.
Daar is het idd veels te warm voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het alternatief is appeltaart, maar ik vind het te warm voor de oven.
Wat voor supermarkt is datquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat ik om 16u stop met werken en even bij de supermarkt langsga om te kijken of er misschien nog wat ijs is. Maar dat zal wel niet
Klein winkeltje, geen idee of je het kent: AH XLquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat voor supermarkt is datWij hadden gister gewoon ijs gekocht, genoeg keuze ook.
Schandaligquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klein winkeltje, geen idee of je het kent: AH XL
Was sowieso slecht bevoorraad gisteren.
Ja is het ook, kom er normaal ook niet. Maar nu lag hij op de route naar huis.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja is het ook, kom er normaal ook niet. Maar nu lag hij op de route naar huis.
Liepen mensen ook hamburgers te zoeken vooor de BBQ, was ook niet geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |