Pff verschrikkelijk. Het zal je moeder of vriendin maar zijn die daar ligt....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=0e5_1405626203
Czech clear onder andere. En met die kettingzagen was ook wel vrij pittigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Onthoofdingsfilmpjes?
Dat zijn de dingen waar ik wel weg van blijf. Beelden van lichamen kan ik bekijken, maar mensen bloederig zien sterven - nee bedankt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=0e5_1405626203
http://nos.nl/artikel/676192-tsjongejonge-ik-heb-geluk-gehad.htmlquote:Een gezin uit Sluiskil in Zeeland is letterlijk aan de dood ontsnapt. De vier gezinsleden hadden al ingecheckt voor de vlucht van 12.14 uur toen ze te horen kregen dat het vliegtuig overboekt was. Ze moesten noodgedwongen via Dubai naar Jakarta vliegen, vertelt een broer tegen de krant PZC. "Mijn broer was er niet blij mee, die vond eigenlijk dat hij gewoon met dat Maleisische vliegtuig hoorde te gaan. Ongelooflijk, mijn broer weet nog van niks, die is nog onderweg."
Ja ik ook wel, maar omdat het Nederlanders en normale burgers zijn vind ik het toch veel schokkender. Ik had ook in dat vliegtuig kunnen zitten... dat idee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb ergere filmpjes gezien op het wereldwijde web.
Misschien ben ik compleet afgestompt ofzo, ik weet het niet, maar het doet me weinig dat filmpje.
En dat is dus waarom ik die screenshot net even postte, voor degenen die het zich afvroegen. De andere kant van de verscheurde lichamen. De kant die een ver van mijn bed-show emotie geeft en weer menselijk maakt. Zoiets laat velen pas beseffen wat er echt gebeurd is. Damnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die paspoorten maar vooral de berichten op whatsapp en instagram waarop kinderen en mensen uitkijken naar hun vakantie :/
Worden er steeds meer. In Kiev is het blijkbaar ook warm.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Oekrainers in Kiev leggen bloemen bij Nederlandse ambassade.
Landklimaat he, koude winters en warme zomers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Worden er steeds meer. In Kiev is het blijkbaar ook warm.
Minimaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik had na 10 uur niks meer gevolgd, maar wtf?! 154 Nederlanders?
Mooi om te zien, zoveel medeleven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
De goals vielen al heel vroegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef superniger het volgende:
Dit heeft wel een sfeer van een nachtwedstrijd.
Zo mis je helemaal niks tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toch wel fijn dat 10.000x dezelfde foto's, video's en links worden geplaatst.
Is dit nu echt zo vreemd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik had na 10 uur niks meer gevolgd, maar wtf?! 154 Nederlanders?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:13 schreef superniger het volgende:
Die presentator kan er echt helemaal niks van.
Laat de bevolking maar met rust, gewoon de Krim platbombarderen.quote:
Ik vind 't wel handig, aangezien deze topics veel te snel gaan - hoewel sommige dingen wel èrg vaak gerepost wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toch wel fijn dat 10.000x dezelfde foto's, video's en links worden geplaatst.
Ja lekker ongemakkelijk iddquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:13 schreef superniger het volgende:
Die presentator kan er echt helemaal niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |