Wat een circusvoorstellingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:16 schreef Automatisch het volgende:
De Oekraïense veiligheidsdienst SBU zoekt naar de namen van drie personen die het luchtafweergeschut hebben bemand waarmee mogelijk vlucht MH17 uit de lucht werd gehaald . Het hoofd van de SBU, Valentin Nalivajtsjenko, spreekt van "Russische troepen", meldde persbureau Interfax-Ukraine vrijdag. (ANP)
Nalivajtsjenko wil de namen van de mannen die "de trekker hebben overgehaald" waarmee een raket werd afgeschoten op de Boeing 777 van Malaysia Airlines. Hij zegt dat het belangrijk is de namen te achterhalen via onder meer hoorzittingen van de Verenigde Naties en OVSE.
die houden echt wel elk conflictgebied onder surveillance natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom komen die hier eigenlijk in tussen. Een Maleisisch vliegtuig opgestegen in Nederland en neergeschoten in Oekraïne ... De VS heeft daar niks bij te zoeken ...
Hecht meer waarde aan de woorden van een FA dan die van een MOD.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee zie topicpointer...
Shit is aangepast enzo.. het staat er toch helder en duidelijk?
Het word ook nog gemeld door een mod...
How hard can it be?
Welke films en foto's?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:17 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Die sporen kun je ook op foto's en films zien. Heb je geen Amerikanen voor nodig.
Collateral damage.quote:
Helemaal mee eens. Maar geen moord, en daar had ik het over. Ik praat dus geen "onzin", sommige users kunnen gewoon niet lezen.quote:
De echtheid van filmpjes en foto's valt nog te betwisten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:17 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Die sporen kun je ook op foto's en films zien. Heb je geen Amerikanen voor nodig.
Ik hecht meer waarde aan een topicpointer die NA die tijd is aangepast...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Hecht meer waarde aan de woorden van een FA dan die van een MOD.
Volgens mij waren het diagonale rooksporen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je realiseert je toch wel dat die drie strepen op die foto in een perfecte lijn naar beneden lopen en niet in een diagonale lijn omhoog?
Hm, dan is die post dus alsnog gewijzigd/aangepast of later vermeldquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar
Geen foto's van lijken
Meenemen in de OP.
Jij hebt liever dat we er geen ruchtbaarheid meer aangeven of niet?quote:
18:48 vs 18:29quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan een topicpointer die NA die tijd is aangepast...
Maar dit kun je beter in feedback doen
Een aanval op vijandelijke militairen is geen moord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:20 schreef Valerie. het volgende:
Er is doelbewust een raket afgevuurd, wat mij betreft valt dat gewoon onder moordDat ze de moord op iemand anders hadden willen plegen ga je ook niet bewijzen als ze blijven ontkennen, soit. Moord.
Je doet wel erg harde uitspraken dan, op basis van 'volgens mij'.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:20 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het diagonale rooksporen.
Er wordt toch beweerd dat het een vergissing was?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:20 schreef Roceco het volgende:
[..]
Als ze overduidelijk op militaire vliegtuigen mikten, misschien wel.
Yep.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er wordt toch beweerd dat het een vergissing was?
Okay, maar dan is dit toch gewoon ook een oorlogsmisdaad?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:21 schreef Roceco het volgende:
[..]
Een aanval op vijandelijke militairen is geen moord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |