Omdat het nieuws is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Ticootje het volgende:
Waarom wilt iedereen de lijken zien? Lekker beetje verkoolde lichaamsonderdelen en uit elkaar gereten delen bekijken.wordt het dan pas werkelijkheid ofzo?
Naw, begon net even omdat het volgens de OP wel mocht maar volgens de pointer nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:21 schreef superworm het volgende:
Gaat die stupide discussie over lijken vs. geen lijken nou nog stééds door? Geen wonder dat er al 34 delen zijn...
Die discussie is er alleen maar omdat de mods en FA's geen eenduidige mening kunnen vormen. Zelfs niet na 20 uur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:21 schreef superworm het volgende:
Gaat die stupide discussie over lijken vs. geen lijken nou nog stééds door? Geen wonder dat er al 34 delen zijn...
Lekker boeiend. Ze staan toch al online, waarom dan niet delenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Cherna het volgende:
[..]
Terecht, het is ook bizar. Je snapt dat het net voor iedereen toegankelijk is daarmee ook bekenden van overledenen.
Oorlogsmisdaad is als ze bewust de trekker hebben overgehaald, wetende dat dit een passagiersvliegtuig was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Okay, maar dan is dit toch gewoon ook een oorlogsmisdaad?
Gevoelige huismoeders die op alles klikken wat ze tegenkomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Specularium het volgende:
Toen konden er een aantal niet mee omgaan en toen mocht het helemaal niet meer.
Jawel hoor volgens internationaal oorlogsrecht wel. Als hier een rechtszaak van komt (kans is klein) wordt het gewoon moord op deze passagiers, met het afschieten van de raket heeft men doelbewust het risico genomen een burgervliegtuig te raken met de dood van de passagiers tot gevolg. Men heeft de raket met voorbedachte rade afgeschoten op het doel, dat het doel een burgervliegtuig was doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is dat de definitie van moord? Nee he?
Die is aangepast. Daar stond nog achter dat het in spoilers mocht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
In die topicpointer, geschreven door Yvonne, staat van niet. Mongol.
[..]
Waarom mag ik ze niet hier zien? Waarom krampachtig een verbod uitoefenen op hetgeen waar overduidelijk 'vraag' naar is? Die foto's, hoe luguber ook, tonen de werkelijkheid aan. En de werkelijkheid is relevant.
Jij moet niet doen alsof je de mod hier bent met je zelfverzonnen regels.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit gezeik krijg je niet als de modjes gewoon weten wat de regels zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Idd. Posts als 'geen babylijk!!' en dan in de spoiler een geplette baby. Dan liever niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Specularium het volgende:
Het plaatsen van lijkenfoto's achter een spoiler mocht gisteravond even ja.
waarscijnlijk wel.. er is relatief weinig brandschade.. en een groot debris field.. dus complete separation of parts in de luchtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Ratsnest89 het volgende:
Vraag me serieus af of het ook ala final destination is gebeurd? Gat in romp, stoelen naar buiten geblazen met passagiers erop?
.quote:vr 18 jul 2014, 12:34
'Locatie zwarte dozen onbekend'
KIEV -
De Oekraïense autoriteiten hebben geen officiële informatie over de locatie van de zwarte dozen van de neergestorte Boeing 777. Dat verklaarde een woordvoerder van de Oekraïense Nationale Veiligheidsraad vrijdag tegenover het Oekraïense persbureau Interfax-Ukraine.
Vrijdag werd de tweede zwarte doos gevonden op de rampplek, meldden getuigen aan persbureau Reuters. De eerste zwarte doos werd donderdag al door rebellen gevonden.
Oekraïne vreest dat de separatisten de zwarte dozen willen vernietigen, al dan niet op Russisch grondgebied
Flauw. De goedwillende lijkenposters worden zo slachtoffer van dat kleine groepje kwaadwillende lijkenposters.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Specularium het volgende:
Het plaatsen van lijkenfoto's achter een spoiler mocht gisteravond even ja.
Oorlogsongelukjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Roceco het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaad is als ze bewust de trekker hebben overgehaald, wetende dat dit een passagiersvliegtuig was.
Als het klopt dat ze op een ander vliegtuig hadden willen schieten... Tja, ik weet ook niet hoe je dat moet defineren.
We zitten midden in een propagandaoorlog in dat gebied, natuurlijk verzinnen beide partijen van alles om de andere kant de schuld te geven. Succes met de waarheid vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Bananamouse het volgende:
Het telefoongesprek dat door Oekraine als bewijs werd geleverd dat Rusland erachter zit is door Oekraine zelf gemaakt:
http://gmorder.livejournal.com/1113736.html
Die geheime dienst daar was ook wel verdacht snel ermee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Bananamouse het volgende:
Het telefoongesprek dat door Oekraine als bewijs werd geleverd dat Rusland erachter zit is door Oekraine zelf gemaakt:
http://gmorder.livejournal.com/1113736.html
Ik neem aan dat er ook genoeg zijn die het niet willen zien. Maar goed, aangezien er dus blijkbaar veel onduidelijkheid over is, moet er maar een admin duidelijkheid scheppen. Ik hoef die foto's in ieder geval niet te zien hier, sensatiezucht alom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef TC03 het volgende:
Waarom mag ik ze niet hier zien? Waarom krampachtig een verbod uitoefenen op hetgeen waar overduidelijk 'vraag' naar is? Die foto's, hoe luguber ook, tonen de werkelijkheid aan. En de werkelijkheid is relevant.
Doe ik niet. In feedback postte yvonne dat lijkenfoto's onder een spoiler mag.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet niet doen alsof je de mod hier bent met je zelfverzonnen regels.
Alsnog ben jij dom en ik niet. Groetjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Die is aangepast. Daar stond nog achter dat het in spoilers mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |