En slechte trollen worden vroeg of laat geband. Bereid je er maar op voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:29 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen zijn nu eenmaal minder waard. Fact of life...
Mja, mijn dieper mentale probleem zal dan wel zijn dat ik geniet...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat je er met overgewicht niet verzorgd of vrouwelijk uit kunt zien wel ja, maar niet dat overgewicht vaak een symptoom van diepere mentale problemen is.
Als dat voor jou een sexy foto is dan is het wel heel triest met je gesteld, loop jij in een burka rond met 30+ graden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:45 schreef FANN het volgende:
Als TS het goede voorbeeld wil geven aan haar dochters moet ze stoppen met zulke foto's
te posten.
US / Userfoto's #324
Nee. Op de relatiemarkt gelden ook de wetten van vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je verward feit met mening, just saying.
Voordat je aan de man was postte je ook in S&G.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als dat voor jou een sexy foto is dan is het wel heel triest met je gesteld, loop jij in een burka rond met 30+ graden?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
loop jij in een burka rond met 30+ graden?
Dat dus inderdaad, alsof dik zijn andere een vrijbrief geeft om respectloos te zijn, alsof ze ineens minder waard zijn als mens.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof zulke mensen echt bekommerd zijn om hun gezondheid.Dat is onzin. Het werkt als een soort vrijbrief om maar gal te spuwen op dikke mensen. "Ja ik mag dit zeggen want het is ongezond." Nou en. Dan kan je nog wel respectvol zijn; je hebt niks met het gewicht van een ander te maken. Bovendien zijn er ook ongezonde dunne mensen, maar als die de zoveelste hamburger van mc donalds naar binnen stauwen hoor je er niemand over, terwijl ze er van binnen kapot aan gaan.
Het feit dat je het woord walvis gebruikt zegt ook al genoeg.
Laat mensen gewoon met rust. Iedereen met obesitas heeft wel eens opmerkingen naar zijn/haar hoofd gehad vanwege hun omvang. Denk je dat het helpt? Nee, integendeel. Die mensen weten echt wel dat ze een ongezond gewicht hebben, ze weten echt wel dat er een hoop anderen zijn die van ze walgen.
Volgens mij ook...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Voordat je aan de man was postte je ook in S&G.
Dat was toen ik aan de man was en die man vond dat prettig en stimuleerde mij dat te doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Voordat je aan de man was postte je ook in S&G.
Ik denk dat dit niet helemaal waar is. Natuurlijk helpt het voor geen meter om mensen uit te maken voor walvis en onnodig te kwetsen, dat staat buiten kijf. Maar er zijn wel gigantisch veel mensen die denken dat ze niet te dik zijn terwijl ze dat wel zijn. Was zo'n onderzoekje over, toch? Hoe veel mensen denken dat ze obesitas hebben versus hoe veel het daadwerkelijk hebben?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof zulke mensen echt bekommerd zijn om hun gezondheid.Dat is onzin. Het werkt als een soort vrijbrief om maar gal te spuwen op dikke mensen. "Ja ik mag dit zeggen want het is ongezond." Nou en. Dan kan je nog wel respectvol zijn; je hebt niks met het gewicht van een ander te maken. Bovendien zijn er ook ongezonde dunne mensen, maar als die de zoveelste hamburger van mc donalds naar binnen stauwen hoor je er niemand over, terwijl ze er van binnen kapot aan gaan.
Het feit dat je het woord walvis gebruikt zegt ook al genoeg.
Laat mensen gewoon met rust. Iedereen met obesitas heeft wel eens opmerkingen naar zijn/haar hoofd gehad vanwege hun omvang. Denk je dat het helpt? Nee, integendeel. Die mensen weten echt wel dat ze een ongezond gewicht hebben, ze weten echt wel dat er een hoop anderen zijn die van ze walgen.
Maar jouw generatie is toch helemaal niet zo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat was toen ik aan de man was en die man vond dat prettig en stimuleerde mij dat te doen.
Vandaar ook misschien mijn angst omdat ik ook erg onzeker ben geweest en heel erg beinvloedbaar.
Maar dan nog, ik ben een volwassen vrouw, en wil een volwassen vrouw sexy foto's van zichzelf plaatsen dan moet ze dat vooral doen.
Maar je loopt juist op die cultuur af te geven hier! Met nog opmerkingen er bij dat het aan de huidige cultuur ligt en jouw generatie anders is en ga zo maar door. Bah, wat hypocriet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat was toen ik aan de man was en die man vond dat prettig en stimuleerde mij dat te doen.
Vandaar ook misschien mijn angst omdat ik ook erg onzeker ben geweest en heel erg beinvloedbaar.
Maar dan nog, ik ben een volwassen vrouw, en wil een volwassen vrouw sexy foto's van zichzelf plaatsen dan moet ze dat vooral doen.
Ik mag miepen waar ik over wil miepen, miep!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
Moet je trouwens zelf weten, maar niet gaan miepen als je dochters dat voorbeeld volgen
Gelukkig zijn puberale meisjes heeeeel lief en doen ze noooooooit wat fout.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:42 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed. Je kan je als vrouw enorm opwinden over gedrag van puberale jongens. Maar het heeft niet zoveel zin en houdt vaak vanzelf wel op.
Daar wil ze toch nu al aan werken, dat dochters dat voorbeeld niet volgen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
Moet je trouwens zelf weten, maar niet gaan miepen als je dochters dat voorbeeld volgen
Ja, dat mag, maar het is een beetje dubbelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik mag miepen waar ik over wil miepen, miep!
Lekker voorbeeld voor je kinderen joh. En maar janken over anderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar jouw generatie is toch helemaal niet zo?
Maar het is de schuld van de mannen. En zij is geen man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekke voorbeeld voor je kinderen joh. En maar janken over anderen.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik hoop dat het lukt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar wil ze toch nu al aan werken, dat dochters dat voorbeeld niet volgen?
Kortom: je klaagt over de objectivering van vrouwen. En hoe ga je dat tegen? In elk geval niet door naaktfoto's van jezelf te postenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd.
Het enige wat ik zeg is dat nu met de huidige techniek, met instagram, faceboek enz meisjes sneller geneigd zijn sexy foto's van zichzelf te plaatsen, jongen sneller naar meisjes kijken alsof het gebruiksvoorwerpen zijn en het bizar is dat foto's van minder aantrekkelijke vrouwen verwijderd worden maar van jonge meisjes die sexy gekleed zijn niet en ook anorexia promotende foto's gewoon mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |