quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zat net te poepen en moest zo hard drukken dat mn ogen leken op spleetogen die Maleisiers ook hebben, zet je toch wel aan het denken!!!!
Neuh, vind 't wel kut enzo.quote:
Ik 6 maanden terug nog, alleen met Emirates ( want A380 ). zelfde routequote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
in 1998 ook naar kuala lumpur gevlogen vanuit amsterdam, zet je toch wel aan het denken
Klopt, doe ik nooit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mensen hebben sowieso de neiging om een onderwerp richting henzelf te draaien. Dat merk je al in een gewoon gesprek, "dus toen brak ik mijn been en.." , " ik brak ooit mijn pols" en?
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf gewoon graag als onderwerp hebben en daarover willen praten.
Narcisten jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mensen hebben sowieso de neiging om een onderwerp richting henzelf te draaien. Dat merk je al in een gewoon gesprek, "dus toen brak ik mijn been en.." , " ik brak ooit mijn pols" en?
Ik denk dat de meeste mensen zichzelf gewoon graag als onderwerp hebben en daarover willen praten.
Bedankt voor de bordjes nog collegaquote:
Toen ik verder naar boven scrollde welquote:
Hé, hoe is het?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:25 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een "illoemienadie" interpretatie van jou.
Leg uit
Ik zit te wachten op het babbelboxonderwerp bij Man Bijt Hond: ''Wat kwam voor jou even werkelijk dichtbij''?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Hoi, ik heb ook 4x in een vlucht gezeten met Malaysian Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur. U jelly?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op. Kans is 1 op 11.000.000 dat je sterft door een vliegtuig ongeluk. Deze mensen hebben enorm zwaar pech gehad.
Net nu het gezellig wordtquote:
Gorden..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:26 schreef Nober het volgende:
Even serieus, zaten er nog bekenden aan boord die nu dus niet meer zijn?
Johannes_Vermeer schijnt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:26 schreef Nober het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zat net te poepen en moest zo hard drukken dat mn ogen leken op spleetogen die Maleisiers ook hebben, zet je toch wel aan het denken!!!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:26 schreef Zipportal het volgende:
Doe net de gordijnen dicht hier. IJzeren gordijn komt wel heel dichtbij.
Gordon en Nicoslet van Damquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:26 schreef Nober het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]![]()
net gas opengedraaid .
holocaust komt nu wel heel erg dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |