Omdat het opgenomen zou zij voordat het gebeurd is? Hoe kunnen ze het geweten hebben voordat het gebeurd is?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Bananamouse het volgende:
Het telefoongesprek dat door Oekraine als bewijs werd geleverd dat Rusland erachter zit is door Oekraine zelf gemaakt:
http://gmorder.livejournal.com/1113736.html
gaan ze toch niets op vinden..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:24 schreef Re het volgende:
zou me niets verbazen als de zwarte dozen al ergens miraculeus zijn verdwenen
Ik wist niet dat iemand dat deel had verwijderd, sorry vrind, mijn mongol was onterecht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsnog ben jij dom en ik niet. Groetjes.
Wat een discussie ook zeg, jezus. WAAROM zou je in godsnaam lijken willen zien? Geloof je zo niet dat ze dood zijn ofzo? Er zijn heus foto's te vinden, zoek ze lekker op, maar waarom dan de noodzaak het ook hier nog te posten met het risico dat anderen er enorm aanstoot aan nemen of het kwetsend kan zijn tegenover nabestaanden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Flauw. De goedwillende lijkenposters worden zo slachtoffer van dat kleine groepje kwaadwillende lijkenposters.
Dan moord Amerika ook flink wat af. Hoor ik verder niks over.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jawel hoor volgens internationaal oorlogsrecht wel. Als hier een rechtszaak van komt (kans is klein) wordt het gewoon moord op deze passagiers, met het afschieten van de raket heeft men doelbewust het risico genomen een burgervliegtuig te raken met de dood van de passagiers tot gevolg. Men heeft de raket met voorbedachte rade afgeschoten op het doel, dat het doel een burgervliegtuig was doet daar niets aan af.
Het is niet alsof mensen per se lijken willen zien, maar als er een relevante foto is waarop lijken te zien zijn, dan wil ik dat wel zien ja. Juist door het te verbieden ontstaat er zo'n heisa over terwijl normaal gesproken mensen er waarschijnlijk niet eens zoveel interesse in zouden hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:24 schreef MaJo het volgende:
Ik snap ook niet waarom je die lijken wil zienNieuws op zich niet heftig genoeg ofzo?
Laten we het hopen dat NL actie onderneemt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:25 schreef Nintex het volgende:
Als Nederland besluit tot actie tegen de seperatisten zijn ze zelfs op eigen houtje in staat om hen te verslaan.
Marine:
http://www.defensie.nl/english/organisation/navy/contents/navy-units/ships
Voertuigen:
http://www.defensie.nl/en(...)ts/materiel/vehicles
F16's / Apaches:
http://www.defensie.nl/english/organisation/air-force/contents/materiel/aircraft-and-helicopters
Hier schiet je de roestige koude oorlog troep van de seperatisten zo mee naar de kloten.
Het beste waar we op kunnen hopen is dat Nederland via de EU meer steun verleend aan Kiev om de terroristen te vernietigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:25 schreef Nintex het volgende:
Als Nederland besluit tot actie tegen de seperatisten zijn ze zelfs op eigen houtje in staat om hen te verslaan.
Marine:
http://www.defensie.nl/english/organisation/navy/contents/navy-units/ships
Voertuigen:
http://www.defensie.nl/en(...)ts/materiel/vehicles
F16's / Apaches:
http://www.defensie.nl/english/organisation/air-force/contents/materiel/aircraft-and-helicopters
Hier schiet je de roestige koude oorlog troep van de seperatisten zo mee naar de kloten.
Laat de bron maar zien, volgens mij lul je weer eens uit je nek.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jawel hoor volgens internationaal oorlogsrecht wel. Als hier een rechtszaak van komt (kans is klein) wordt het gewoon moord op deze passagiers, met het afschieten van de raket heeft men doelbewust het risico genomen een burgervliegtuig te raken met de dood van de passagiers tot gevolg. Men heeft de raket met voorbedachte rade afgeschoten op het doel, dat het doel een burgervliegtuig was doet daar niets aan af.
Dat durft laf Nederland niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat NL actie onderneemt.
Ja, ik wil jouw posts ook niet zien omdat ik ze gewoon dom vind, maar dan ga ik toch niet een verbod eisen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:24 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er ook genoeg zijn die het niet willen zien. Maar goed, aangezien er dus blijkbaar veel onduidelijkheid over is, moet er maar een admin duidelijkheid scheppen. Ik hoef die foto's in ieder geval niet te zien hier, sensatiezucht alom.
Voor mij hoeft het niet. Maar goed schijnbaar is er behoefte aan. Voor mij onbegrijpelijk wat daar het nut van is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ze staan toch al online, waarom dan niet delen
Zoiets maak je binnen een uurtje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat het opgenomen zou zij voordat het gebeurd is? Hoe kunnen ze het geweten hebben voordat het gebeurd is?
omdat er niet alleen lijken op staan.. maar wellicht ook interessante informatiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een discussie ook zeg, jezus. WAAROM zou je in godsnaam lijken willen zien? Geloof je zo niet dat ze dood zijn ofzo? Er zijn heus foto's te vinden, zoek ze lekker op, maar waarom dan de noodzaak het ook hier nog te posten met het risico dat anderen er enorm aanstoot aan nemen of het kwetsend kan zijn tegenover nabestaanden.
Enige actie zal echter van een verzameling Navo landen komen dus ik reken eigenlijk op een ultimatum voor ontwapening van de rebellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het beste waar we op kunnen hopen is dat Nederland via de EU meer steun verleend aan Kiev om de terroristen te vernietigen.
Ik moest helaas lachen om die vent met zwarte snor. Wat een heldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op dit moment worden de zwarte dozen afgeluisterd:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk valt het dan nog best mee. De Engelsen hebben ooit een hele Nederlandse binnenstad platgegooid omdat ze dachten dat ze in Duitsland vlogen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Roceco het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaad is als ze bewust de trekker hebben overgehaald, wetende dat dit een passagiersvliegtuig was.
Als het klopt dat ze op een ander vliegtuig hadden willen schieten... Tja, ik weet ook niet hoe je dat moet defineren.
Dan zoek je het op... muziek moet je ook aanzetten voor je het kan horen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet alsof mensen per se lijken willen zien, maar als er een relevante foto is waarop lijken te zien zijn, dan wil ik dat wel zien ja. Juist door het te verbieden ontstaat er zo'n heisa over terwijl normaal gesproken mensen er waarschijnlijk niet eens zoveel interesse in zouden hebben.
haha, dit bedoel ik dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt het dan nog best mee. De Engelsen hebben ooit een hele Nederlandse binnenstad platgegooid omdat ze dachten dat ze in Duitsland vlogen.
Dat mag misschien zo zijn, maar je hebt het nu over Oekraïne hèquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zoiets maak je binnen een uurtje.
En het "lekte" naar mijn idee iets te snel uit.
Zo happig is men meestal niet met hij vrijgeven van "getapte" gesprekken.
Raar verhaal dit.
Bedankt voor deze geniale tip. Jij bent echt superslim.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan zoek je het op... muziek moet je ook aanzetten voor je het kan horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |