Ik heb er geloof ik drie of vier van gelezen. Naar aanleiding van een verfilming, als ik me niet vergis.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben weer eens de Harry Potter serie aan het lezen. Net deel 2 uit (dat vind ik de minste), nu beginnen aan 3.
Ik heb ze voor het laatst gelezen vlak voor de laatste film uit kwam, in 2011. Had er nu wel weer eens zin in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]![]()
Zou ik ook weer earns moeten doen.
Heb gisteren een Harry potter film gekeken. Heb ze vorig jaar ofzo nog gelezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb ze voor het laatst gelezen vlak voor de laatste film uit kwam, in 2011. Had er nu wel weer eens zin in.
Vind de mantel erg mooiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:59 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Alles netjes bij elkaar.
Ik kijk de films ieder jaar in de kerstvakantie (werk in het onderwijs). Zo tussen kerst en oud&nieuw iedere avond één.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb gisteren een Harry potter film gekeken. Heb ze vorig jaar ofzo nog gelezen.
Haha rond die periode kijk ik altijd veel love actually, Bridget Jones enzo hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik kijk de films ieder jaar in de kerstvakantie (werk in het onderwijs). Zo tussen kerst en oud&nieuw iedere avond één.![]()
Tofquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:01 schreef _Dido_ het volgende:
Begonnen aan boek nummer 9 in 3 wekenIk ben echt een boekenwurm geworden sinds ik m'n e-reader heb
Bonita Avenue is uit. De laatste tien pagina's hoefden voor mij niet zo, maar voor de rest vond ik het wel echt een goed geschreven boek, zeker voor een debuut!!
Nu lees ik deze en het begint echt veelbelovend
[ afbeelding ]
Had eigenlijk met The Corrections willen beginnen, maar die stond niet op m'n e-reader.
Laatst wilde ik beginnen aan Misdaad en Straf maar helaas kon ik geen goede Nederlandse editie vinden. Die van Schuld en Boete is in oud-Nederlands en die van in mijn bibliotheek had soms slordigheden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:39 schreef Nibb-it het volgende:
Goede keus!
Ben momenteel bezig in het derde deel van Toergenjev's verzamelde werken. De RB![]()
Was Van Oorschot niet bezig met een complete hervertaling van Dostojevski's werk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst wilde ik beginnen aan Misdaad en Straf maar helaas kon ik geen goede Nederlandse editie vinden. Die van Schuld en Boete is in oud-Nederlands en die van in mijn bibliotheek had soms slordigheden.
Ook met de betrekking tot de actualiteit? Uit welk jaar is het?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
En het is buitengewoon interessant
Bedankt voor de tip. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Was Van Oorschot niet bezig met een complete hervertaling van Dostojevski's werk?
Nog even geduld
Erg goed boek, heb hem ook net uit! Verwacht ook niet anders van Bill Bryson. Daarna Deel 2 van de Razorland trilogie gelezen, nu begonnen in deel 3.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
Pagina of 100 bezig in:
[ afbeelding ]
Goed boek tot zover
Hoe was deze? Benieuwd naarquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:58 schreef Jabberwocky het volgende:
Deze twee net uitgelezen:
[ afbeelding ]
Don Rosaquote:Op maandag 15 september 2014 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu aan het lezen, weer eens een biografie
[ afbeelding ]
Net uit
[ afbeelding ]
Ik moest laatst aan je denken toen ik las dat er een 'nieuwe' Poirot is uitgekomen.quote:Op maandag 15 september 2014 13:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
'Lord of the flies' uit, ik ben er niet helemaal over uit wat ik ervan vind. Het is zeker niet slecht, maar ik vond het ook niet geweldig.
Ben nu bezig in:
[ afbeelding ]
Na deze heb ik alle korte verhalen van Agatha Christie gelezen.Nog drie volledige boeken en dan ben ik compleet!
Wat leuk dat je aan me moest denken daarbij!quote:Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef takkfyrir het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest laatst aan je denken toen ik las dat er een 'nieuwe' Poirot is uitgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het Nederlands?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
Pagina of 100 bezig in:
[ afbeelding ]
Goed boek tot zover
Ik zou eerder voor deze editie hebben gekozen.quote:
Oke, en nu?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor deze editie hebben gekozen.
[ afbeelding ]
Ga je je boekje lekker uitlezen.quote:
Erg indrukwekkend wel, ik heb al wel meer over Noord-Korea gelezen, maar dit is de eerste keer dat ik zo'n gedetailleerd getuigeverslag heb gelezen van iemand die in een kamp is geboren. Zo wist hij bijvoorbeeld niet eens wie Noord-Korea's leider was.quote:
Nice thanks!quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:49 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend wel, ik heb al wel meer over Noord-Korea gelezen, maar dit is de eerste keer dat ik zo'n gedetailleerd getuigeverslag heb gelezen van iemand die in een kamp is geboren. Zo wist hij bijvoorbeeld niet eens wie Noord-Korea's leider was.
Het leest heel snel weg, je hebt 'm in een dag of twee wel uit, dus ik kan 'm wel aanraden.
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wat leuk dat je aan me moest denken daarbij!
Ik vind het alleen enorm jammer dat er nu een nieuwe Poirot is verschenen. Agatha Christie heeft zelf altijd gezegd dat
(spoiler voor wie ook de Poirots allemaal nog wil lezen, anders kun je dit met een gerust hart lezen)Aan de ene kant vind ik het ook jammer en vooral onnodig, want als er iemand is die een groot oeuvre heeft nagelaten en er dus veel van haar te lezen valt, dan is Agatha Christie het wel. Of je er daadwerkelijk een nieuw publiek mee bereikt, zoals uitgevers hopen (die daarom andere boeken van Christie opnieuw uitbrengen), vraag ik me ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, aan de andere kant ben ik dan meestal wel zo nieuwsgierig dat ik het boek uiteindelijk wel lees.![]()
Bij haar dacht ik altijd aan Miss Marple, maar ze heeft ook geweldige thrillers geschreven, Passagiers voor Frankfurt bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:08 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het ook jammer en vooral onnodig, want als er iemand is die een groot oeuvre heeft nagelaten en er dus veel van haar te lezen valt, dan is Agatha Christie het wel. Of je er daadwerkelijk een nieuw publiek mee bereikt, zoals uitgevers hopen (die daarom andere boeken van Christie opnieuw uitbrengen), vraag ik me ook af.
Maar goed, aan de andere kant ben ik dan meestal wel zo nieuwsgierig dat ik het boek uiteindelijk wel lees.
Poirot is mijn favoriet, maar er zitten zeker prima thrillers tussen. (Er zijn ook echt wel mindere tussen, maar ja, met zo'n groot oeuvre is dat ook niet zo gek). Van de bundel korte verhalen die ik nu lees, zijn de verhalen met Harley Quin me erg goed bevallen, heel leuk! Daarvan had ik ook nog bijna niets gelezen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij haar dacht ik altijd aan Miss Marple, maar ze heeft ook geweldige thrillers geschreven, Passagiers voor Frankfurt bijvoorbeeld
Hoe was deze?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:18 schreef DaMart het volgende:
Vanavond maar eens beginnen in:
[ afbeelding ]
Ik zet hem op mijn lijstje dankjewelquote:Op donderdag 25 september 2014 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappig boek, heb een paar keer hardop zitten lachen.
Klinkt wel leuk idd! Zag dat er meerdere boeken van zijn op Wikipedia.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb mijn jeudgsentiment maar weer eens uit de kast getrokken:
[ afbeelding ]
Ik ook afgelopen week. Boekjes van circa 120 pagina's dus zo doorheen. Maar blijft leuk om soms weer eens te herlezen. Heb er ook een paar in de kast staan, als ik ze tegenkom op een rommel- of boekenmarkt voor een euro of wat neem ik ze mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb mijn jeudgsentiment maar weer eens uit de kast getrokken:
[ afbeelding ]
oh ja, allemaal gelezen volgens mij.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook afgelopen week. Boekjes van circa 120 pagina's dus zo doorheen. Maar blijft leuk om soms weer eens te herlezen. Heb er ook een paar in de kast staan, als ik ze tegenkom op een rommel- of boekenmarkt voor een euro of wat neem ik ze mee.
[ afbeelding ]
De Vijfquote:Op donderdag 25 september 2014 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook afgelopen week. Boekjes van circa 120 pagina's dus zo doorheen. Maar blijft leuk om soms weer eens te herlezen. Heb er ook een paar in de kast staan, als ik ze tegenkom op een rommel- of boekenmarkt voor een euro of wat neem ik ze mee.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |