abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:30:11 #276
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_142453932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Lelijke vrouwen zijn nu eenmaal minder waard. Fact of life...
En slechte trollen worden vroeg of laat geband. Bereid je er maar op voor.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_142453959
De hele OP rust op de aanname dat "het" tegenwoordig enkel om uiterlijk gaat, en bovendien dat dat eerder niet zo was. Volgens mij is het allebei niet waar. En dat de vrouwenbladen het tegendeel beweren lijkt me eerder sensatiemaken door wat goedkope glossy's dan herkennen van een maatschappelijke trend.

Case in point: reclame van een halve eeuw oud:

Het enige wat daadwerkelijk veranderd is is wélk ideaal precies nagestreefd wordt.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 juli 2014 @ 19:33:42 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_142454023
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat je er met overgewicht niet verzorgd of vrouwelijk uit kunt zien wel ja, maar niet dat overgewicht vaak een symptoom van diepere mentale problemen is.
Mja, mijn dieper mentale probleem zal dan wel zijn dat ik geniet...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:34:08 #279
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142454035
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef FANN het volgende:
Als TS het goede voorbeeld wil geven aan haar dochters moet ze stoppen met zulke foto's
te posten.

US / Userfoto's #324
Als dat voor jou een sexy foto is dan is het wel heel triest met je gesteld, loop jij in een burka rond met 30+ graden? :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_142454062
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je verward feit met mening, just saying.
Nee. Op de relatiemarkt gelden ook de wetten van vraag en aanbod.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 juli 2014 @ 19:35:04 #281
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_142454068
Maar Snakelady, om even terug te komen op het cijfers geven, dat is toch van alle tijden?
pi_142454112
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als dat voor jou een sexy foto is dan is het wel heel triest met je gesteld, loop jij in een burka rond met 30+ graden? :')
Voordat je aan de man was postte je ook in S&G. :')
pi_142454113
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

loop jij in een burka rond met 30+ graden? :')
:Y

maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:36:35 #284
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142454119
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof zulke mensen echt bekommerd zijn om hun gezondheid. :D Dat is onzin. Het werkt als een soort vrijbrief om maar gal te spuwen op dikke mensen. "Ja ik mag dit zeggen want het is ongezond." Nou en. Dan kan je nog wel respectvol zijn; je hebt niks met het gewicht van een ander te maken. Bovendien zijn er ook ongezonde dunne mensen, maar als die de zoveelste hamburger van mc donalds naar binnen stauwen hoor je er niemand over, terwijl ze er van binnen kapot aan gaan.

Het feit dat je het woord walvis gebruikt zegt ook al genoeg.

Laat mensen gewoon met rust. Iedereen met obesitas heeft wel eens opmerkingen naar zijn/haar hoofd gehad vanwege hun omvang. Denk je dat het helpt? Nee, integendeel. Die mensen weten echt wel dat ze een ongezond gewicht hebben, ze weten echt wel dat er een hoop anderen zijn die van ze walgen.
Dat dus inderdaad, alsof dik zijn andere een vrijbrief geeft om respectloos te zijn, alsof ze ineens minder waard zijn als mens.
Dat staat me gewoon enorm tegen en dat is niet alleen met overgewicht maar ook bij mensen die gewoon niet zo aantrekkelijk zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_142454140
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Volgens mij ook...
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:37:49 #286
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142454167
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat was toen ik aan de man was en die man vond dat prettig en stimuleerde mij dat te doen.
Vandaar ook misschien mijn angst omdat ik ook erg onzeker ben geweest en heel erg beinvloedbaar.

Maar dan nog, ik ben een volwassen vrouw, en wil een volwassen vrouw sexy foto's van zichzelf plaatsen dan moet ze dat vooral doen.
pi_142454174
Moet je trouwens zelf weten, maar niet gaan miepen als je dochters dat voorbeeld volgen
pi_142454177
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof zulke mensen echt bekommerd zijn om hun gezondheid. :D Dat is onzin. Het werkt als een soort vrijbrief om maar gal te spuwen op dikke mensen. "Ja ik mag dit zeggen want het is ongezond." Nou en. Dan kan je nog wel respectvol zijn; je hebt niks met het gewicht van een ander te maken. Bovendien zijn er ook ongezonde dunne mensen, maar als die de zoveelste hamburger van mc donalds naar binnen stauwen hoor je er niemand over, terwijl ze er van binnen kapot aan gaan.

Het feit dat je het woord walvis gebruikt zegt ook al genoeg.

Laat mensen gewoon met rust. Iedereen met obesitas heeft wel eens opmerkingen naar zijn/haar hoofd gehad vanwege hun omvang. Denk je dat het helpt? Nee, integendeel. Die mensen weten echt wel dat ze een ongezond gewicht hebben, ze weten echt wel dat er een hoop anderen zijn die van ze walgen.
Ik denk dat dit niet helemaal waar is. Natuurlijk helpt het voor geen meter om mensen uit te maken voor walvis en onnodig te kwetsen, dat staat buiten kijf. Maar er zijn wel gigantisch veel mensen die denken dat ze niet te dik zijn terwijl ze dat wel zijn. Was zo'n onderzoekje over, toch? Hoe veel mensen denken dat ze obesitas hebben versus hoe veel het daadwerkelijk hebben? :P
pi_142454195
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat was toen ik aan de man was en die man vond dat prettig en stimuleerde mij dat te doen.
Vandaar ook misschien mijn angst omdat ik ook erg onzeker ben geweest en heel erg beinvloedbaar.

Maar dan nog, ik ben een volwassen vrouw, en wil een volwassen vrouw sexy foto's van zichzelf plaatsen dan moet ze dat vooral doen.
Maar jouw generatie is toch helemaal niet zo?
pi_142454196
quote:

[..]

Maar je loopt juist op die cultuur af te geven hier! Met nog opmerkingen er bij dat het aan de huidige cultuur ligt en jouw generatie anders is en ga zo maar door. Bah, wat hypocriet. :r
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:39:11 #291
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142454206
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
Moet je trouwens zelf weten, maar niet gaan miepen als je dochters dat voorbeeld volgen
Ik mag miepen waar ik over wil miepen, miep! :')
pi_142454208
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed. Je kan je als vrouw enorm opwinden over gedrag van puberale jongens. Maar het heeft niet zoveel zin en houdt vaak vanzelf wel op.
Gelukkig zijn puberale meisjes heeeeel lief en doen ze noooooooit wat fout.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 juli 2014 @ 19:40:11 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_142454247
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
Daar wil ze toch nu al aan werken, dat dochters dat voorbeeld niet volgen?
pi_142454255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik mag miepen waar ik over wil miepen, miep! :')
Ja, dat mag, maar het is een beetje dubbel :')
pi_142454259
quote:

[..]

Lekker voorbeeld voor je kinderen joh. En maar janken over anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2014 19:40:49 ]
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:40:59 #296
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142454275
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Maar jouw generatie is toch helemaal niet zo?
Dat heb ik nooit beweerd.

Het enige wat ik zeg is dat nu met de huidige techniek, met instagram, faceboek enz meisjes sneller geneigd zijn sexy foto's van zichzelf te plaatsen, jongen sneller naar meisjes kijken alsof het gebruiksvoorwerpen zijn en het bizar is dat foto's van minder aantrekkelijke vrouwen verwijderd worden maar van jonge meisjes die sexy gekleed zijn niet en ook anorexia promotende foto's gewoon mogen.
pi_142454279
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lekke voorbeeld voor je kinderen joh. En maar janken over anderen.
Maar het is de schuld van de mannen. En zij is geen man.

:')
pi_142454290
quote:

[..]

Goed bezig! :')
pi_142454293
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar wil ze toch nu al aan werken, dat dochters dat voorbeeld niet volgen?
ik hoop dat het lukt.
pi_142454323
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit beweerd.

Het enige wat ik zeg is dat nu met de huidige techniek, met instagram, faceboek enz meisjes sneller geneigd zijn sexy foto's van zichzelf te plaatsen, jongen sneller naar meisjes kijken alsof het gebruiksvoorwerpen zijn en het bizar is dat foto's van minder aantrekkelijke vrouwen verwijderd worden maar van jonge meisjes die sexy gekleed zijn niet en ook anorexia promotende foto's gewoon mogen.
Kortom: je klaagt over de objectivering van vrouwen. En hoe ga je dat tegen? In elk geval niet door naaktfoto's van jezelf te posten _O- Godverdomme, en dan geef je er nog als excuus bij dat je onzeker was. Waarom denk je dat tienermeisjes die foto's maken? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')