De SBU heeft in het begin van het conflict een aantal weinig geloofwaardige "afgetapte" telefoongesprekken vrijgegeven, maar deze keer geloof ik het wel. Ze kwamen er snel mee, en dit faken als er een hoop buitenlanders bij betrokken zijn is iets te hoog spel. En het gesprek geeft aan dat ze dachten dat het een militair vliegtuig was, waarom zou de SBU zo'n "gunstige" versie voor de rebellen maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:35 schreef Fossieltje het volgende:
Die afgeluisterde gesprekken neem ik met een korreltje zout. Makkelijk om zoiets te vervalsen.
Mij lijken de separatisten momenteel wel de hoofdverdachten, maar er zijn natuurlijk ook andere opties.
Taalkundig min of meer correctquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nog zo'n gozer die het over De Oekraïne heeft
Dat zou ik enorm betreurenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Als het nou nog één iemand 'betreurt' ga ik gillen
Johquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als er allemaal niets van klopt en dingen 'gefabriceerd' zijn voor politieke redenen. Beide partijen daar hebben er baat bij om de vinger naar de andere partij te wijzen.
Nquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we mensen gewoon zelf laten beslissen wat ze confronterend vinden? Thanks
Hou die kutposts dan voor je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we mensen gewoon zelf laten beslissen wat ze confronterend vinden? Thanks
Hij zal dit ook niet vaak doen met 150 microfoontjes onder zijn neus, toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die arme vent komt niet uit zijn woorden
Alleen NLers aan boord tellen..?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef Tweek het volgende:
Ook in de media van Maleisië wordt nu melding gemaakt van 143 Nederlandse passagiers: http://www.thestar.com.my(...)al-nationality-list/
Dat maakt het de op één na ergste Nederlandse vliegtuigramp ooit.
Jijquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Die verhalen over mensen die eraan ontkomen zijn...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef PowerPants het volgende:
die kut sluiters er de hele tijd doorheen
plaatselijke tijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft hij het over 14:15? Het bericht kwam hier rond 17:00 uur binnen. Beetje vreemd.
Ik betreur het ten zeerste...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Het betreurt mij en ik leef mee met de nabestaanden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Alleen NLers aan boord tellen..?
Dit IS de grootse vliegramp van NL...
Fout.. bij het neerhalen van dat Koreaanse vliegtuig ging het allesbehalve snel.. in dit geval ook niet denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Stel dat de piloot die raket heeft zien aankomen dan moet die piloot zich toch al een hartstilstand geschrokken zijn?
Vind het ergens wel een beetje een geruststellen gevoel dat het inderdaad een raket was, de passagiers zullen er niks van gemerkt hebben zo snel is het gegaan lijkt me.
Die zat vanmiddag lekker in de zon te genieten en moet nu hier zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die arme vent komt niet uit zijn woorden
Zal wel 14:15 zulu (UTC) zijn, is standaardtijd in de luchtvaart.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef TC03 het volgende:
Waarom heeft hij het over 14:15? Het bericht kwam hier rond 17:00 uur binnen. Beetje vreemd.
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ah, dus je verdwijnt nu uit dit topic ... ?
Misschien omdat ie leek op Putins vliegtuig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef paddy het volgende:
Ik stoor mij meer aan het euh, euhm, euh etc.
Ze hebben per ongeluk een boeing neergehaald? Waar zagen ze dat ding dan voor aan? Als leek zie ik het verschil tussen een gevechtsvliegtuig en een boeing nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |