Dat idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik vergeet ook niet dat filmpje toen die separatisten een Oekraïense tank hadden buit gemaakt en per ongeluk godverdomme de hele straat naar de kloten schoten toen er een paar van die gasten inklommen.
En verder. Is ook een veel gebruikte route voor Australië en Nieuw Zeeland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:31 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik vermoedde dat Bakker zn uitspraak van 20 a 30 ook een beetje aan de lage kant was.. het is een populaire vlucht voor Bali en andere exotische bestemmingen.. en dan ook nog in de zomervakantie..
Die kan vast een nieuw baantje zoeken....wat heel lastig is, aangezien elke toekomstige werkgever dit ook kan googlen. Dom wijf.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:31 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)t-medewerkster.dhtml
Nope, als je een transit ontvangt krijg je van de aanleverende maatschappij slechts naam en reisschema. De paspoortgegevens moeten nu dus opgevraagd worden bij de aanleverende maatschappijen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Complete boeking staat het volgens mij wel. Anders is het nog via andere manieren te achterhalen, maar die duren langer. Zoals nu dus.
Ja echt hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kan vast een nieuw baantje zoeken....wat heel lastig is, aangezien elke toekomstige werkgever dit ook kan googlen. Dom wijf.
Hoop dat de dood daar dan ook wegblijft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
Geen gladiolen in Nijmegen vandaag.
Ze lopen daar wel 70 jaar achterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Er zijn hier echt mensen die denken dat je zo'n vliegtuig met het blote oog ziet vliegen en besluit om het maar neer te halen... Dat gebeurde 70 jaar geleden mensen, nu niet meer...
Dat is wel een dramp.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:33 schreef opperkleurder het volgende:
Geen gladiolen in Nijmegen vandaag.
Op RTL4 is nu een of ander Bed&Breakfast programma bezig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat zowel de NOS en RTL gewoon niet brengen dat er 173 Nederlanders zijn... RTL is een herhaling en NOS zendt helemaal niet uit
Op een gegeven moment is het urgente er toch wel vanaf?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat zowel de NOS en RTL gewoon niet brengen dat er 173 Nederlanders zijn... RTL is een herhaling en NOS zendt helemaal niet uit
Dan duurt het t langer, maar niet compleet onbekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nope, als je een transit ontvangt krijg je van de aanleverende maatschappij slechts naam en reisschema. De paspoortgegevens moeten nu dus opgevraagd worden bij de aanleverende maatschappijen.
quote:
Inderdaad, geen kinderspeelgoed en duurt een kwartier ofzo voordat je uiteindelijk kunt schieten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]het BUK AA system reikt tot een hoogte van 22km...
naast het opgelopen aantal zijn er niet echt veel andere feiten aan het licht gekomen.. daar ga je geen nieuwe uitzending voor maken..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef gewoon aan wat de meest realistische scenario is ipv mee te gaan met de Rusland didit of Oekraïne didit theorieetjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is het een beetje een loze opmerking.
NOS brengt het net op hun 'live'-blogquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef TheVulture het volgende:
quote:10:31 uur
Nationaliteiten slachtoffers
Op een persconferentie van Malaysia Airlines is bekendgemaakt uit welke landen de slachtoffers afkomstig zijn:
- 20 nog niet bekend
- 173 Nederlanders
- 44 Maleisiërs
- 27 Australiërs
- 12 Indonesiërs
- 9 Britten
- 4 Duitsers
- 4 Belgen
- 3 Filipijnen
- Canadees
- 1 Nieuw-Zeelander
Eensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het urgente er toch wel vanaf?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Ja idd. Iedereen heeft toch een bericht van de nu.nl app gehad zoals ik hier kon lezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
20 Nederlanders meer dan tot nu bekend vind ik toch wel nieuws...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
desnoods met een tickertape ofzo, radio 1 schakelde wel over.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |