Kwam ergens tegen ... zal eens opzoekenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ongeschoren damesbenen
[..]
Ja, het is de tijd
Een oud klasgenote had ongeschoren benen. Het leek verdomme wel een oerwoud.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kwam ergens tegen ... zal eens opzoeken
http://www.nu.nl/lifestyl(...)geschoren-benen.htmlquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een oud klasgenote had ongeschoren benen. Het leek verdomme wel een oerwoud.
Allemaal leuk een aardig, maar als ik een vrouw lig te neuken hoef ik geen kriebels van haar beenharen te voelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)geschoren-benen.html
Geen haren, dus approved.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef keste010 het volgende:
Zo, ben je even een avondje weg, mis je meteen een heel topic.
Ik zie dat er ondertussen een prima toevoeging is geweest aan de OPDit vind ik best een prima gifje
afbeelding
je weet niet wat er achter die slip zit ...quote:
True, dus het kan zo maar een harige verrassing zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet niet wat er achter die slip zit ...
laat je niet horen hier bij de ringbaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, dus het kan zo maar een harige verrassing zijn
Maar mensen, ik ga slapen
ik nog nietquote:
MIJN billenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef keste010 het volgende:
Zolang er van die mooie billen tussen de OP-gifjes zitten ga ik nog niet slapen hoor
Oeh wat ga jij een spijt krijgen als je ineens naast de man van je leven ligt en hij langs je benen streeltquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef zeefje het volgende:
ik laat mijn beenhaar wel eens staan
Zoals de afgelopen twee dagen; ik ben alleen maar thuis en er bestaat geen kans dat mensen aan mijn benen komen. En je ziet het ook niet want blond dus doorzichtig. Zwart beenhaar
mja beetje vrouwen standaard ... terwijl mannen met korte broeken het ook niet scherenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef zeefje het volgende:
ik laat mijn beenhaar wel eens staan
Zoals de afgelopen twee dagen; ik ben alleen maar thuis en er bestaat geen kans dat mensen aan mijn benen komen. En je ziet het ook niet want blond dus doorzichtig. Zwart beenhaar
Oeh, welke in de OP zijn van jou?quote:
dan heb ik allang mijn benen geschoren hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef keste010 het volgende:
[..]
Oeh wat ga jij een spijt krijgen als je ineens naast de man van je leven ligt en hij langs je benen streelt
nee, maar bij mij zie je het niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja beetje vrouwen standaard ... terwijl mannen met korte broeken het ook niet scheren
in een andere opquote:
Ah joh, gewoon er tussen zetten.quote:
hmm is wel heel extreem van hemquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
dan heb ik allang mijn benen geschoren hoor
[..]
nee, maar bij mij zie je het niet.
Mijn scharrel had een keer bijna kotsneigingen toen hij stoppels voelde, sindsdien maar altijd extreem goed scheren als ik hem zie voordat ik weer commentaar krijg
[..]
in een andere op
vorruit danquote:
we kenden elkaar toen al wel lang hoorquote:
zaterdag weer werken danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
we kenden elkaar toen al wel lang hoor
kijk als hij het de eerste week zei vond k het bruter dan andere keren
morgen weer vroeg naar mn nest
Kijk, en wanneer krijgen we die te zien? Je fitnesste toch zei je?quote:
en zondagquote:
ja ik doe krachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef keste010 het volgende:
[..]
Kijk, en wanneer krijgen we die te zien? Je fitnesste toch zei je?
o ok, vandaag nog even laat maken danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
en zondag
ik moet ook gewoon elke dag s middags werken maar das niet vroeg op
Squats?quote:
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, vandaag nog even laat maken dan
ik nog even utopia kijkenquote:
Kijk, dan moet je wel mooie billen hebbenquote:
oquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:15 schreef keste010 het volgende:
[..]
Kijk, dan moet je wel mooie billen hebben
nou iddquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:15 schreef keste010 het volgende:
[..]
Kijk, dan moet je wel mooie billen hebben
Tijd voor een OP gifje!quote:
ik ook nog niet hoorquote:
sleep welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:43 schreef keste010 het volgende:
Ik ga wel slapen, prima OP om bij in slaap te vallenTrusten!
Goed bezig, hier bij mij binnen is het al 25 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef keste010 het volgende:
Gek genoeg heb ik het gewoon koud op kantoor hier... Airco niet goed afgesteld
Koud hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef keste010 het volgende:
Gek genoeg heb ik het gewoon koud op kantoor hier... Airco niet goed afgesteld
mja zo nog weg.quote:
Ik moet ook over een uur weg. Spullen halen voor verse pizzaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja zo nog weg.
Nog bellen voor mn lint van mn zonnescherm voor, en nog hout ophalen bij iemand
Ja, echt bizar. Airco is niet goed afgesteld, want die denkt dat het op dit moment 22 graden hier binnen is, maar dat is absoluut niet het geval.quote:
Dan krijg je misschien wel rare blikken.....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:25 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ja, echt bizar. Airco is niet goed afgesteld, want die denkt dat het op dit moment 22 graden hier binnen is, maar dat is absoluut niet het geval.
Maar goed, ik had misschien ook niet naakt in het kantoor moeten gaan zitten..
Ik wilde ook maar veelste warmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:31 schreef xFriendx het volgende:
Toch nog een fijne training in de sportschool. Mooi op tijd heen gegaan. Warmt nu snel op.
Hoewel dat deed ik daar evengoed wel, 2 chicks op de entresol ook bezig met losse gewichten. Damnz, zag er goed uit.
Maar goed, nu even eten en wat ramen open en lamellen dicht. Parasol ook maar even opzetten.
In de sportschool viel het mee, ook al is er geen airco. Maar zondag, na 2 warme dagen, zal het er vast afzien zijn.quote:
Ah joh, extra zweten is toch alleen maar lekker. Kan je daarna lekker uitrusten met een drankje. Ik ga straks ook om 2 uur terwijl het 30 graden is.quote:
Ik moet heel het weekend werkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In de sportschool viel het mee, ook al is er geen airco. Maar zondag, na 2 warme dagen, zal het er vast afzien zijn.
Ik ga zo terrassen met moeders. Wijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:44 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah joh, extra zweten is toch alleen maar lekker. Kan je daarna lekker uitrusten met een drankje. Ik ga straks ook om 2 uur terwijl het 30 graden is.
Je moet er maar zin in hebbenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:50 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb wel hardgelopen met 28 graden. Wel gered, maar echt fijn was het niet. Nadat ik klaar was (rondje van 5,5 km of zo) half uur tot drie kwartier nodig gehad om af te koelen (had beter onder de koude douche kunnen stappen achteraf gezien).
Heeft wel als voordeel dat je minder snel het warm hebt als je zoiets gewend bent.
Vanochtend gezwommen maar ik zweet nu al weer, ware het niet voor de ventilator.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben
Denk dat ik het einde van de straat niet haal als ik nu ga hardlopen
In het zomerhuisje waar ik nu woon valt het mee, valt ook voor het grootste deel in de schaduw van het huis van de verhuurders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vanochtend gezwommen maar ik zweet nu al weer, ware het niet voor de ventilator.
Gezellig! Pas je op, met dit weer tikken ze des te harder aanquote:
Dit is gewoon een gezellige slowchat, er is niet echt een topiconderwerp.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus vergeef me mijn domme vraag. Wat/waarvoor is deze topic? Zag het al een paar keer voorbijkomen....
Trouwens enge user icon heb je, brrrquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus vergeef me mijn domme vraag. Wat/waarvoor is deze topic? Zag het al een paar keer voorbijkomen....
Goed bezig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
Als goed makkertje voor gisteren, zo toon ik mn respect:
[ afbeelding ]
Beide vlaggen half stok
SC. Hier kan je lekker meepraten over vanalles en nog watquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
Mietjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens enge user icon heb je, brrr
Dat weet ik nog wel jaquote:
Ja ik wou daarna nog zeggen "Zou zo de vlammenwerper erop zetten" maar dat vond ik ook weer een beetje grof zoquote:
Lekkur!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
Hallo schatjes![]()
Gedaan met werken, het is weeeeeeeeekend
Dit is een oersaai topic, nooit gezellig en we hebben hier nooit plezierquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Goed goed want zomer.quote:
Heel veel plezier gewenst!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
Hallo schatjes![]()
mja je ziet alleen de NL vlag niet, maar die hangt erook bijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
SC. Hier kan je lekker meepraten over vanalles en nog wat
Dank u dank u. En je ook.quote:
Geniet van je weekend belgiekskequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
Hallo schatjes![]()
Prima! Eindelijk lekker weerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed goed want zomer.eindelijk luchtig kleden, zonnebril, cocktails , buitenlucht feestjes
![]()
En met je?
T zal wel zijn, Hollandskequote:
Waarom? Ben je lui?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima! Eindelijk lekker weer
Maar de boodschappen halen stel ik wel uit tot vanavond![]()
ik vanmorgen al gedaan snelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima! Eindelijk lekker weer
Maar de boodschappen halen stel ik wel uit tot vanavond![]()
Heyla, Thijs, lief blijven.quote:
mja zit nu nog even binnen, zo maar weer de zon in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik drijf nog net niet mijn stoel uit. Tering hitte.
quote:
Oh twee nieuwe mensenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
nu jah, moest toch hout ophalen bij een maat, dus ook gelijk gedaanquote:
Mensen die stil zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou die 2 zijn nu wel aardig stil
Daarom een zonnebrilquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zo goed tegen zonlicht![]()
Maar de temperatuur vind ik verder wel aangenaam
mja iddquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit is een oersaai topic, nooit gezellig en we hebben hier nooit plezier
Iedereen is hier 50+ maar we gedragen ons als 20 jarigeOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____! Nu weet ik waarom ze stil zijn. Leugenaar.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
hahaha, toch iemand die haptquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg_____! Nu weet ik waarom ze stil zijn. Leugenaar.
Ik ben altijd lief.quote:
IJsjes brengen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Crazy-M het volgende:
En mn zus zit me maar lekker te maken met fotos van haar collegapfff haha
Komt door die post van Crazy.quote:
Krijg je het er warm van?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Crazy-M het volgende:
Je bent asociaal, je jaagt nieuwe mensen weg.quote:
Okayquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief.
Do not question me
Tja... Ik wilde me niet mengen in gesprekken van 50+sers die zich gedragen als 20 jarigen..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar who cares!
Zolang wij het maar naar onze zin hebben, toch?![]()
Ghaghagha...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens enge user icon heb je, brrr
Vraag me af wie hier eigenlijk de oudste isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Leia0 het volgende:
[..]
Tja... Ik wilde me niet mengen in gesprekken van 50+sers die zich gedragen als 20 jarigen..
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Leia0 het volgende:
[..]
Tja... Ik wilde me niet mengen in gesprekken van 50+sers die zich gedragen als 20 jarigen..
Thijs , hij is 31.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me af wie hier eigenlijk de oudste is
Friendzone.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Crazy-M het volgende:
Ja, en bedankt.quote:
Ik mag maar voor 1 koning knielen.quote:
Doe eens lief tegen hemquote:
Die titel draag ik met trotsquote:
quote:
Gewoon wel doen, is lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Leia0 het volgende:
[..]
Dat was niet perce negatief bedoelt, bovendien wordt ik in september ook 31quote:
Doe eens eer aan jouw username.quote:
Oh het was een Hollandse humor. Sorryquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was niet perce negatief bedoelt, bovendien wordt ik in september ook 31
De bewoner van het pand waar ze bezig zijn is er. Dus gaat niet lukkenquote:
nee, had ik alquote:
Sorryquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent asociaal, je jaagt nieuwe mensen weg.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Leia0 het volgende:
[..]
krijg ik weer de schuld?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
[..]Allemaal de schuld van Crazy!
![]()
We zijn hier tussen 19 - 31.En euh we gedragen ons zo:
en zo
en zo
en oh zo
Oh maar Thijs wil graag de kroon voor oudste in dit topic.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder
En nu al in de vergetelheid geraakt
quote:
Nu nog een topic-oma benoemen danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh het was een Hollandse humor. Sorry
welke ?quote:
Wel in foetus-houding he!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
krijg ik weer de schuld?
nu ga ik in een hoekje zitten huilen met een ijsklontje
Uit het oog, uit het hart.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder
En nu al in de vergetelheid geraakt
Van mij mag ie hem hebben!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh maar Thijs wil graag de kroon van oudste in dit topic.oh oh ambras....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle vrouwen zijn hier onder de 30 behalve Engel.quote:
Nee, ik ben al Dukequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh maar Thijs wil graag de kroon voor oudste in dit topic.oh oh ambras....
geen idee...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel in foetus-houding he!
[..]
Uit het oog, uit het hart.
"We zullen hem nooit vergeten, die... eh... hoe heette hij ook alweer?"
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van mij mag ie hem hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
En de mannen hier stoere binken met armen als boomstammen en huid als eikenbastquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Al die dames hier zijn groene blaadjes.
Je bent gefriendzoned.quote:
oh Godquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de mannen hier stoere binken met armen als boomstammen en huid als eikenbast![]()
Huilen kan wonderen doen. Doe maar en geniet ervan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
krijg ik weer de schuld?
nu ga ik in een hoekje zitten huilen met een ijsklontje
Je mag ook gewoon Thijs zeggen hoor.quote:
oh Godquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon Thijs zeggen hoor.
Ongelovigequote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de mannen hier stoere binken met armen als boomstammen en huid als eikenbast![]()
Genoegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even kijken wat er aan ut2004 te modden valt
Not me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies, voorbeeldje van iemand die op de Fokkers hier in topic lijkt.
Burpquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:04 schreef keste010 het volgende:
[..]
Gezellig! Pas je op, met dit weer tikken ze des te harder aan
Oei ga ik in hel branden?quote:
Naar de kermis morgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef complicate het volgende:
WAT GAAN JULLIE DOEN VAN HET WEEKEND ?
TS begint:
euh straks met buurmeisje gaan eten en dan zwemmen en in de avond uitgaan, want Salsa zoals altijd![]()
Zaterdag: uitslapen , kuisen, boekje lezen en naar een verjaardag gaan.
Zondag: Zwemmen en met vriendje gaan eten![]()
En tussendoor ..............fokken natuurlijk![]()
![]()
EN JULLIE??
Zondag komt een vriend langs dus als dat geen gamen wordt!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef complicate het volgende:
TS begint:
euh straks met buurmeisje gaan eten en dan zwemmen en in de avond uitgaan, want Salsa zoals altijd![]()
![]()
EN JULLIE??
Ik zit nog uit te zoeken hoe ik die bestanden "leesbaar" kan openen, maar even snel een google doenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef complicate het volgende:
TS begint:
![]()
EN JULLIE??
Dat of anders beetje in de tuin/op strand hangen enzo, weet nog niet echtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef kree het volgende:
Van het weekend wil ik samen met m'n ma ergens heen.
Denk aan een leuk dorpje, stukje lopen, bootje huren ofzo.
Dat idee, iemand tips?
Daar ga ik niet over.quote:
Werkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef complicate het volgende:
TS begint:
![]()
EN JULLIE??
Oh geen idee, misschien is een boottocht geen slecht idee. Wel leuk dat je dingen doet met je ma.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Dat of anders beetje in de tuin/op strand hangen enzo, weet nog niet echt
Tof tof.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zondag komt een vriend langs dus als dat geen gamen wordt!
Bestelling? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Naar de kermis morgen.
Wachten op mijn bestelling vandaag.
Verder niet veel.
Nou die is ook maar alleen en heeft sinds vandaag vakantie, was eerst nog een plan om samen weg te gaan ergens heen, maar ok nu moet ik toch volgende week beginnen met werk, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh geen idee, misschien is een boottocht geen slecht idee. Wel leuk dat je dingen doet met je ma.
Voor de motor, of ja, voor de camera die ik erop monteer.quote:
En Eten?quote:
Ik snap u.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nou die is ook maar alleen en heeft sinds vandaag vakantie, was eerst nog een plan om samen weg te gaan ergens heen, maar ok nu moet ik toch volgende week beginnen met werk, dus dat gaat hem niet worden
tuurlijk, anders is het niet goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel in foetus-houding he!
[..]
Uit het oog, uit het hart.
"We zullen hem nooit vergeten, die... eh... hoe heette hij ook alweer?"
mwa, denk eerder de zone: welke kant moet het op zonequote:
ehm nu nog genieten van het weer, zo een biertje erbijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef complicate het volgende:
TS begint:
![]()
EN JULLIE??
Das klote voor het bierquote:
mja ik loop elke keer teveel achter omdat ik hier in huis nog bezig ben met dingen hahaquote:
Cynisme.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das klote voor het bier
snel een nieuwe pakken
Nee ik durf nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das klote voor het bier
snel een nieuwe pakken
Niks schatje, ik wou ook eens klagen over iets.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik loop elke keer teveel achter omdat ik hier in huis nog bezig ben met dingen haha
Is goed honneponnetjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Niks schatje, ik wou ook eens klagen over iets.![]()
gewoon doen, naar de koelkast, nieuwe pakken en open maken.quote:
Doet de airco het niet goed dan wet t-shirtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:40 schreef zeefje het volgende:
Airco doet goed zijn werk.
Ik heb hem mijn laptop ervoor gehouden
Ik heb toch een gevoel dat je gefriendzoned bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
mwa, denk eerder de zone: welke kant moet het op zone
ach we zullen zien
we zien wel, ze zit ook nog met haar huidige vriend en een samengekocht huis enzo. dus ja we wachten af en hou gewoon contact via mn zusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb toch een gevoel dat je gefriendzoned bent.
Waarom plan je gewoon niet een date met haar?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
ehm nu nog genieten van het weer, zo een biertje erbij
Vanavond de kermis onveilig maken
Morgen voorbereiden voor verjaardag
morgen avond verjaardag
zondag opruimen, daarna waarschijnlijk een vriendin van mn zus en haar vriendin opvangen als ze nog niet thuis zijn. En daarna met zn allen de kermis over. En die vriendin die ik dan moet opvangen is ook cute
wowquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we zien wel, ze zit ook nog met haar huidige vriend en een samengekocht huis enzo. dus ja we wachten af en hou gewoon contact via mn zus
ik en date?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom plan je gewoon niet een date met haar?
Sarcasme?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik en date?
* Crazy-M is wat betreft liefde enzo gewoon stront verlegen
Ik kan je helaas niet helpen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Fuck ik heb die scriptfiles nu gedownload, maar weet niet wat ik ermee moet of hoe ik die .uc files moet compilen
Ik mag eigenlijk geen biee doordeweeks drinkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon doen, naar de koelkast, nieuwe pakken en open maken.
Want: je maakt nooit 2 keer dezelfde fout zeggen ze![]()
Daarna kunnen we denken over de laptop
Ik snappet nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doet de airco het niet goed dan wet t-shirt
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doet de airco het niet goed dan wet t-shirt
nee, gewoon waarheidquote:
JIJquote:
Oh dat wist ik niet. Ik dacht dat je gekkie was.quote:
Nee, ik moet het zelf uitzoeken, das ook een beetje de charme van modden, tis zo van "Zoek het maar lekkur zelluf uit, nooobody cares!quote:
Oh zoek het maar lekker zelf uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik moet het zelf uitzoeken, das ook een beetje de charme van modden, tis zo van "Zoek het maar lekkur zelluf uit, nooobody cares!" dus ben je op jezelf gedingest
Dat wist ik niet.quote:
Ze is dik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je bij een niet werkende airco, je shirt raakt doorweekt
Snelle leerling hèquote:
Ben je net als ik, maar soms moet je gewoon durvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik en date?
Awesome.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik dacht dat je gekkie was.
Eeh dik?quote:
Dikke boobsquote:
DAMES EN HEREN, THIJS HEEFT EEN BROER GEVONDEN OP FOK!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je net als ik, maar soms moet je gewoon durven
ach, went welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je net als ik, maar soms moet je gewoon durven
[..]
Awesome.
Ah, join the group.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik en date?
Roepen we al 3 dagenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]
DAMES EN HEREN, THIJS HEEFT EEN BROER GEVONDEN OP FOK!
Oh nee, daar is Yats om weer te klagen.quote:
Mensen die roepen.quote:
Soms.quote:
Je weet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]
DAMES EN HEREN, THIJS HEEFT EEN BROER GEVONDEN OP FOK!
maar ik vind het soms wel schattig van mezelf, Praat ik eerst honderuit maar als i dan in damn god eyes kijk word ik helemaal weekquote:
Hoezo klagen? Ik ben gewoon het neefje van crazy-m en thijs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee, daar is Yats om weer te klagen.
Ik heb geen shirt aan , dus het is niet doorweektquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:49 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ze zag er niet slank uit en die borsten zijn niet in verhouding met haar lichaam.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb geen shirt aan , dus het is niet doorweekt
ik keek even niet richting de borsten, maar ze had verder goed figuur hoor.vind ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ze zag er niet slank uit en die borsten zijn niet in verhouding met haar lichaam.
Grote tieten, geen problemen mee. Kan je lekker motorboatenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Ze zag er niet slank uit en die borsten zijn niet in verhouding met haar lichaam.
Pics.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb geen shirt aan , dus het is niet doorweekt
Verre neefje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo klagen? Ik ben gewoon het neefje van crazy-m en thijs.
da mag hier niequote:
da mag hier nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grote tieten, geen problemen mee. Kan je lekker motorboaten
[..]
Pics.
[..]
Verre neefje?
Soms is het inderdaad schattig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar ik vind het soms wel schattig van mezelf, Praat ik eerst honderuit maar als i dan in damn god eyes kijk word ik helemaal week
Dat dus, maakte haar verhouding niet kloppend.quote:
Ja, van die onbekende oom uit het verre oosten. Je weet wel, die ook op de bruiloft van die tante met die kerel met witte baard uit het hoge noorden was?quote:
Daar is DM voorquote:
You wish__!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo klagen? Ik ben gewoon het neefje van crazy-m en thijs.
Eigenlijk wel. Ze zijn toffer dan mijn familiequote:
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grote tieten, geen problemen mee. Kan je lekker motorboaten
quote:
quote:
idd. neptietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus, maakte haar verhouding niet kloppend.
sorryquote:
Ja maar jij bent niet tof, dus kan je geen familie zijn van hun.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ze zijn toffer dan mijn familie
eensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ze zag er dik uit met haar neptieten.
He wat flauwquote:
En bedankt he...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet tof, dus kan je geen familie zijn van hun.![]()
Graag gedaan, eerlijkheid duurt het langst.quote:
Behalve dan dat t niet klopt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan, eerlijkheid duurt het langst.
quote:
Ja want je bent tofquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef yats het volgende:
[..]
Behalve dan dat t niet klopt?
Ik ben in ieder geval weer weg. Naar het graf van mijn moeder (het is haar sterfdag vandaag).
sterkte yatsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want je bent tof![]()
Sterkte met je moeder.!
O Hello.quote:
Kennen we nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, van die onbekende oom uit het verre oosten. Je weet wel, die ook op de bruiloft van die tante met die kerel met witte baard uit het hoge noorden was?
jah dacht, zal even roepen.quote:
Niet veel bier drinken hè, daar krijg je geen spieren van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dacht, zal even roepen.
Zit ik net aan mn bier ... begint de wasmachine te roepen
ik heb dan ook geen spierenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet veel bier drinken hè, daar krijg je geen spieren van.
Mensen die vechtenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen spieren![]()
waarom heb i kdie nodig? ik doe nooit aan vechtenontloop ik altijd
idd nergens voor nodig.quote:
Een gespierde man is dan wel leuk voor een vrouw hoor.quote:
Ach jah, dan val ik maar voor diegene af die spieren willenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Een gespierde man is dan wel leuk voor een vrouw hoor.
Dat dusquote:
quote:
Zolang collega van zus tevreden is, geen probleem toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, dan val ik maar voor diegene af die spieren willen
Yats, komt goed jongen. Eerst volgende BBQ gaat er een Belg op.quote:
Ik wel, zie boven.quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang collega van zus tevreden is, geen probleem toch?
o was hij dat, tja, nu herinner ik het me weer. Tragisch geval was dat iddquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, komt goed jongen. Eerst volgende BBQ gaat er een Belg op.
En wat die oom betreft, die is onder een rollator gekomen. Tragisch.
[..]
Ik wel, zie boven.
MuHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, komt goed jongen. Eerst volgende BBQ gaat er een Belg op.
Ja want liefdequote:
Hij kwam nog wel van rechts. Maar die rollator ging veel te hard door de bocht. Je mag het niet zeggen maar het was zo'n kansenoudere. En die deed dus meteen of ze van niks wist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o was hij dat, tja, nu herinner ik het me weer. Tragisch geval was dat idd
quote:
Gister had ze haar in een knot, nu weer in een lange vlechtquote:
ja klopt, begon gelijk over respect voor ouderen en dat hun maar voorrang hadden. Maar de rollator ging op 2 wielen door de bocht heen, en de bandjes maar piepen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij kwam nog wel van rechts. Maar die rollator ging veel te hard door de bocht. Je mag het niet zeggen maar het was zo'n kansenoudere. En die deed dus meteen of ze van niks wist.
[..]
de meeste mannnen die ik gekend heb waren niet gespierd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik ken ook mannen die gespierd zijn, maar die echt niet aantrekkelijk zijn.
![]()
En andersom wel.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister had ze haar in een knot, nu weer in een lange vlecht![]()
ziet er leuk uit
pfff, deze hitte is nie goed zo
Yup. Arrogante graftak. Schadevergoeding claim is d'r kant op. Wat denkt ze wel niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja klopt, begon gelijk over respect voor ouderen en dat hun maar voorrang hadden. Maar de rollator ging op 2 wielen door de bocht heen, en de bandjes maar piepen.
Arrogantie heet dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
de meeste mannnen die ik gekend heb waren niet gespierd.
De meeste gespierde mannen zijn wel knap, maar niet handig in de omgang. denk aan kapsones, perfesionistisch blabla
afwachten wanneer we er iets van horen, anders maar eens met de plaatselijke scootmobielclub langsgaan zal ze wel inbindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Arrogante graftak. Schadevergoeding claim is d'r kant op. Wat denkt ze wel niet.
Meeste mannen die ik wel gekend heb waren gespierd, zoals mijn eerste vriendje. Leuk om naar te kijken en mee op stap te gaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
de meeste mannnen die ik gekend heb waren niet gespierd.
De meeste gespierde mannen zijn wel knap, maar niet handig in de omgang. denk aan kapsones, perfesionistisch blabla
dat ook ja, en dan zijn ze voor mij niet mee aantrekkelijkquote:
ze hebben wel een goede conditiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Meeste mannen die ik wel gekend heb waren gespierd, zoals mijn eerste vriendje. Leuk om naar te kijken en mee op stap te gaanmaar niet om een relatie aan te gaan of voor meer.
Eensquote:
alleen als de rest van je kwaliteiten zeer zeer zeer positief zijnquote:
Mijne was een kickboxer, jammer dat ik geen kick voelde tijdens de seks.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef zeefje het volgende:
ze hebben wel een goede conditie
mij eerste vriendje was een schrale
Salukesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga maar mn was ophangen, aangezien niemand dat komt doen voor mij
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
algemeen heeft lange haren mn voorkeur en daar kijk ik ook meestal als eerste na
hangt alweer, gelijk een nieuwe juupke gepaktquote:
Gooi je haar los maak me GEKquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen als de rest van je kwaliteiten zeer zeer zeer positief zijnmaar algemeen heeft lange haren mn voorkeur en daar kijk ik ook meestal als eerste na
had hij zo n kleinequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijne was een kickboxer, jammer dat ik geen kick voelde tijdens de seks.if you see what i mean!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |