Kutmodjequote:
Ik zie HW nog als modjequote:
Ach, daar let ik niet op. Hij blijft een kutmodje.quote:
True, en wel de enige echtequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, daar let ik niet op. Hij blijft een kutmodje.
Zo ff snel afspoelen onder de douche, dan naar de AH en dan naar de patio
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
In brighter news, crush net gesproken, die komt wellicht nog wel even langs morgen.
Lucky bastard!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, en wel de enige echte.
Ik ga wel weer gewoon werken en het warm hebben hier hoor.
In brighter news, crush net gesproken, die komt wellicht nog wel even langs morgen.
Ik stond er ook van te kijken jaquote:
Dat laatste komt morgen wel goed in het Vondelparkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lucky bastard!
Ik zou patio best inruilen voor een crush. Of beter nog beide! Een mooi in bikini gehuld lichaam in de zon zien liggen
Had idd gekund, maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik stond er ook van te kijken ja.
Eerst zien dan geloven, maar ze had nt zo goed kunnen zeggen, nee sorry andere plannen.
Ja, wel lezen he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Ow ze komt naar het Vondelpark.. wel tijd vrijmaken voor haar he
En dan dr oog uitsteken met mijn neusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie het al voor me![]()
HW die helemaal zenuwachtig z'n huis doorloopt, deminuten aftelt. Zweethandjes.. tig keer naar de wc en dan zenuwachtig de deur open doen.
"Moet ik haar 3 zoenen geven, of een knuffel.. grumbl1!"
weer eens iets anders dan ongemakkelijk oog in oog staanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan dr oog uitsteken met mijn neus.
Nou ja, die fase zijn we natuurlijk allang voorbijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:45 schreef clevy het volgende:
[..]
weer eens iets anders dan ongemakkelijk oog in oog staan
Welnee, HW is smooth. Alle mogelijke missers heeft hij hier op fok al voorbij zien komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie het al voor me![]()
HW die helemaal zenuwachtig z'n huis doorloopt, deminuten aftelt. Zweethandjes.. tig keer naar de wc en dan zenuwachtig de deur open doen.
"Moet ik haar 3 zoenen geven, of een knuffel.. grumbl1!"
Oh, en zelf gemaakt hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee, HW is smooth. Alle mogelijke missers heeft hij hier op fok al voorbij zien komen
*glip*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, daar let ik niet op. Hij blijft een kutmodje.
Zo ff snel afspoelen onder de douche, dan naar de AH en dan naar de patio
N'awww, snoezige breerder!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Als ze mijn huis had voorsteld was ik er niet zo koeltjes onder gebleven hoor.
Je bent wederom te laat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*glip*
Goddomme ik ben echt ZO klunzig met die zeep
Aandoenlijk he?quote:
Nee nee, vanaf nu ben je snoezigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aandoenlijk he?.
En nou weer normaal slappe pishetero.
HW in een bunny pak?quote:
Ach, het is weer een ander imago op FOK!quote:
furry?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is weer een ander imago op FOK!.
Ben wel in de buurt, maar denk niet dat het er van gaat komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste komt morgen wel goed in het Vondelpark.
Als er iemand in de buurt is, kom vooral een biertje doen een verzoekplaatje aanvragen.
Hoeft ook niet, maar volg de herrie en je vindt het welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ben wel in de buurt, maar denk niet dat het er van gaat komen
Die docu wil ik echt zienquote:
Dat lijkt me iig wel vermakelijk iddquote:
Hier zijnz e nog steeds bezig met de boom aan het kappen dus die overstemt de muziek een beetje veelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Belsezar het volgende:
Zo, 4 liter bier in huis. Eerste gaat nu open. Muziek aan en de tuin in
Schultenbrau hoer!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Belsezar het volgende:
Zo, 4 liter bier in huis. Eerste gaat nu open. Muziek aan en de tuin in
Warsteinerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schultenbrau hoer!
Of zit t niet in 1 blikje?
Waar is die tekst ook al weer van?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik krijg net een raketje, so I have that going for me, which is nice.
Ja, dan weet ik nog steeds niet waar die dude van isquote:
Lui kreng:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik nog steeds niet waar die dude van is
Outsourcingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
En ze zijn zooooo domEcht heb de helt van hun werk zelf gedaan
Bij een volgende test vraag ik gewoon of ik daarheen mag vliegenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Outsourcing.
De nummer 1 directie-in-de-reet-neuk-truuk van het (jaja) middelmanagement!
Er wordt maar 1 iemand beter van, de middlemanager, verder niemand.
Denk dat ze je niet meer laten gaan ook danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij een volgende test vraag ik gewoon of ik daarheen mag vliegenKan ik ze direct helpen ipv dit trage gebeuren
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Denk dat ze je niet meer laten gaan ook dan.
Nope, rooie stip op je kop en gaan, IT-guru in India!quote:
Ben ik veels te duur voorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, rooie stip op je kop en gaan, IT-guru in India!
is dat zo daar? Geen idee eigenlijkquote:
Natuurlijk, algemeen bekendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is dat zo daar? Geen idee eigenlijk.
Sowieso niet de regio waar mijn favoriete mensen qua uiterlijk vandaan komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, algemeen bekend
blabla uitzonderingen
Nee mijnes ook niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso niet de regio waar mijn favoriete mensen qua uiterlijk vandaan komen.
Dat doe ik ook nog wel eens met mensen die in dienst gaan komenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee mijnes ook niet.
Ik zoek ze altijd effe op facebook op, om te kijken of het een mannetje dan wel vrouwtje betreft![]()
En eentje had een fotoreportage incl ontbloot bovenlichaam enzo. Best oke lichaam, maar te klein en alles en gewoon niet mijn smaak, want Indier enzo
Oh ik kijk gewoon of het lekkere wijven zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Facebooken is natuurlijk standaard net als Linkedin.
Je wilt toch weten wat/wie er langs komt.
Ik moet het voor hen alleen ald oen of ik "his" of 'her' moet zeggen
Ja, we kennen jou langer dan vandaagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Oh ik kijk gewoon of het lekkere wijven zijn.
Ja, of gewoon elke andere willkeurige man natuurlijkquote:
en het eerste deel is voor ons vermaeck zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Eerst maar even douchen.. kan ik ze daarna vast wel weer verder helpen
Why isn't this link handed to me on a silver platter?!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lui kreng:
http://knowyourmeme.com/m(...)for-me-which-is-nice
Let je wel op welke route ze vliegen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij een volgende test vraag ik gewoon of ik daarheen mag vliegenKan ik ze direct helpen ipv dit trage gebeuren
because I ain't yo bitch unicuntquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why isn't this link handed to me on a silver platter?!
Since when?!quote:
Before the invention of gay people.quote:
Ik wist dat je oud was, maar niet dat je al van BC wasquote:
Er zijn zoveel dingen die jij niet weetquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist dat je oud was, maar niet dat je al van BC was
Nop, just twitteringquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef clevy het volgende:
[..]
en het eerste deel is voor ons vermaeck zeker
je geeft om mequote:
Hij gaat nu TRICKY proberen als pasword, omdat jij zegt dat het dat altijd is!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
kerel 'she forgot her password '
ik 'yeah thats always tricky'
kerel 'ok, i will check it'![]()
![]()
![]()
Zo bekend. Ze kunnen echt niets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
En ze zijn zooooo domEcht heb de helt van hun werk zelf gedaan
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Hij gaat nu TRICKY proberen als pasword, omdat jij zegt dat het dat altijd is!
Maar geachte leden van de directie, het kost wel x minder dan fatsoenlijke medewerkers in huis hebben, wat maakt het nou uit dat een gebruiker tot frustratie aan toe niet geholpen wordt, het kost wel lekker weinig! Die ervaren IT lui knikkeren we gewoon op straat met hun koters en hypotheek, want dit scheelt een paar duizend per jaar!quote:
De middenklasse moet immers worden uitgeroeid voordat ze invloed uit kunnen gaan oefenen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar geachte leden van de directie, het kost wel x minder dan fatsoenlijke medewerkers in huis hebben, wat maakt het nou uit dat een gebruiker tot frustratie aan toe niet geholpen wordt, het kost wel lekker weinig! Die ervaren IT lui knikkeren we gewoon op straat met hun koters en hypotheek, want dit scheelt een paar duizend per jaar!
Mr Middenkader Burgerlul.
neuh, de manager moet weer een iets diepere arm in de reet van de directie hebben, puur en alleen voor hun eigen belang, niet dat van de medewerkers of het bedrijf.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
De middenklasse moet immers worden uitgeroeid voordat ze invloed uit kunnen gaan oefenen.
Nee, maar een uitspraak als deze wel, in de ogen van sommige anderenquote:
Sorry, maar dit is gewoon een bekende strategie tegenwoordig, al een paar keer gezien bij bekenden en vrienden. Deel is inmiddels weer terug aangenomen, maar het is echt een hele smerige kutstreek.quote:
ja, dat gaat wat worden morgenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:01 schreef Cue_ het volgende:
Net 5 minuten buiten gezeten, man je zweet weg
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat je voor de zekerheid effe je stapel nieuwe tshirts mee moet nemen
Kan je er zelf niet eentje meenemen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso ja.
Ik heb er echt heel veel zin in, maar hoop wel op parasols etc, want ik ben niet zo zonbestendig.
Lastig, ik heb al mijn Ghettoblaster en laptop bij me voor de muziek, neem nog een vouwkruk mee. Maar ik zit er aan te denken om in de doe-het-zelf-zaak in de buurt een stuk zeil te halen oid.quote:
Ja, zo ver was ik alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Vergeet dan ook neit de palen om het over te spannen heof touw vor bomen.. mits je daarbij in de buurt staat
Ik ben een vrouw, ik kan dat nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al. Heb je geen zin om een zeiltje te komen spannen morgen?
.
Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordtquote:
Ligt er maar net aan wat het is..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Emancipatie, tot het een beetje moeilijk wordt.
Ja, dus? Je krijgt toch gewoon duidelijke instructies van mij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat het is..
Of je moet er een specifieke handleiding voor hebben. Ik kan gewoon niet improviseren
Dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dus? Je krijgt toch gewoon duidelijke instructies van mij?.
Ligt eraan welke handenarbeidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij![]()
Mij enkel ter handarbeid vragen
Helaas, geen parkseks voor jouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wist dat ik het niet zo moest verwoorden
Maar dan nog; 2029
Voor jou niet neequote:
Sowieso seks in het park met 30 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Voor jou niet nee.
Voor mij vast ook niet.
Nee, overdag moet ik er ook niet aan denken denk ik morgen, maar vorig jaar werd het ook 4:30quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso seks in het park met 30 gradenJa leuk als het 12 uur snachts en is afgekoeld, maar zeker niet in de middag.
Denk het ook nietMisschien mag je wel zoenen
Leuke lange dag dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, overdag moet ik er ook niet aan denken denk ik morgen, maar vorig jaar werd het ook 4:30.
Vast niet, maar we zullen zien.
gaat wel een slijtageslag worden denk ik ja. Maar vorig jaar hield mijn oude ghettoblaster ermee op halverwege, dus toen moest ik ook nog met dit weer nog de halve stad door voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuke lange dag dus![]()
We horen het hier maandag wel weer
Oeeh hopen idd dat het nu niet gebeurd!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat wel een slijtageslag worden denk ik ja. Maar vorig jaar hield mijn oude ghettoblaster ermee op halverwege, dus toen moest ik ook nog met dit weer nog de halve stad door voor een nieuwe.
Dat hoop ik te voorkomen deze keer.
Echt helemaal doorweekt kwam ik terugquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh hopen idd dat het nu niet gebeurd!
leuke geintjes zijn dat
Dat laatste helemaal ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt helemaal doorweekt kwam ik terug.
En even een onverwachte kostenpost van 375 euro.
Ach ja, oude was ook best oud al, dus opzich maakte het me niet zoveel uit, ik wil toch altijd zo'n ding hebben, maar een modelletje kleiner was ook goed geweest, maar ze hadden alleen deze die op batterijen kon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste helemaal ja.
Maar znoder muziek is het natuurlijk ook geen reet aan, dus je moet wel dan.
En mijn motto, zo niet, dan nietquote:
Vandaag overleef je wel lijkt me zoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En mijn motto, zo niet, dan niet.
Eerst vandaag overleven.
Serieus dat je dat volhoudtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:39 schreef Belsezar het volgende:
Zo, ruim 2 uurtjes in de zon gezeten. Morgen deel 2
Ik heb mijn trucjes om het vol te houden.quote:
Hier niet, geen airco, nauwelijks tocht, gewoon net zo warm als buiten alleen niet in de zonquote:
JIj bent idd wel anders gewend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:45 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb mijn trucjes om het vol te houden.
Plus, dit is niks, ik kan nog wel 10 graden extra hebben.
Klote!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier niet, geen airco, nauwelijks tocht, gewoon net zo warm als buiten alleen niet in de zon.
Een halve neger zijn helptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
JIj bent idd wel anders gewend.
En wat voor trucjes?
Sja, ik ben op mijn werk he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klote!
Hier ook geen airco, maar gewoon lekker fris uit zichzelfIk hou van m'n huisje
tot hoe laat moet je dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ben op mijn werk he?. Het leenhuis is trouwens wel redelijk koel, maar goed, daar ben ik voorlopig nog niet
.
17:30 en dan nog naar huis als ik het leidseplein kan weerstaanquote:
Het plein zal enkel nog warmer zjinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
17:30 en dan nog naar huis als ik het leidseplein kan weerstaan.
Trucjes zijn simpel. In de tocht gaan zitten, een ventilator voor je zetten, vochtige handdoekjes in de vriezer gooien, etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
JIj bent idd wel anders gewend.
En wat voor trucjes?
Meer wind en schaduw dan hierquote:
Je had toch eerst KT en dan HW?quote:
De ervaring spreektquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trucjes zijn simpel. In de tocht gaan zitten, een ventilator voor je zetten, vochtige handdoekjes in de vriezer gooien, etc.
Al had ik vandaag slechts de tocht nodig, was meer dan genoeg. Tuurlijk zweet ik wel, maar niet zo erg dat ik denk pfff, dit is niet te harden.
KT komt vanavond, HW pas in 2029.. genoeg tijd voor jouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:51 schreef Belsezar het volgende:
Je had toch eerst KT en dan HW?
De rij word steeds langer
Ja, maar zolang je niet tegenelkaar aanzit is dat niet zo van belangquote:
Klopt, maar elke aanraking is dan ook te veelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar zolang je niet tegenelkaar aanzit is dat niet zo van belang.
Morgen ga ik of met een bootje varen of ik ga naar het strandquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ervaring spreekt![]()
ja oke, ik moest er tussendoor nog werken en dan zijn zweetdruppels niet echt relaxed en glijende handen
Nice!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:54 schreef Belsezar het volgende:
Morgen ga ik of met een bootje varen of ik ga naar het strand
Glijdende handen is niks mis mee
Dus ik heb pakweg 15 jaar? Oh, dat moet lukken:Pquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KT komt vanavond, HW pas in 2029.. genoeg tijd voor jou
Dat vindt je bij crush vast niet ergquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zolang je niet tegenelkaar aanzit is dat niet zo van belang.
Filmpje op de boot?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:56 schreef Belsezar het volgende:
Dus ik heb pakweg 15 jaar? Oh, dat moet lukken:P
Dus morgen kom je langs filmpje kijken
Ja strandje is nog geen 5 minuten rijden en ik ken 3 mensen met bootjes, dus komt goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!Het water op/in, is natuurlijk niet verkeerd.
ligt eraan wat je ermee moet doen
In de avond zit ik niet meer op een boot.quote:
Daar ga ik wel van uit jahquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:57 schreef Belsezar het volgende:
Ja strandje is nog geen 5 minuten rijden en ik ken 3 mensen met bootjes, dus komt goed
De goede dingen Cue, de goede dingen
SAvonds ga ik zowaar hier de stad inquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:58 schreef Belsezar het volgende:
In de avond zit ik niet meer op een boot.
Ach ik heb volgens jou nog 15 jaarquote:
Hoe ga je dat doen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Ach ik heb volgens jou nog 15 jaar
Plus ik zou eigenlijk HW moeten helpen, hij was net mijn wingman door me te omschrijven als een halve neger met een enorme komkommer in mijn broek. Dus gentlemens code is dat ik hem bij crush zou moeten helpen
Tof bedacht, maar ik denk dat ik FOK! en crush redelijk gescheiden wil houdenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik heb volgens jou nog 15 jaar
Plus ik zou eigenlijk HW moeten helpen, hij was net mijn wingman door me te omschrijven als een halve neger met een enorme komkommer in mijn broek. Dus gentlemens code is dat ik hem bij crush zou moeten helpen
Door natuurlijk te zeggen dat HW een enorme lul heeft en mede een halve neger isquote:
Dat is liefquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Door natuurlijk te zeggen dat HW een enorme lul heeft en mede een halve neger is
Ik heb mijn momentjesquote:
He alles proberen he!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoi, jij kent mij niet, en ik hem eigenlijk ook alleen maar via het internet, maar hij heeft een enorme lul en is een halve neger, neem hem!
Hmmm, might work.
True, maar eerst zelf nog maar een iets subtielere poging doenquote:
You underestimate my powers of persuasionquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoi, jij kent mij niet, en ik hem eigenlijk ook alleen maar via het internet, maar hij heeft een enorme lul en is een halve neger, neem hem!
Hmmm, might work.
Ze komt wel opdagen joh! Niet zo twijfelen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar eerst zelf nog maar een iets subtielere poging doen.
En nu weer genoeg, want ze komt toch niet opdagen dus het is irrelevant.
Thanks buddyquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze komt wel opdagen joh! Niet zo twijfelen!
Je moet zo zien: Als zij je genoeg aandacht geeft waardoor jij haar leuk vind, vind ze jou ook leuk anders zou ze tijd verspillen door je aandacht te geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thanks buddy.
Ach, wordt sowieso wel gezellig morgen, dus dat scheelt weer.
Was het maar zo eenvoudigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet zo zien: Als zij je genoeg aandacht geeft waardoor jij haar leuk vind, vind ze jou ook leuk anders zou ze tijd verspillen door je aandacht te geven.
So, shave and dress to kill
Soms is het wel zo eenvoudig, als jullie flirten met elkaar is er iets wat ze aantrekkelijk vind in jou.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudig![]()
Maar thanks for the pep talk, maar ik ga niet strak in pak in de 30+ in een park zitten.
Daar hebben ze zwempakken voor uitgevonden. Zo'n strakke Speedo is weer helemaal in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Was het maar zo eenvoudig![]()
Maar thanks for the pep talk, maar ik ga niet strak in pak in de 30+ in een park zitten.
Dat zou nooit meer terug mogen komen in de mode.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze zwempakken voor uitgevonden. Zo'n strakke Speedo is weer helemaal in.
quote:
Stel je toch es voor; HeatWave in een Speedo. Kan 'ie z'n nick aanpassen naar HotWave.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef Belsezar het volgende:
Dat zou nooit meer terug mogen komen in de mode.
Eigenlijk nog best ok, al was het warm. Vage dromen gehadquote:
Dan ook met een foute jaren 70 tiroler porno snor?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel je toch es voor; HeatWave in een Speedo. Kan 'ie z'n nick aanpassen naar HotWave.
Good to hearquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:58 schreef Belsezar het volgende:
Eigenlijk nog best ok, al was het warm. Vage dromen gehad
Yep, over een uurtje naar het strandquote:
Geen bootje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, over een uurtje naar het strand
Yup, zo'n pornstache.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:58 schreef Belsezar het volgende:
Dan ook met een foute jaren 70 tiroler porno snor?
Bosbad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Ben blij dat we hier (voor zover ik weet) geen water hebben, hoef ik me ook niet 'schuldig' te voelen dat ik niet naar de plas ga
Nope, geen bootje.quote:
Ik zie hem al staan, in het vondelpark, met snor en een speedo plaatjes draaienquote:
Dat is toch lief?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Met dit weer met je huilende baby op t balkon zitten, terwijl de rest van de flat er ook zit. Heel irritant!
2 ventilators zijn hier nog niet eens genoegquote:
Je was okayquote:
Diazepammetje slikken!quote:
Junkie gespot.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Diazepammetje slikken!
Ik heb 3 doosjes liggen, in Brazilie zijn ze zonder recept te krijgen
Ik heb sinds maart 4 keer eentje genomen, valt denk ik wel mee.quote:
Jajajajaquote:Op zondag 20 juli 2014 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb sinds maart 4 keer eentje genomen, valt denk ik wel mee.
Zegt de man met een signature uit een film die eigenlijk 1 groot junkie feest isquote:
Ik ben heul braafquote:Op zondag 20 juli 2014 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zegt de man met een signature uit een film die eigenlijk 1 groot junkie feest is
Dat is niet hoe 99% van de mensen het zal zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
En het is geen junkiefilm, het is een aanklacht op het inruilen van de hippie-idealen voor oppervlakkige hebzucht en materialisme in de VS. Dat u het even weet.
Die zijn dan gewoon domquote:Op zondag 20 juli 2014 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet hoe 99% van de mensen het zal zien.
Ik heb weleens wat gebruikt in het verleden maar zoiets?quote:
Barb is een 1 percenter!quote:
Ik heb er echt zo'n hekel aan als je mensen hoort praten over een film of een boek en dat ze het dan niet begrepen hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet hoe 99% van de mensen het zal zien.
* Barbusse checkt banksaldoquote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barb is een 1 percenter!
* Belsezar verstopt zich snel
Je krijgt dan altijd zo'n "getting real tired of your shit, dude"-blik toegeworpen...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er echt zo'n hekel aan als je mensen hoort praten over een film of een boek en dat ze het dan niet begrepen hebben
Dan wil ik mezelf altijd in het gesprek mengen maar dat word je toch nooit in dank af genomen
Cue_quote:
Alweer?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:39 schreef Belsezar het volgende:
En vervolgens met het kassameisje bij de AH.
Nee, met die leuke heb ik nog geen sjans gehadquote:
Lekkerquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, met die leuke heb ik nog geen sjans gehad![]()
Dit was een ander, maar toch best leuk. Sjans met iemand die denk ik toch wel een jaar of 12 jonger is
owquote:Op zondag 20 juli 2014 14:41 schreef Belsezar het volgende:
Nee, met die leuke heb ik nog geen sjans gehad![]()
Dit was een ander, maar toch best leuk. Sjans met iemand die denk ik toch wel een jaar of 12 jonger is
Je had er wel het goede weer voorquote:Op zondag 20 juli 2014 14:41 schreef Barbusse het volgende:
LekkerWeekje vrij gehad, leuke dingen gedaan in NL
![]()
En met u?
Yup, weer in Malta nu. Was erg gezellig, ballontochtje gemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je had er wel het goede weer voor
Maar nu weer terug?
Ja ook wel goed. Wel relaxed weekend.
Indeedquote:
De leuke doet me denken aan mijn eerste meisje, lief koppie met donker bruin haar en lichtblauwe ogenquote:
Oeh nice!quote:Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
Yup, weer in Malta nu. Was erg gezellig, ballontochtje gemaakt
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:46 schreef Belsezar het volgende:
De leuke doet me denken aan mijn eerste meisje, lief koppie met donker bruin haar en lichtblauwe ogen
Yep, al gaat het nooit gebeuren. Ze is stukken jonger.quote:
Mijn vriendin is ook stukken jonger, hoeft helemaal geen probleem te zijnquote:Op zondag 20 juli 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, al gaat het nooit gebeuren. Ze stukken jonger.
Ik denk dat ik maar weer naar de patio ga. Derde dag in de zon zitten, nog bruiner worden
12 jaar zou nog net kunnenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, al gaat het nooit gebeuren. Ze is stukken jonger.
Ik denk dat ik maar weer naar de patio ga. Derde dag in de zon zitten, nog bruiner worden
Dat is waar!quote:Op zondag 20 juli 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook stukken jonger, hoeft helemaal geen probleem te zijn![]()
Geniet!
Te druk, mijn familie had alle dagen volgeplannedquote:Op zondag 20 juli 2014 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar!
Valt me wel tegen dat je niet ff een glaasje Auchentoshan bent komen doen
Gewoon naakt gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Pff geen idee wat aan te trekken straks met dansen. Je ontkomt niet aan zweetplekken, maar om nou helemaaaal in het zwart te gaan daardoor
Ik word zo lamlendig van die warmte.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
Dat was een kort patio bezoekje, geen zon
Dat is ook de bedoeling, alles in de laagste versnelling doen. Lekker zuid amerikaans aan doen.quote:
Dagelijkse kost dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, alles in de laagste versnelling doen. Lekker zuid amerikaans aan doen.
Maw geen reet doen en als je iets moet doen in het tempo van een 90 jarige te werk gaan.
En het verschil met normaal is... ?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, alles in de laagste versnelling doen. Lekker zuid amerikaans aan doen.
Maw geen reet doen en als je iets moet doen in het tempo van een 90 jarige te werk gaan.
Vanaf woensdag weer regen zxie ikquote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik heb wel een lekkere week uitgekozen om vrij te zijn.
Vrij zijn is altijd goed.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef Q. het volgende:
Anyway, ik heb wel een lekkere week uitgekozen om vrij te zijn.
Je hebt me doorquote:
Je bent echt niet de enige hoorquote:
Er zal een nieuwe wereld voor je opengaan!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben het nooit. Ik ga het uitvinden.
Leugens!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben het nooit. Ik ga het uitvinden.
Hoezo, wat is er gebeurd?quote:
Oeh, voel de liefde!quote:
't is vast niet voor niets dat crush en crash maar 1 letter verschillen..quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:34 schreef clevy het volgende:
[..]
't is vast niet voor niets dat crush en crash maar 1 letter verschillen..
verexcuseer mijn zuchtende zelfreflectie..quote:
Zuchtende zelfreflectie...quote:Op maandag 21 juli 2014 08:39 schreef clevy het volgende:
[..]
verexcuseer mijn zuchtende zelfreflectie..
Niet gezien,niets van gehoord, zoals verwacht.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Niet gezien,niets van gehoord, zoals verwacht.
Jammer. En ja, dat moet.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet gezien,niets van gehoord, zoals verwacht.
Next. Maandag, moet dat?
jaja, of je nog geneukt hebt was de vraagquote:Op maandag 21 juli 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Feestje was wel heel erg tof verder, 45 man, echt van alles door elkaarheen, heel gezellig, niet te warm. Later op de avond kwamen er nog zo'n 20-25 vreemden uit het park bij door de muziek, drank mee etc.
Dus ja, dat was allemaal prima.
Het is bij handkarren gebleven klaarblijkelijk....quote:Op maandag 21 juli 2014 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
jaja, of je nog geneukt hebt was de vraag
Zo blijkens het is!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is bij handkarren gebleven klaarblijkelijk....
Ik denk ik deel wat parkuitzicht met jequote:
Ik zal eens wat zeezicht met je delen johquote:Op maandag 21 juli 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk ik deel wat parkuitzicht met je.
Mij heb je er niet mee hoor, ik ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 21 juli 2014 09:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal eens wat zeezicht met je delen joh
Post dan gewoon nietquote:Op maandag 21 juli 2014 09:23 schreef Cue_ het volgende:
Ander houd gewoon iedereen alles voor zichzelf
Ach ik had best zin gehad in een relletjequote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, kan altijd erger, Sex sc had ook hier heen kunnen verhuizen.
Idd, gebeurt er weer eens iets, ipv onze herhaling van zettenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach ik had best zin gehad in een relletje
Dit idd. Daarbij waren ze hier niet lang geblevenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd, gebeurt er weer eens iets, ipv onze herhaling van zetten.
Niemand houdt het hier erg lang vol behalve wijquote:Op maandag 21 juli 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit idd. Daarbij waren ze hier niet lang gebleven
En ze passen perfect tussen het zooitje van Relatie SC
Hoe mooiquote:Op maandag 21 juli 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Niemand houdt het hier erg lang vol behalve wij.
Of zielig, het is maar hoe je het bekijktquote:
Zolang we niet zoals hen gaan posten vind ik er weinig zieligs aanquote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Of zielig, het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb geen idee, ik kom er nooit eigenlijk. heel af en toe post je eens een deel of 2 meer in een andere SC omdat het toevallig ergens over gaat, maar meestal kom je er niet echt in.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang we niet zoals hen gaan posten vind ik er weinig zieligs aan
Bwehehehehehe.....quote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, kan altijd erger, Sex sc had ook hier heen kunnen verhuizen.
Af en toe gluur ik weer eens, zeker als het hier rustig is.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee, ik kom er nooit eigenlijk. heel af en toe post je eens een deel of 2 meer in een andere SC omdat het toevallig ergens over gaat, maar meestal kom je er niet echt in.
Vastgeroest oud conservatief volk zijn wij ookquote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of zielig, het is maar hoe je het bekijkt.
Het is toch niet hetzelfdequote:Op maandag 21 juli 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe gluur ik weer eens, zeker als het hier rustig is.
Maar krijg zelden de neiging om mee te posten
Klinkt als een topweek!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zo'n zin in deze week verder, bloedheet, 5 dagen werken, 4 dagen klussen en verhuizen.
Maar dan heb je ook wat!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zo'n zin in deze week verder, bloedheet, 5 dagen werken, 4 dagen klussen en verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |