Komt vast uit het ruim.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Goh, vorig jaar moest ik mijn deo nog inleveren omdat dit in strijd was met de regels. Alleen die mini deo's mochten er door. Is dat nu veranderd?
Overduidelijk shrapnel van een ontploffend object.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Optie 1: Iemand heeft met een wapen een vliegtuig op 10 km hoogte lopen beschieten.
Optie 2: Iemand heeft met een wapen op een wrakstuk zitten schieten.
Kies de meest logische!
Of misschien optie 3: het is vuil, modder etc.
Regels zijn wel veranderd, maar koffers zitten ook in het vliegtuig he.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Goh, vorig jaar moest ik mijn deo nog inleveren omdat dit in strijd was met de regels. Alleen die mini deo's mochten er door. Is dat nu veranderd?
Precies.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet alleen dat als mensen 'kogelgaten' zeggen ik me een beetjevoel.
Nope, ik mocht afgelopen zaterdag mn deo niet in mn handbaggage hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
misschien hebben de helden erop lopen te schieten en wisten ze toen nog niet dat het geen Oekrains militair vliegtuig wasquote:
Oh nee maar dat is gewoon de algemene werking van zo'n raket. Er zit een harde kern in die door de explosie ergens door heen geschoten wordt. De rest van de raket spat in duizenden stukken uit elkaar. Die harde kern veroorzaakt de initile klap, de schokgolf die alles uit elkaar trekt, de resten van de raket veroorzaken verpulvering van metaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zullen vast experts zijn die in het onderzoeksteam zitten die er verstand van hebben.
Ik weet alleen dat als mensen 'kogelgaten' zeggen ik me een beetjevoel.
Tandpasta, koffers gaan ook mee he.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wat is sensodyne, en waarom mag je een deo bus meenemen in het vliegtuig?
sensodyne is tandpasta en deo mag gewoon in je koffer in het ruim.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tandpasta. En dat mag, in je koffer. Niet in je handbagage.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
als het snel gebeurd, (splitsing van cabine) ga je snel onderuit hoor.. -50 en het drukveschil.. daarom zijn de meeste lijken op de foto's opgeblazen.. en gelig..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vrees dat heel veel mensen het hebben gezien, in het vliegtuig. Misschien heel kort, misschien 10km lang.
mss zat die wel in een koffer, in het vrachtruimquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
Tandpasta.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:50 schreef Ratsnest89 het volgende:
Overduidelijke slachtofferrol... wil meestal zeggen dat de partij die ze vertegenwoordigen serieus stront aan de knikker heeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:45 schreef Nintex het volgende:
Strelkov heeft weer van zich laten horen:
[..]
http://vk.com/strelkov_info
Lult nu weer dat de passagiers al dood waren na de crash en de cargo van het vliegtuig verdacht was.
Mongool
Ik mocht geen normale deobus in mijn koffer meenemen nee. Wel van die mini busjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Nogmaals; je mocht geen mini deo in je koffer hebben nee?
Eigenlijk nooit bij stil gestaan hoe een raket werkt. Ik ken alleen Hollywoodexplosies.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:50 schreef voederbietel het volgende:
Oh nee maar dat is gewoon de algemene werking van zo'n raket. Er zit een harde kern in die door de explosie ergens door heen geschoten wordt. De rest van de raket spat in duizenden stukken uit elkaar. Die harde kern veroorzaakt de initile klap, de schokgolf die alles uit elkaar trekt, de resten van de raket veroorzaken verpulvering van metaal.
Sommige mensen zijn niet gierig en nemen gewoon een koffer mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |