Jij bent zeker niet verder gekomen dan groep 8?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god.... maar dat zou dus impliceren dat MH-17 ook een tussenstop zou maken in Dubai... is wel een beetje vreemd om dan toch over Oekraine te vliegen... of hebben ze juist die man laten overstappen zodat een tussenstop niet meer nodig was
Ik geloof dat het toestel van Lockerbie op ongeveer dezelfde hoogte vloog, ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Correct. Denk dat het wel enigszins vergelijkbaar is, qua hoogte / explosie?
Dat vliegtuig is kapot getrokken door de ontploffing. Als je hoort dat de staart 10km verder weg is neergekomen t.o.v. andere delen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
Lockerbie afbeelding, stel je voor
[ afbeelding ]
Doe maar rustigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lees nou eens wat er staat voordat je zo vanuit een emotie iets gaat roeptoeteren.
Stel dat ze bij bewustzijn zouden zijn geweest, dan ben je binnen zeer korte tijd zo in shock, dat je daardoor al niets meer mee krijgt. Het klinkt misschien gek, maar mensen zijn er óók op gebouwd om te sterven. Zo zijn er verhalen van mensen die op het laatste nippertje gered worden (bijvoorbeeld een brandend huis, of van verdrinking) en zich niets meer herinneren van de laatste minuut/minuten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat mensen dat niet bewust hebben meegekregen. Ik geloof dus graag de mensen die zeggen dat ze het bewustzijn al lang kwijt waren, of dat nou echt waar is of niet.
Heel ander verhaal, explosie vanuit het toestel ipv buitenaf.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maakten wel een aantal blunders gister.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
- Respect voor berichtgeving NOS. Zaten er heel dicht op.
ze zijn vaak laat met berichtgevingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze maakten wel een aantal blunders gister.
En de andere passagiers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
- 173 onschuldige Nederlanders dood. Godverdomme.
Dat ze allemaal roepen dat het heel erg is en dat er een onderzoek komt om de daders op te sporen en ze te straffen. Voor de rest koffie en lunch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef MakkieR het volgende:
Om 16 uur komt de veiligheidsraad bijeen, wat houdt dat precies in?
de vraag is waar het vliegtuig is gedesintegreerd.. waar de raket ontploft is wel een belangrijke factor hierin.. als die op de brandstof tanks komt.. dan gaat het snel.. maar dan komt alles brandend naar beneden.. als de cockpit eraf geslagen wordt dan heeft de achterkant niet zo veel last.. maar heb je snel vuur door de hele cabine.. dus ik gok op net achter de vleugels, complete breuk achter en voor de vleugels.. en daarna door de G krachten alle onderdelen los van elkaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Heel ander verhaal, explosie vanuit het toestel ipv buitenaf.
Zie het verband niet echt.
Net een fallusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef Ratsnest89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:24 schreef roos85 het volgende:
Dat geknip van die fotografen is echt irritant
kan me die vrouw van Gem Haarlemmermeer nog herinneren tijdens Turkish Airlines een paar jaar terug.. wat een prutsert was dat!quote:
Zoals ik al eerder vertelde, die route is de luchtvaart A2 naar Azie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Al die vliegtuigen naar Maleisië, Zuid-China, Singapore, Indonesië vliegen via die route. Dat het een vliegtuig richting Maleisië betrof lijkt puur toeval te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |