Dozen gaan naar Moskou..quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef Markeerstift het volgende:
Wie heeft nu die zwarte dozen? De seperatisten? Dan hebben ze een aardige onderhandelingspositie..
En zouden zij deze alsnog kunnen vernietigen?
Vluchtdata en gesprekkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar even hθ, ik ben er totaal niet in thuis, dat vliegtuiggebeuren. Wat zou er op die zwarte doos staan?
Nee, dat doen ze met drie gaten, niet met eentje. En dat is een beschermhoesje als ik het zo zie. Niet een paspoort.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Apart dat doen ze om hem ongeldig te maken.
Omdat het een complot isquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:01 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe kunnen die paspoorten in zulke goede staat zijn?
De vluchtgegevens en het geluid in de cockpitquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar even hθ, ik ben er totaal niet in thuis, dat vliegtuiggebeuren. Wat zou er op die zwarte doos staan?
vooral of er geen technische problemen warenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
In ieder geval bandopnames van de cockpit. Daar moet het verschil tussen een kaping of een raketinslag op zich wel uit kunnen blijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Misschien omdat de paspoorten op de grond zijn verzameld, slimmerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. En hoe vinden ze die?
Misschien toch een kaping aan boord waarbij iedereen gedwongen was de paspoorten in te leveren oid? Anders snap ik niet hoe je die zo netjes centraal bij elkaar hebt.
Plotseling drukverlies, uitvallen meerdere systemen tegelijk, radio verkeer van de piloten enzovoorts lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Cockpitgesprekken + technische data over het vliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Laat die yanks na alle opbouw en vredesmissies die we hebben gedaan maar eens laten zien hoe diep die vriendschap zit dan....quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moeten we Amerika lief aankijken. Zelf investeerde we liever in uitkeringen en het rekken van de levens van bejaarden dan dat we een degelijke (onafhankelijke) defensie opbouwde. Ene is niet per se beter dan het andere, maar duidelijk is dat we als resultaat veel meer afhankelijk zijn dan gewenst.
Zit je dan als bennotje baksteen. .. 'ja 20, misschien 30...'quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:48 schreef Happel het volgende:
twitter:hellsen twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:39:23#MH17 NationalitiesPassenger details Netherlands 143Australian 27Malaysian 20 (including 2 infants)Indonesian 11 (including 1 infant) reageer retweet
twitter:hellsen twitterde op donderdag 17-07-2014 om 21:40:12Cont #MH17 British 6German 4Belgium 3Philippines 3Canada 1Unknown 62 Total 280 reageer retweet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flightdatarecorderquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Denken dat NL idealen boven geld gaat stellenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Gewoon alle diplomatieke banden met Rusland en Oekraine afkappen. Beide zijn debet aan de situatie in dat gebied. Geen tulpen en Heineken meer naar Moskou en Kiev.
Zuid-Duitsland is snel te doen met een privejetquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:05 schreef sneakydesert het volgende:
Rutte nu al terug van vakantie, dat is snel.
Waarschijnlijk staat er 'Black box' in letters op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Op een gesprekken in de cockpit em volgens mij op de andere vluchtgegevensquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |