abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:06:04 #201
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142960023
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Leer lezen.
Jij zegt dat er geen samenwerking was met de nazi's. Ik ben klaar met je langspeelplaat. Het enige wat je doet is alle acties van Arabieren ontkennen of vergoeilijken en overal de Joden de schuld van geven. Hier gaan we niet uitkomen, zoek maar een ander die je kunt vermoeien met je gezwets.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142960098
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:27 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

sowieso mensen die "Free Palestina" of "Free Israel" gaan zeggen als je er zelf niks mee te maken heb :')
Mag ik je erop attenderen dat je mijn UI gebruikt?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:10:22 #203
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142960204
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij zegt dat er geen samenwerking was met de nazi's. Ik ben klaar met je langspeelplaat. Het enige wat je doet is alle acties van Arabieren ontkennen of vergoeilijken en overal de Joden de schuld van geven. Hier gaan we niet uitkomen, zoek maar een ander die je kunt vermoeien met je gezwets.
Er was ook geen samenwerking, er was onderhandeling over wapenfinanciering op de toenemende immigratie en kolonisten die het land bedreigden. Maargoed dat jij blind ervoor bent dat de nazi's hoogstpersoonlijk de zionisten een staat wouden geven is grappig. en wat jij doet is excuses zoeken voor het conflict om het gedrag te rechtvaardigden van alle dingen die tijdens het conflict zijn gebeurd.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:20:41 #204
157922 fathank
pi_142960565
Je verdraait de boel weer eens. Zoals ik al zei, hier gaan we niet uitkomen. I'm out.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:36:00 #205
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142961036
Laters, jammer dat je het niet wilt realiseren wat er allemaal gebeurd.
pi_142961164
quote:
'Israël zegt bestand op'

Israël heeft vrijdag het jongste bestand in de Gazastrook al na enkele uren opgezegd. Dit meldden een Israëlisch tv-station en de nieuwszender al-Arabiya

De melding komt na Israëlische beschietingen van het zuiden van de Gazastrook. Daarbij zijn zeker 25 doden zijn gevallen, volgens de Palestijnse autoriteiten. Israël reageerde naar eigen zeggen op een ernstige schendingen van het bestand door Hamas.
Er komen meldingen binnen van 50 doden en 200 gewonden! Dat noem je gericht schieten om te doden! Afschuwelijk.

quote:
Soon after the ceasefire started at 8am local time (05:00 GMT), an Israeli tank opened fire in the southern Rafah area, the Gaza Interior Ministry said. At least 40 people were killed in the attack, hospital officials told Reuters. That number later climbed to 50 at around midday GMT, with a further 220 wounded.
:r
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:42:00 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142961208
Valse berichtgeving, wederom, het bastand is geschonden door Hamas en die tank schoot TERUG.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:45:36 #208
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_142964850
Als Palestina Hamas zn gang laat gaan en er niks tegen doet mag Israël zich gewoon verdedigen tegen Hamas en dan moet Palestina niet huilen als er gewonden vallen ze doen er zelf niks aan.
pi_142966986
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Valse berichtgeving, wederom, het bastand is geschonden door Hamas en die tank schoot TERUG.
Ah, alleen wat Israëlische media melden is natuurlijk echt en betrouwbaar. Ik kijk naar de feiten: Tank schiet gericht en dood daarmee 50 en nogeens 200 gewond. De mensen staan niet om de raketten die worden afgevuurd heen. Zij zoeken meestal dekking wetend wat er aan gaat komen. Al zou Hamas het bestand hebben geschonden dit is nooit goed te praten.

Doet ons ook inzien wie de echte terroristen zijn: Hamas vuren op tank, tank vuurt op burgers.
pi_142967026
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Als Palestina Hamas zn gang laat gaan en er niks tegen doet mag Israël zich gewoon verdedigen tegen Hamas en dan moet Palestina niet huilen als er gewonden vallen ze doen er zelf niks aan.
Als we jouw logica hanteren: Als de Joden niks doen tegen extreem rechts Nethanyahu die maar blijft door gaan met bouwen illegale nederzettingen dan mag Palestina zichzelf verdedigen en dan moeten de burgers niet huilen als ze worden opgeblazen :r
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:48:43 #211
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_142971011
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Mag ik je erop attenderen dat je mijn UI gebruikt?
Helaas pindakaas
Irene is bae <3
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:21:45 #212
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_142974767
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:57 schreef Medi het volgende:

[..]

Als we jouw logica hanteren: Als de Joden niks doen tegen extreem rechts Nethanyahu die maar blijft door gaan met bouwen illegale nederzettingen dan mag Palestina zichzelf verdedigen en dan moeten de burgers niet huilen als ze worden opgeblazen :r
Juist. Daar heb jij gelijk in. Die gebieden zijn van Palestina en daar moet goedkeuring van Palestina voor zijn, maakt niet uit of je joods of palestijns bent.

Maar ben eens eerlijk vind je bouwen en uitmoorden 2 vergelijkbare dingen?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:14:35 #213
157922 fathank
pi_142977310
Joodse propaganda. Net zoals die gekidnapte Israëlische militair

'boehoehoe wij zijn onschuldig die varkens schieten ons naar de verdoemenis'
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 01:29:05 #214
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_142980130
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Juist. Daar heb jij gelijk in. Die gebieden zijn van Palestina en daar moet goedkeuring van Palestina voor zijn, maakt niet uit of je joods of palestijns bent.

Maar ben eens eerlijk vind je bouwen en uitmoorden 2 vergelijkbare dingen?
Wie is aan het uitmoorden volgens jou dan? Kijk naar de feiten. Israël is aan het uitmoorden, niet Palestina. Burgers in Gazastrook kunnen niets doen tegen Hamas. Ze kunnen niets doen omdat Israel hen daar gevangen houdt en alle invoer van wapens en meeste andere goederen tegenhoudt. Hoe moeten de mensen daar in hemelsnaam iets tegen Hamas doen met lege handen? Daarnaast kan ik me ook wel voorstellen dat die mensen daar niets aan Hamas willen doen. Plaats je eens in de schoenen van een Palestijn in Gaza. Elke dag gaan er tientallen zo niet honderden onschuldige burgers dood door Israëlische aanvallen. Voor hun beeld is Hamas de enige die iets terug doet. Dan is het toch logisch dat ze De kant van Hamas kiezen? Ze worden op deze manier gebrainwashed, en Israël werkt daar gewoon aan mee. Als Israël nou ophoudt met het doden van honderden onschuldige mensen om kansloze raketten van Hamas, dan zullen de mensen in Gazastrook ook zien dat Israël hun geen kwaad wil doen, en gaan ze steeds meer tegen Hamas zijn. En als Israël nou ophoudt met maken van een grote gevangenis van Gaza, dan is het helemaal mooi.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_142980195
Ik krijg persoonlijk steeds meer sympathie voor Israël.
pi_142980742
Ik ben eigenlijk nogal neutraal...
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zondag 3 augustus 2014 @ 15:49:39 #217
432147 NoTrollsAllowed
can't we all just get alo
pi_143017649
Als je voor Hamas bent, ben je ook voor Israël... Immers Israël heeft Hamas opgericht in de jaren 80 om de organisatie van Yasser Arafat (de PLO) te verzwakken. Ironisch niet?!

Ik ben voor de Palestijnse burgers, vrouwen, kinderen, peuters, baby's.. die dagelijks omkomen door de schaamteloze bombardementen van 1 van de meeste geavanceerde militaire apparaten ter wereld.

Ik hoop dat er snel een einde komt aan het lijden van het Palestijnse volk. En dat de blokkade van Gaza word opgeheven, zodat ze ook geen tunnels meer hoeven te maken.

PS.

Ben je voor Israël/Hamas, dan ben je voor de 'mensen' die gewetenloos baby's en peuters kunnen vermoorden. Voor mij ben je dan geen haar beter dan de persoon die daadwerkelijk op de knop drukt.
pi_143019073
Kijkt die onschuldige gezichtjes

Kijk het filmpje hier: http://rt.com/news/177608-gaza-kids-killed-idf/

Al zou Hamas raketten afvuren van nabij zo`n school, wat praat ooit het bombarderen van zo`n gebouw goed? Die raketten richten niet tot nauwelijks iets aan. Tot dusverre 3000 raketten en 2 burger doden.. Wat praat het tot tweemaal toe bombarderen van zo`n school en het doden van zulks onschuldige kinderen goed? 9 van de 10 keer is er niet eens bewijs dat Hamas daar raketten afvuurt. Ik kan me voorstellen dat de burgers, indien Hamas daar nabij afvuurt, Hamas zelf afschieten omdat ze hun kinderen daarmee in gevaar brengen.

Tot dusverre rond de 300 onschuldige kinderen gedood door Israel. Dit is OK want Israel steelt land maar daar mag niemand om zeuren. Doet je dat wel dan mag Israel zichzelf beschermen en haar illegale nederzettingen waarmede genocide is toegestaan. Israel dat slechts hiertoe instaat is met behulp van VS/West Europa. Maakt dit VS en Europa ook schuldig aan de genociden in Gaza? Of zijn we weer lekker neutraal?

[ Bericht 6% gewijzigd door Medi op 03-08-2014 16:56:42 ]
pi_143022512
Israël _O_
'Palestina' :r
pi_143023106
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:48 schreef Medi het volgende:
Kijkt die onschuldige gezichtjes
Ja, belachelijk wat hamas die kids aandoet;
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_143024460
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Ben je eigenlijk nog een volk als je al 2500 jaar niet bij elkaar woont?
Volgens mij zijn Joden een ethnische groep en geen religieuze, dus die wikipedia gaat niet (helemaal) op.
pi_143026368
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ja, belachelijk wat hamas die kids aandoet;
[ afbeelding ]
En jij gelooft Milstein (een zionist) in zake Hamas. Gezien je post elk vorm van bewijs mist en je nogal makkelijk in propaganda trapt (ie geen neutraal/objectief bron) kan ik bij dit foto ook plaatsen:

"Hamas hero frees kids after Israel IDF soldiers leave them to hang" :')
pi_143026386
.

[ Bericht 51% gewijzigd door Medi op 03-08-2014 20:14:39 ]
pi_143026429
dubb
pi_143027038
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:12 schreef Medi het volgende:

[..]

En jij gelooft Milstein (een zionist) in zake Hamas. Gezien je post elk vorm van bewijs mist en je nogal makkelijk in propaganda trapt (ie geen neutraal/objectief bron) kan ik bij dit foto ook plaatsen:

"Hamas hero frees kids after Israel IDF soldiers leave them to hang" :')
Ik doe alleen maar mee medi, ik doe alleen maar mee. Ik heb geen idee of die foto waar is, maar als ik al die propaganda plaatjes (die ook subjectief of verzonnen zijn) zie van jou e.a. dan doe ik gewoon gezellig mee.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')