Heb je absoluut gelijk in. Maar ik geloof niet dat ze doelbewust een passagiers toestel hebben neergeschoten. Ik kon me maar een reden bedenken vanmiddag waarom een van de partijen dat zou doen. Maar dat voel ik mij inderdaad ook een conspiracy denker. En daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik voel me nu echt een conspiretard, maar er zijn oorlogen om minder begonnen.
Die rebellen hebben natuurlijk ook het nodige buitgemaakt en een groot deel ervan heeft ooit in het leger gezeten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van Rusland. Maar die gaan niet (bewust) een passagiers vliegtuig uit de lucht schieten. Dat kan ik me niet voorstellen.
Ik geloof wel dat er wapens door Rusland geleverd zijn aan de rebellen voor de strijd die ze voeren. Maar geen enkel land kan zich een doelbewuste aanval op een passagiers vliegtuig veroorloven.
Gaat ook absoluut niet gebeuren. Geen idee ook wie er beter van zou worden. Wij zeker niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Historisch gezien is het een héél slecht idee om oorlog te voeren met Rusland, though.
Eerst flink wat winterkleding hamsteren .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Historisch gezien is het een héél slecht idee om oorlog te voeren met Rusland, though.
Ik denk het 2e. Ik las ook ergens dat er inmiddels 2 rebellengroepen zijn die hebben beloofd het terrein van het ongeluk af te sluiten, en in te staan voor de veiligheid van onderzoekers uit elke land, zelfs Oekraïne.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die rebellen hebben natuurlijk ook het nodige buitgemaakt en een groot deel ervan heeft ooit in het leger gezeten.
Vraag me af of er wel een leider is met aansturing vanuit Moskou of dat het steeds meer losgeslagen groepen worden met zware wapens?
Tenzij je zin hebt om heel veel levens, tijd en geld kwijt te raken. In dat geval moet je vooral tof gaan doen tegen Rusland.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat ook absoluut niet gebeuren. Geen idee ook wie er beter van zou worden. Wij zeker niet.
een oorlog is ook het meest nutteloze wat er is, maarja soms is het doden de enige remediequote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die klootzak van een Putin heeft met Obama gebeld, en de premier van Maleisië, maar nog niet met Rutte of W-A. Van mij mag ie stikken in z'n vodka, of een wilde beer tegen komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tenzij je zin hebt om heel veel levens, tijd en geld kwijt te raken. In dat geval moet je vooral tof gaan doen tegen Rusland.
Maar zo ver zal het waarschijnlijk niet komen. Ik denk wel dat banden voorlopig bekoelen
Mh370 was zo bizarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het lijkt me enorm lastig om hier consequenties aan te verbinden, hoe tragisch en frustrerend dat ook is
Ik heb een beetje hetzelfde als wat arachide. zei, het doet me echt wat. Deed MH370 trouwens ook, en daar zat een halve Nederlander in...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:51 schreef BoefB2 het volgende:
Boeing 777, ook wel de MH17, eerste vlucht: 17-7-1997.
17 jaar in dienst.
Bron: http://www.planespotters.(...)alaysia-Airlines.php
Exact 17 jaar later crasht hij op 17-7-2014......
En uiteraard het jaartal: 2+0+1+4=7!
Nieuwsberichtgeving was ook na de klok van 17:00 uur...
Groetjes, aluhoedje
Wie wou je gaan doden, dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een oorlog is ook het meest nutteloze wat er is, maarja soms is het doden de enige remedie
Nog mazzel dat dit niet meer in het Nederland-Rusland jaar is..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tenzij je zin hebt om heel veel levens, tijd en geld kwijt te raken. In dat geval moet je vooral tof gaan doen tegen Rusland.
Maar zo ver zal het waarschijnlijk niet komen. Ik denk wel dat banden voorlopig bekoelen
Er zijn nogal veel Russen dus dat wordt lastig..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een oorlog is ook het meest nutteloze wat er is, maarja soms is het doden de enige remedie
Nog zoiets wat ik nu voel: ik, als Nederlander, ben fucking pisssig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die klootzak van een Putin heeft met Obama gebeld, en de premier van Maleisië, maar nog niet met Rutte of W-A. Van mij mag ie stikken in z'n vodka, of een wilde beer tegen komen.
Mocht het zo zijn dat de rebellen verantwoordelijk zijn. Kan je als EU natuurlijk wel de volle hulp aan Oekraïne toezeggen om ze te verdrijven. Maar dat is natuurlijk nog speculatie.quote:
Ik vind jou vreemd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:53 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
First flight, 17. Jul 1997..
Vind je het niet vreemd dan?
Wiens idee was dat ooit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog mazzel dat dit niet meer in het Nederland-Rusland jaar is..
Het zal die verdomde Victoria Koblenko wel weer zijn geweest! (Ik geloof dat ze Oekraiens is maar maakt niet uit.)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |