Dit is gewoon een gezellige slowchat, er is niet echt een topiconderwerp.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus vergeef me mijn domme vraag. Wat/waarvoor is deze topic? Zag het al een paar keer voorbijkomen....
Trouwens enge user icon heb je, brrrquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus vergeef me mijn domme vraag. Wat/waarvoor is deze topic? Zag het al een paar keer voorbijkomen....
Goed bezig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
Als goed makkertje voor gisteren, zo toon ik mn respect:
[ afbeelding ]
Beide vlaggen half stok
SC. Hier kan je lekker meepraten over vanalles en nog watquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
Mietjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens enge user icon heb je, brrr
Dat weet ik nog wel jaquote:
Ja ik wou daarna nog zeggen "Zou zo de vlammenwerper erop zetten" maar dat vond ik ook weer een beetje grof zoquote:
Lekkur!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
Hallo schatjes![]()
Gedaan met werken, het is weeeeeeeeekend
Dit is een oersaai topic, nooit gezellig en we hebben hier nooit plezierquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Goed goed want zomer.quote:
Heel veel plezier gewenst!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
Hallo schatjes![]()
mja je ziet alleen de NL vlag niet, maar die hangt erook bijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
SC. Hier kan je lekker meepraten over vanalles en nog wat
Dank u dank u. En je ook.quote:
Geniet van je weekend belgiekskequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
Hallo schatjes![]()
Prima! Eindelijk lekker weerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed goed want zomer.eindelijk luchtig kleden, zonnebril, cocktails , buitenlucht feestjes
![]()
En met je?
T zal wel zijn, Hollandskequote:
Waarom? Ben je lui?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima! Eindelijk lekker weer
Maar de boodschappen halen stel ik wel uit tot vanavond![]()
ik vanmorgen al gedaan snelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima! Eindelijk lekker weer
Maar de boodschappen halen stel ik wel uit tot vanavond![]()
Heyla, Thijs, lief blijven.quote:
mja zit nu nog even binnen, zo maar weer de zon in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
Ik drijf nog net niet mijn stoel uit. Tering hitte.
quote:
Oh twee nieuwe mensenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Leia0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |