Ah dus het was hem helemaal niet.. dan klopt het toch dat het in de lucht uit elkaar is gevallenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Johnny Blaze het volgende:
Filmpje van fikkende vliegtuig is afkomstig van dit filmpje
Niet heel gek eigenlijk hoor. Alhoewel het dan toch vaak gaat om het buurmeisje van de vriendin van de broer van de leraar van de zoon van je ex. Op die manier 'ken' je best héél erg veel mensen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wil niet lomp zijn maar lijkt wel alsof half Fok wel iemand in dat vliegtuig had zitten
Ik doelde meer op het hele "maar nu moet er toch iets gebeuren/nu is het oorlog"-gedachte met betrekking tot Oekraïne.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal topics over MH370.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wil niet lomp zijn maar lijkt wel alsof half Fok wel iemand in dat vliegtuig had zitten
Het zal inderdaad altijd een opeenstapeling van incidenten zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
ik roep al een aantal maanden dat de ingrediënten voor die cocktail vrij overeenkomen zoals 100 jaar geleden helaas...![]()
Zit er niet op te wachten iig.
Obama kon weinig zeggen, omdat er weinig bekend was op zulk kort termijn. De woorden die Obama uitspreekt mbt dit worden zwaar gewogen en moeten dus voorzichtig gekozen worden. Das pure logica.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik Obama zo eerder zag, lijkt het me dat hij nog niet druk bezig is hiermee. Hij zou even een kort gesprek met Putin hebben gehad, maar mij lijkt gewoon dat hij even het algehele onderzoek afwacht voor hij echt actie onderneemt en weer gaat overleggen met (bijvoorbeeld) de G7.
Via via groeien de mensen die je indirect kent extreem snel. De wereld is werkelijk ontzettend klein op die manier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit. 'Ken' al 3 mensen die erin zaten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Via via groeien de mensen die je indirect kent extreem snel. De wereld is werkelijk ontzettend klein op die manier.
Dan woon ik dus bij jou in de buurt..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken haar niet hoor, maar het komt zo ineens erg dichtbij. Raar idee ook dat een klein dorpje hier dichtbij nu ineens een hele familie (zes man) mist.
Iemand (die ik niet ken) die bij me op school zit/zat.quote:
Er zijn wel meer passagiersvliegtuigen neergehaald. Die incidenten zijn we al bijna vergeten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat gezegd zijn er pas 2 wereldoorlogen geweest dus kan je niet zeggen dat die oorzaken een referentiekader kunnen zijn, betekent niet dat ik denk dat hier een wereldoorlog uit voortvloeit.
Het was min of meer de schuld van Oekraïne.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft Putin al een reactie gegeven?
Daar geef ik hem geen ongelijk in. Alleen kwam het nogal debiel over om gelijk te gaan juichen en te feesten voor Joe Biden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Obama kon weinig zeggen, omdat er weinig bekend was op zulk kort termijn. De woorden die Obama uitspreekt mbt dit worden zwaar gewogen en moeten dus voorzichtig gekozen worden. Das pure logica.
En hoe vaak zijn er bij een ramp zoveel Nederlanders ineens omgekomen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Via via groeien de mensen die je indirect kent extreem snel. De wereld is werkelijk ontzettend klein op die manier.
Heb ff gezocht:quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De missiles hebben normaliter HE warhead.
Dus ook prox, hoeft niet raak te zijn, kan er ook langs vliegen en klappen.quote:Each missile has a length of 5.5m, a wing span of 860mm and a weight of 710kg, and can carry up to 70kg high-explosive fragmentation warhead with radar proximity and contact fusing system
Wat een verrassing.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef Poespas het volgende:
[..]
Het was min of meer de schuld van Oekraïne.
7 handshakes idee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet heel gek eigenlijk hoor. Alhoewel het dan toch vaak gaat om het buurmeisje van de vriendin van de broer van de leraar van de zoon van je ex. Op die manier 'ken' je best héél erg veel mensen.
Naar mijn weten ken ik niemand. Maar kan maar zo zijn dat een vriend van een neef van mij wèl iemand kende.
Kan ik dat ook ergens streamen? De normale site lijkt het hier niet te doen.quote:
Officiële verklaring? Damnnn...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef Poespas het volgende:
[..]
Het was min of meer de schuld van Oekraïne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |