alu hoedje spottedquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
MH17 werd geschaduwd voor Oekrainse fighter jets, uit bescherming neem ik aan. Misschien dat die fighter jets de targets waren en MH17 'collateral damage' was voor de separatisten.
Oh was hij Frans? Ik dacht al dat hij een accent had.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat ie goed Nederlands spreekt voor een Fransman en kon hem prima verstaan. Hij was echt hoorbaar aangeslagen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is Nederland niet van Russisch gas afhankelijk
Een stelletje boeren die de lagere school niet hebben afgemaakt maken al snel een fout met wapentuig dat te geavanceerd voor hun eigen bestwil inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:35 schreef Fossieltje het volgende:
Die afgeluisterde gesprekken neem ik met een korreltje zout. Makkelijk om zoiets te vervalsen.
Mij lijken de separatisten momenteel wel de hoofdverdachten, maar er zijn natuurlijk ook andere opties.
10 km in de lucht?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef paddy het volgende:
Ik stoor mij meer aan het euh, euhm, euh etc.
Ze hebben per ongeluk een boeing neergehaald? Waar zagen ze dat ding dan voor aan? Als leek zie ik het verschil tussen een gevechtsvliegtuig en een boeing nog
Waarom niet, vliegen is 100000 maal veiliger dan bijvoorbeeld auto rijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:36 schreef MakkieR het volgende:
met die soort nachtmerries durf je toch nooit weer in het vliegtuig te stappen?
Ook als het 10 km hoogte zit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef paddy het volgende:
Ze hebben per ongeluk een boeing neergehaald? Waar zagen ze dat ding dan voor aan? Als leek zie ik het verschil tussen een gevechtsvliegtuig en een boeing nog
Jezus je lijkt wel een Fransman, die klaagt over een onbenullig accentquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:36 schreef SharQueDo het volgende:
Die gast kan wel een cursus Nederlands gebruiken zeg. Ik versta geen hout van wat hij allemaal uitkraamt.
Heb je onder een (bak)steen geleefd tijdens het nieuws over de verdwenen vlucht van Malaysia Airlines?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:37 schreef SharQueDo het volgende:
"Meneer Baksteen"
Tweede keer dat ik dubbel lig.![]()
Best erg.
Ook op 10 km hoogte? Het verschil tussen een boeing en een vrachtvliegtuig, denk het nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef paddy het volgende:
Zal allemaal wel, maar dat druist in tegen alle ethische principes die er zijn binnen de journalistiek in zulke situatiesquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat laten zien van de paspoorten was niet slecht bedoeld.
Iedereen was op zoek naar informatie en iedereen heeft proberen te helpen, zelfs met zoiets.
Heb niet het idee dat ze het verkeerd bedoelden.
Ja ik heb NOS nu pas aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je onder een (bak)steen geleefd tijdens het nieuws over de verdwenen vlucht van Malaysia Airlines?Die man is weken op tv geweest destijds!
Op een grote hoogte zie je dat moeilijkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef paddy het volgende:
Volgens mij was hij er met de Bijlmerramp al bij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je onder een (bak)steen geleefd tijdens het nieuws over de verdwenen vlucht van Malaysia Airlines?Die man is weken op tv geweest destijds!
Nu komt er een post van een verrekijkerquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh was hij Frans? Ik dacht al dat hij een accent had.
War denk jij? Dat dit een soort supersoakers zijn? Waar iedere jandoedel mee kan schieten? Als je niet getrained bent schiet je echt geen vliegtuig uit de lucht met dat ding.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Een stelletje boeren die de lagere school niet hebben afgemaakt maken al snel een fout met wapentuig dat te geavanceerd voor hun eigen bestwil inderdaad.
Omdat ie de andere kant op vloog?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef Frutsel het volgende:
Sander Boschker dankt engeltje op zijn schouder...
http://www.twentefans.nl/(...)eming-vliegramp.html
Het hoorde niet in hun luchtruim vonden ze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef paddy het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef Frutsel het volgende:
Sander Boschker dankt engeltje op zijn schouder...
http://www.twentefans.nl/(...)eming-vliegramp.html
In de auto wordt je in ieder geval niet onder vijandelijk vuur genomen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:38 schreef plesner het volgende:
[..]
Waarom niet, vliegen is 100000 maal veiliger dan bijvoorbeeld auto rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |