Dankquote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:26 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Hier staan er een flink aantal...
http://www.news.com.au/tr(...)izu68q-1226993206649
Donequote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee en ik hoop dat de poster die ook even weghaalt.
Normaal heb ik iets van "shit, een foutje met enorme gevolgen, een technisch probleem waar men van kan leren en waar luchtvaart dan op zn minst nog van kan leren, maar dit..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook harder aankomt omdat het geen ongeluk betreft. Dat merk ik aan mezelf althans.
Ik ben niet de persoon die emoties voelt bij alles wat de ver buiten mijn bed show is, dus ik ben verbaasd dat het nu wel zo is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als het je niet pissig zou maken...
Een van de Nederlandse slachtoffers van vlucht MH17 heeft zich zelfs vrijwillig ingezet als onafhankelijke internationale verkiezingswaarnemer in de Oekraïne, om er mede op toe te zien dat de verkiezingen democratisch verliepen. Damn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal heb ik iets van "shit, een foutje met enorme gevolgen, een technisch probleem waar men van kan leren en waar luchtvaart dan op zn minst nog van kan leren, maar dit..
Dit gaat om bijna 300 mensen die NIKS met die hele oorlog daar te maken hadden. En die zijn nu allemaal dood.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee en ik hoop dat de poster die ook even weghaalt.
Wel domme vraag van mij, realiseer ik me nuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:26 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee is van een ongeluk in 2013 in Rusland geloof ik. Dus in die zin wel echt maar niet van deze ramp.
Tsja..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben niet de persoon die emoties voelt bij alles wat de ver buiten mijn bed show is, dus ik ben verbaasd dat het nu wel zo is.
En de oorzaak is meestal waar het de eerste dagen over gaat in de media. Nu is het meteen duidelijk wat er gebeurt is en is het wijzen naar verschillende kampen meteen begonnen. Wie het gedaan heeft lijkt bijna belangrijker dan de mensen die omgekomen zijn. Dat zorgt ook wel voor extra emotie en gevoel denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal heb ik iets van "shit, een foutje met enorme gevolgen, een technisch probleem waar men van kan leren en waar luchtvaart dan op zn minst nog van kan leren, maar dit..
Dit gaat om bijna 300 mensen die NIKS met die hele oorlog daar te maken hadden. En die zijn nu allemaal dood.
Zullen we het er maar op houden dat het al laat is? of vroeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Wel domme vraag van mij, realiseer ik me nu
Dat vliegtuig lag in miljoenen stukken op de grond bij de beelden
Aardig internationaal gezelschap in dat vliegtuig en er zijn heleboel landen boos nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:31 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Een van de Nederlandse slachtoffers van vlucht MH17 heeft zich zelfs vrijwillig ingezet als onafhankelijke internationale verkiezingswaarnemer in de Oekraïne, om er mede op toe te zien dat de verkiezingen democratisch verliepen. Damn.
In dit geval denk ik echt dat dat onzin is. Het is vooral omdat het geen ongeluk is. Bij een ongeluk zou dat wel zo zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:32 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Tsja..
als er geen 'Nederlanders' waren betrokken....
Ik denk dat de wetenschap dat er mensen aan boord zaten die ik vaag kende het allemaal tastbaar heeft gemaakt. Normaal is het een foto of een naam, nu zijn het wel echt mensen geworden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:32 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Tsja..
als er geen 'Nederlanders' waren betrokken....
Ik verwacht dat de USA al vrij snel precies kan vertellen van welke plek de eventuele raket kwam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En de oorzaak is meestal waar het de eerste dagen over gaat in de media. Nu is het meteen duidelijk wat er gebeurt is en is het wijzen naar verschillende kampen meteen begonnen. Wie het gedaan heeft lijkt bijna belangrijker dan de mensen die omgekomen zijn. Dat zorgt ook wel voor extra emotie en gevoel denk ik.
Normaal heb je wel veel meer vragen ja. Het enige wat ik me nu afvraag is wat de gevolgen hiervan zullen zijn. Met een beetje pech krijgen we hier echt intense shit van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En de oorzaak is meestal waar het de eerste dagen over gaat in de media. Nu is het meteen duidelijk wat er gebeurt is en is het wijzen naar verschillende kampen meteen begonnen. Wie het gedaan heeft lijkt bijna belangrijker dan de mensen die omgekomen zijn. Dat zorgt ook wel voor extra emotie en gevoel denk ik.
Sterker nog ik denk dat ze dat al weten. Die houden het gebied sinds het begin van het conflict al constant in de gaten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de USA al vrij snel precies kan vertellen van welke plek de eventuele raket kwam.
Ik hoop toch echt zo dat de schuldigen worden gepakt. Maar eens grote oorlog of iets in die richting zie ik niet zo snel gebeuren. Tenzij het verhaal natuurlijk een wel heel bizarre wending krijgt. Maar daar wil ik nog niet over na denken eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Normaal heb je wel veel meer vragen ja. Het enige wat ik me nu afvraag is wat de gevolgen hiervan zullen zijn. Met een beetje pech krijgen we hier echt intense shit van.
Denk ik ook, de grote vraag is meer in hoeverre is Rusland erbij betrokken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Sterker nog ik denk dat ze dat al weten. Die houden het gebied sinds het begin van het conflict al constant in de gaten.
Niet denk ik. Die hebben er geen baat bij. Niemand trouwens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk ik ook, de grote vraag is meer in hoeverre is Rusland erbij betrokken.
Ik ben absoluut geen fan van Rusland. Maar die gaan niet (bewust) een passagiers vliegtuig uit de lucht schieten. Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk ik ook, de grote vraag is meer in hoeverre is Rusland erbij betrokken.
Het zal niet gratis zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:40 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af wat precies betekent als internationaal gemeenschap het luchtruim van de Oekraïne massaal wordt gemeden. verdiend een land geld aan het vliegverkeer over hun land of maakt dit niet zoveel uit.
Volgens mij maakt dat niet uit maar dat weet ik niet 100% zeker. Het geld word vooral verdient met opstijgen en landen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:40 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg mij eigenlijk af wat precies betekent als internationaal gemeenschap het luchtruim van de Oekraïne massaal wordt gemeden. verdiend een land geld aan het vliegverkeer over hun land of maakt dit niet zoveel uit.
Ik voel me nu echt een conspiretard, maar er zijn oorlogen om minder begonnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt zo dat de schuldigen worden gepakt. Maar eens grote oorlog of iets in die richting zie ik niet zo snel gebeuren. Tenzij het verhaal natuurlijk een wel heel bizarre wending krijgt. Maar daar wil ik nog niet over na denken eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |