Denk dat familie nog niet op de hoogte is gebracht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Ik snap het ook niet. Ze houden iets achter.
Putin blafhond moet zijn mond houden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 22:53:11#BREAKING: Putin says airplane disaster would not have happened if Kiev had not renewed military operation against rebels in east Ukraine reageer retweet
Je bent een Spanjaard.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als ik met mijn spaanse paspoort incheck op schiphol, dan weet niemand waar ik vandaan kom hoor
Ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Putin blafhond moet zijn mond houden.
Waar zijn de Amerikanen? :-/quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef paddy het volgende:
Wil de Ts deze even aan de OP toevoegen?
[..]
De slachtoffers uit de verschillende landen
Heeft niets met je paspoort te makenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als ik met mijn spaanse paspoort incheck op schiphol, dan weet niemand waar ik vandaan kom hoor
En aantal militaire satellieten.quote:
Die wou ik ook net posten..quote:
Putin is een debiel...altijd al geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Johnny Blaze het volgende:
https://twitter.com/ReutersWorld/statuses/489875111374491648![]()
wat een haatquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
wellicht dubbele paspoorten. Of wellicht te maken met overboekingquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Ik snap het ook niet. Ze houden iets achter.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-07-2014 om 22:53:11#BREAKING: Putin says airplane disaster would not have happened if Kiev had not renewed military operation against rebels in east Ukraine reageer retweet
Correct, de EU heeft zich niet te bemoeien met het conflict daar, stelletje kutterroristen daar in Brussel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Dit krijg je als je altijd alles maar met 'onderhandelingen', 'gesprekken' en 'sancties' wil oplossen.
Het zijn gewoon terroristen.
terwijl ik in nederland woon en belasting betaalquote:
Ze weten ook waar dit vliegtuig is neergekomen dus ze kunnen zo de satellieten checken in dat gebiedquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok, de usa heeft dus deze fukking raket wel gezien.. Maar mh370 is te moeilijk? Bizar!
die achterlijke heeft zijn hand overspeeld. hij mag hier niet mee wegkomenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als iemand met een dubbele nationaliteit inboekt, dan komt zo iemand niet eens twee keer op de passagierslijst hequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef franklop het volgende:
[..]
wellicht dubbele paspoorten. Of wellicht te maken met overboeking
Echt hequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat een hel moet dat zijn voor de nabestaanden, gewoon je geliefden verliezen door een fucking oorlog waar je geen klap mee te maken hebt....
Dit. Je zult maar weten dat je aan het neerstorten bent, dat lijkt me nou niet echt top.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik schrik er toch van, 154 nederlanders. Zat me zo te bedenken dat ze wellicht niet eens door hadden wat er gebeurde. Als je omkomt in een crash vanwege kapot vliegtuig of een kaping dan zie je het nog aankomen en kun je je nog enigzins voorbereiden op wat komen gaat, weet niet wat beter is eerlijk gezegd
Gaat het om lijken die ze gevonden hebben? Want dan verwacht ik dat ze gewoon nog niet de namen aan het juiste lichaam hebben kunnen linken. (Of ze hebben de families nog niet ingelicht.)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
47 ongeïdentificeerd is lulkoek trouwens. Die passagierslijst is al lang en breed bekend.
Zoiets zeggen, dat is wel lef hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ligt er maar net aan waar de raket is ingeslagenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik schrik er toch van, 154 nederlanders. Zat me zo te bedenken dat ze wellicht niet eens door hadden wat er gebeurde. Als je omkomt in een crash vanwege kapot vliegtuig of een kaping dan zie je het nog aankomen en kun je je nog enigzins voorbereiden op wat komen gaat, weet niet wat beter is eerlijk gezegd
Verandert toch niet aan het feit welke nationaliteit je hebt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
terwijl ik in nederland woon en belasting betaal
Je checkt in, je naam is Pietje Bel uit Nederland. Dan sta je op de passagierslijst als Pietje Bel uit Nederland. En niet als Juan Carlos uit Spanje (als je toevallig ook de Spaanse nationaliteit hebt)quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
terwijl ik in nederland woon en belasting betaal
Classy als altijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
Ergens heeft hij wel gelijk, het vliegtuig was in hun luchtruim dus hun verantwoording.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:53 schreef Johnny Blaze het volgende:
https://twitter.com/ReutersWorld/statuses/489875111374491648![]()
Putin moet ingrijpen en heel Oekraïne annexeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
nope, de seperatisten gaan die dingen meenemenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:57 schreef Palomar het volgende:
wat een drama.,Hoop dat de black boxes goed onderzocht kunnen worden...
Malaysian Airlines en satellieten hebben niet zo'n goede relatie geloof ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef RVer het volgende:
[..]
Ze weten ook waar dit vliegtuig is neergekomen dus ze kunnen zo de satellieten checken in dat gebied
Ik denk dit hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik gok dat het aan de hand van passagierslijsten gaat, vraag me af hoe de ongevalsplaats er nu bij ligt....quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:57 schreef Operc het volgende:
[..]
Gaat het om lijken die ze gevonden hebben? Want dan verwacht ik dat ze gewoon nog niet de namen aan het juiste lichaam hebben kunnen linken. (Of ze hebben de families nog niet ingelicht.)
[..]
Zoiets zeggen, dat is wel lef hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |