o was hij dat, tja, nu herinner ik het me weer. Tragisch geval was dat iddquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, komt goed jongen. Eerst volgende BBQ gaat er een Belg op.
En wat die oom betreft, die is onder een rollator gekomen. Tragisch.
[..]
Ik wel, zie boven.
MuHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, komt goed jongen. Eerst volgende BBQ gaat er een Belg op.
Ja want liefdequote:
Hij kwam nog wel van rechts. Maar die rollator ging veel te hard door de bocht. Je mag het niet zeggen maar het was zo'n kansenoudere. En die deed dus meteen of ze van niks wist.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o was hij dat, tja, nu herinner ik het me weer. Tragisch geval was dat idd
quote:
Gister had ze haar in een knot, nu weer in een lange vlechtquote:
ja klopt, begon gelijk over respect voor ouderen en dat hun maar voorrang hadden. Maar de rollator ging op 2 wielen door de bocht heen, en de bandjes maar piepen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij kwam nog wel van rechts. Maar die rollator ging veel te hard door de bocht. Je mag het niet zeggen maar het was zo'n kansenoudere. En die deed dus meteen of ze van niks wist.
[..]
de meeste mannnen die ik gekend heb waren niet gespierd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik ken ook mannen die gespierd zijn, maar die echt niet aantrekkelijk zijn.
![]()
En andersom wel.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister had ze haar in een knot, nu weer in een lange vlecht![]()
ziet er leuk uit
pfff, deze hitte is nie goed zo
Yup. Arrogante graftak. Schadevergoeding claim is d'r kant op. Wat denkt ze wel niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja klopt, begon gelijk over respect voor ouderen en dat hun maar voorrang hadden. Maar de rollator ging op 2 wielen door de bocht heen, en de bandjes maar piepen.
Arrogantie heet dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
de meeste mannnen die ik gekend heb waren niet gespierd.
De meeste gespierde mannen zijn wel knap, maar niet handig in de omgang. denk aan kapsones, perfesionistisch blabla
afwachten wanneer we er iets van horen, anders maar eens met de plaatselijke scootmobielclub langsgaan zal ze wel inbindenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Arrogante graftak. Schadevergoeding claim is d'r kant op. Wat denkt ze wel niet.
Meeste mannen die ik wel gekend heb waren gespierd, zoals mijn eerste vriendje. Leuk om naar te kijken en mee op stap te gaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
de meeste mannnen die ik gekend heb waren niet gespierd.
De meeste gespierde mannen zijn wel knap, maar niet handig in de omgang. denk aan kapsones, perfesionistisch blabla
dat ook ja, en dan zijn ze voor mij niet mee aantrekkelijkquote:
ze hebben wel een goede conditiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Meeste mannen die ik wel gekend heb waren gespierd, zoals mijn eerste vriendje. Leuk om naar te kijken en mee op stap te gaanmaar niet om een relatie aan te gaan of voor meer.
Eensquote:
alleen als de rest van je kwaliteiten zeer zeer zeer positief zijnquote:
Mijne was een kickboxer, jammer dat ik geen kick voelde tijdens de seks.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef zeefje het volgende:
ze hebben wel een goede conditie
mij eerste vriendje was een schrale
Salukesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga maar mn was ophangen, aangezien niemand dat komt doen voor mij
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
algemeen heeft lange haren mn voorkeur en daar kijk ik ook meestal als eerste na
hangt alweer, gelijk een nieuwe juupke gepaktquote:
Gooi je haar los maak me GEKquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen als de rest van je kwaliteiten zeer zeer zeer positief zijnmaar algemeen heeft lange haren mn voorkeur en daar kijk ik ook meestal als eerste na
had hij zo n kleinequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijne was een kickboxer, jammer dat ik geen kick voelde tijdens de seks.if you see what i mean!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |