Ja ze hebben echt bizar veel pech!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vooral omdat het twee zo onduidelijke bizarre ongevallen zijn waaraan de maatschappij zelf weinig schuld lijkt te gaan hebben. Die gaan wellicht om marketing-redenen wel van naam veranderen, maar zullen wel doorgaan denk ik.
Je hebt nu al 10 topics over deze ramp geopend. Zit je al tegen een burn-out aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik opende net het nieuwe deel van deze ramp. Komt wel erg dichtbij
Dit is het nieuwe 'stamp op iets' geworden begrijp ik?
In de zin van? Neervallen in de hoofdstad?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef deprimist het volgende:
Laten we het positief bekijken. Het had erger kunnen zijn.
Is cookie nou een troll of een echte stijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nu al 10 topics over deze ramp geopend. Zit je al tegen een burn-out aan?
GazProm is er niets bij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
net gas opengedraaid .
holocaust komt nu wel heel erg dichtbij
Yes but europeans are mietjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Hillary Clinton to Charlie Rose: "Europeans have to be the ones to take the lead on this. … There should be outrage in European capitals."
Die theorieën zijn er wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef OnePlusOne het volgende:
Was dit niet gewoon de vliegtuig die al maanden vermist was?
Had zomaar in een bevolkte stad kunnen crashenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef deprimist het volgende:
Laten we het positief bekijken. Het had erger kunnen zijn.
10?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nu al 10 topics over deze ramp geopend. Zit je al tegen een burn-out aan?
Ik heb wel eens gehoord in de wandelgangen dat het een kloon van Geflipte-Koelkast was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is cookie nou een troll of een echte stijn?
We hebben ook zo'n sterk leger.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Hillary Clinton to Charlie Rose: "Europeans have to be the ones to take the lead on this. … There should be outrage in European capitals."
Zou een tijdzone kunnen zijn maar aan de locaties te zien is de tijd overal dezelfde tijdzone.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef Ivopedia het volgende:
http://nl.flightaware.com(...)Z/EHAM/WMKK/tracklog
Hier een logboek van de vlucht. Frapant dat de laatste 2 logs van 14:11 en 15:19 zijn. Waarom zit er tussen die laatste 2 zoveel tijd?
morgen is deze halfstok hoop ikquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef OnePlusOne het volgende:
Was dit niet gewoon de vliegtuig die al maanden vermist was?
Zeker niet voor het eerst.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik opende net het nieuwe deel van deze ramp. Komt wel erg dichtbij
Dit is het nieuwe 'stamp op iets' geworden begrijp ik?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:31 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nog erger, 2 vlaggen hebben zodat je er 1 uit kan lenen
amerikanen die vliegen onder canadees paspoort?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand zal het wel al gezegd hebben : maar waarom zitten we in de 21ste eeuw nog altijd met 47 niet geïdentificeerde 'inzittenden' (qua nationaliteit dan) , je zou toch zeggen dat ze maar gewoon de boarding list af te drukken hebben ofzo ?
Maar niet iedereen is aan boord gegaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand zal het wel al gezegd hebben : maar waarom zitten we in de 21ste eeuw nog altijd met 47 niet geïdentificeerde 'inzittenden' (qua nationaliteit dan) , je zou toch zeggen dat ze maar gewoon de boarding list af te drukken hebben ofzo ?
Maar nu met een mocro id?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord in de wandelgangen dat het een kloon van Geflipte-Koelkast was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |