Ligt eraan welke user. Als ik in dat toestel had gezeten was het forum waarschijnlijk opgeheven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:39 schreef Bunnyfluff het volgende:
Wat als het iemand was van FOK! die in dat vliegtuig zat? Dan zou TS ook best wel een beetje verdrietig worden, denk ik.
Ik ken iemand die ontslagen werd door een topic op FOK!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef kastanova het volgende:
De broer van mijn buurmeisje kent de kerel die de raket afschoot.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ontslagen werd door een topic op FOK!
Terechte klacht i.c.m. het-je-willen-aantrekken.. gewoon uit medeleven. " medeleven" toeristen noem ik dat altijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik lees en hoor overal verhalen van mensen die geschokt zijn omdat ze iemand "kende" die in het verongelukte vliegtuig van gister zat.
Maar meestal kenden ze die persoon niet eens persoonlijk maar via via via via via, en dan zijn ze verdrietig en al die shit
Ik heb het idee dat dat soort mensen graag willen dat er een bekende van hun in het vliegtuig zat zodat ze lekker zielig kunnen zijn of zo![]()
:S :S
Was dat de plek waar je die nasi hebt opgebakken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terechte klacht i.c.m. het-je-willen-aantrekken.. gewoon uit medeleven. " medeleven" toeristen noem ik dat altijd.![]()
In mijn geval kende ik de eigenaren van Asian Glories persoonlijk gedurende vele jaren en met mij vele anderen uit de Chinese gemeenschap en Rotterdamse Horeca te meer elke maandag vroeger vaste dag was om bij "Jenny" te gaan eten/lunchen. Moet wel zeggen dat dit intieme contact van toen de laatste jaren wel verwatert was zoals met zoveel mensen van het "eerste uur" die haar toko ooit bezochten.
Toch is het een schok voor ons allen geweest. Zal haar missen ondanks alles.
misschien zat er wel een FOK!ker in de Boeing.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:39 schreef Bunnyfluff het volgende:
Wat als het iemand was van FOK! die in dat vliegtuig zat? Dan zou TS ook best wel een beetje verdrietig worden, denk ik.
Nee het was een Boeingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:05 schreef meneerman het volgende:
Beste vriend van mijn broertje
(ook wel een fokkertype trouwens..)
Exact.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er mis met je medeleven op welke manier dan ook betuigen, en wat is er mis met daarna door gaan met je leven?
dat weet je helemaal niet, lutserquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:55 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit een ongeluk noemenDit was een doelbewuste actie. Ik mag hopen dat er een aanslag beraamd wordt op Poetin want dat verdient hij met al zijn volgers
Kwam het maar eens dichtbij zei je toen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef Gelser het volgende:
Op mijn werk vertelde iemand dat een collega had gehoord dat zijn ex in het vliegtuig zat. Die trakteerde op gebak. 'Het begint ook allemaal zo dichtbij te komen.'
Ik zei niks natuurlijk, maar was wel blij voor hem.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kwam het maar eens dichtbij zei je toen natuurlijk
Wat voor taart deelde hij/zij uit? Appel? Slagroom?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef Gelser het volgende:
[..]
Ik zei niks natuurlijk, maar was wel blij voor hem.
vertelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ontslagen werd door een topic op FOK!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:32 schreef Gelser het volgende:
Op mijn werk vertelde iemand dat een collega had gehoord dat zijn ex in het vliegtuig zat. Die trakteerde op gebak. 'Het begint ook allemaal zo dichtbij te komen.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |