Blijkbaar nog wel even tijd om ons sticky te makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:40 schreef anonymoussie het volgende:
Die zijn te druk bezig met overleggen over het toestaan van linkjes naar lijken en sowieso met die hele reeks onder controle te houden.
quote:
Ik kreeg trek en moet toch af en toe een beetje eten (ben min of meer op dieet), zeker met dit weer. En ik kan beter nu wat warms eten en bereiden dan over een paar uurtjes want de zon staat straks zo op mijn huis te schijnen dat het waarschijnlijk nog warmer wordt.quote:
Ohja, ik heb net ook warm gegeten, vanavond witlof salade ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kreeg trek en moet toch af en toe een beetje eten (ben min of meer op dieet), zeker met dit weer. En ik kan beter nu wat warms eten en bereiden dan over een paar uurtjes want de zon staat straks zo op mijn huis te schijnen dat het waarschijnlijk nog warmer wordt.
Dan pak ik vanavond gewoon een pot appelmoes uit de koelkast ofzo.
Ik heb gewoon lekker uit een potje van Hak. En ik heb ook nog Danoontje liggen... lekker kindermenuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik heb net ook warm gegeten, vanavond witlof salade ofzo.
En ik wilde eigenlijk appelmoes maken, maar ik weet niet of ik daar nog zin in heb straks.
Eigenlijk horen daar wel vissticks bij ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gewoon lekker uit een potje van Hak. En ik heb ook nog Danoontje liggen... lekker kindermenu
Het alternatief is appeltaart, maar ik vind het te warm voor de oven.quote:
Of knakworstjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk horen daar wel vissticks bij ofzo.
Maar heb nog een kilo appels liggen en mij vogels vinden die niet zo lekker dus had ik andere gekocht.
Daar is het idd veels te warm voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het alternatief is appeltaart, maar ik vind het te warm voor de oven.
Wat voor supermarkt is datquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat ik om 16u stop met werken en even bij de supermarkt langsga om te kijken of er misschien nog wat ijs is. Maar dat zal wel niet
Klein winkeltje, geen idee of je het kent: AH XLquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat voor supermarkt is datWij hadden gister gewoon ijs gekocht, genoeg keuze ook.
Schandaligquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klein winkeltje, geen idee of je het kent: AH XL
Was sowieso slecht bevoorraad gisteren.
Ja is het ook, kom er normaal ook niet. Maar nu lag hij op de route naar huis.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja is het ook, kom er normaal ook niet. Maar nu lag hij op de route naar huis.
Liepen mensen ook hamburgers te zoeken vooor de BBQ, was ook niet geleverd.
Echt heel triest.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik lees net 189 Nederlanders aan boord.. Lijst wordt steeds groter
quote:
En verse pasta, straks toch maar even koken...heeeeeeel simpel hoor, maar toch een beetje gezonde maaltijd.quote:
Ja toch. Wij eten macaroniquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En verse pasta, straks toch maar even koken...heeeeeeel simpel hoor, maar toch een beetje gezonde maaltijd.
Mango en citroen sorbetijs, dat is lekker verfrissend.quote:
Ook lekker, daar twijfelde ik nog aan maar vond ik net teveel werk vandaag.quote:
Inderdaad precies het ijs voor als het zo warm is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mango en citroen sorbetijs, dat is lekker verfrissend.
[..]
Ook lekker, daar twijfelde ik nog aan maar vond ik net teveel werk vandaag.
En ik heb aardbeien meegenomen voor later, met die warmte heb ik altijd veel trek in fruit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad precies het ijs voor als het zo warm is.
Eigenlijk maakt mijn vriendin het. Met een vriendin van haar. Haar vriend komt ook hier eten. Dan gaan we later nog een terrasje doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef Uccie het volgende:
Ook lekker, daar twijfelde ik nog aan maar vond ik net teveel werk vandaag.
Je brengt me op ideeën, vanavond zo'n AH salade met aardbeien halenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik heb aardbeien meegenomen voor later, met die warmte heb ik altijd veel trek in fruit.
En mijn vogeltjes vinden dat helemaaaaal niet erg.
Als bedankje voor dat jurkje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt mijn vriendin het. Met een vriendin van haar. Haar vriend komt ook hier eten. Dan gaan we later nog een terrasje doen.
Goed geregeld!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt mijn vriendin het. Met een vriendin van haar. Haar vriend komt ook hier eten. Dan gaan we later nog een terrasje doen.
Oh ik ken die niet, is zeker met balsamico azijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën, vanavond zo'n AH salade met aardbeien halen
Ja klopt, lust je dat niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed geregeld!!
[..]
Oh ik ken die niet, is zeker met balsamico azijn.
Ja hoor, het leek me gewoon de meest logische keuze.quote:
Dat bedankje heb ik al lang en breed in ontvangst genomen. Het was een nachtelijk bedankje.quote:
We willen het niet wetenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat bedankje heb ik al lang en breed in ontvangst genomen. Het was een nachtelijk bedankje.
Maar de dames hoeven vanavond niets te betalen, daar zorgen wij heren wel voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |