Het is nog maar de vraag hoe groot de invloed van Rusland nog is op die rebellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best kunnen. En dat de Russen geen moeite hebben met het neerhalen van een burger toestel is al eerder gebleken.
Mensen in een oorlog doen rare dingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat men zonder orders zomaar even lukraak een vliegtuig gaat beschieten?
Deze systemen zijn niet "oud", het is nogal geavanceerd zelfsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Bij een oud radarsysteem zie je de hoogte niet op je scherm volgens mij. Je ziet alleen een "blip".
Dat was van een filmpje van 6 juni. Was niet MAS17.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weet ik niet. CNN liet beelden zien waarop een deels brandend vliegtuig neerstortte.
En Serven wel? Die zijn ook niet bepaald pro-Russisch.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kans is klein dat die vrijwillig met de Russen meevechten. Zitten wel Serviërs tussen.
CNN was de 1e met die misinformatie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nee.
Wat betreft dat brandende toestel dat met een noodgang naar beneden stort. Dit is een filmpje van een eerder neergehaald militair toestel in Oekraïne en is door de NOS verkeerd in verband gebracht met het MH17 toestel!
Nee.. staat op YouTube en is gemaakt op 6 juni. Beetje slechte journalistiek dit van de NOS, ongelofelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weet ik niet. CNN liet beelden zien waarop een deels brandend vliegtuig neerstortte. Niet bekend of dat dit vliegtuig was.
Lolbroek, dat zijn de enige bondgenoten in Europa.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
En Serven wel? Die zijn ook niet bepaald pro-Russisch.
Dat al helemaal, zal zijn imago weinig goeds doen. Wat een prutser, hij had sowieso al geen tweede termijn moeten krijgen. Naast alle puinzooi verspeelt hij 't hele negerkrediet van het Witte Huis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat fragment laat niet eens zien hoe Obama na deze mededeling luchtig en met een grapje de rest van de toespraak hield. Wat een verschil met Reagan zeg.
Oog viel er toevallig op en ik vind het wat ver gezocht van hem. Dat is ook mijn goed recht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat begrijp je nou niet aan wat ik zeg? Hij voelt het zo, dat is zijn goed recht. Hij vertelt zijn verhaal, ook zijn goed recht. Je hoeft het allemaal niet te lezen.
Dat staat vast. Maakt het scenario niet minder onwaarschijnlijk. Zeker wanneer je over Oekrainense zijde spreekt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen in een oorlog doen rare dingen.
Da's wel slordig ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. staat op YouTube en is gemaakt op 6 juni. Beetje slechte journalistiek dit van de NOS, ongelofelijk.
CNN is sowieso een pauperzender geworden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
CNN was de 1e met die misinformatie.
Yo, een vliegtuig, die gaan we neerknallen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
Dat de separatisten een fout hebben gemaakt, is het meest realistische scenario.
De NOS gaf aan dat het mogelijk de MH17 was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. staat op YouTube en is gemaakt op 6 juni. Beetje slechte journalistiek dit van de NOS, ongelofelijk.
Er zijn door de jaren heen updates op uitgevoerd, maar zoals je op de link kunt lezen die je zelf postte, stammen ze uit de jaren 80.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze systemen zijn niet "oud", het is nogal geavanceerd zelfs
http://en.wikipedia.org/wiki/Buk_missile_system
Ik vermoed dat er inderdaad in die richting werd gedacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yo, een vliegtuig, die gaan we neerknallen.
Die beelden waren van een An-26 die een paar weken geleden werd neergeschoten. Leek ook totaal niet op een 777.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weet ik niet. CNN liet beelden zien waarop een deels brandend vliegtuig neerstortte. Niet bekend of dat dit vliegtuig was.
Wel een aantal Serviërs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:01 schreef Loekie1 het volgende:
Er zitten toch ook Tsjetjenen tussen die rebellen?
Nvmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:03 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Dat was van een filmpje van 6 juni. Was niet MAS17.
Uit een zwarte doos krijg je sowieso geen data waar je iets aan gaat hebben. De plek waar het vliegtuig is neergestort en het tijdstip zijn al duidelijk. Het gaat het alleen niet vertellen wie die raket af heeft gevuurd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
Verontrustend dat de Russen/rebellen het onderzoek leiden en de zwarte dozen bestuderen. Ik heb zo'n gevoel dat we de waarheid nooit echt te weten zullen komen.
Dat een zwarte doos al in Moskou is, is al niet echt een fijn idee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
Verontrustend dat de Russen/rebellen het onderzoek leiden en de zwarte dozen bestuderen. Ik heb zo'n gevoel dat we de waarheid nooit echt te weten zullen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |