Ja, met iemand mee gaan naar huis en je hele verzorgingspakket te voorschijn toveren, want je wilt de punani nog even wassen.quote:
Verzorgingspakket? WTF?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:30 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ja, met iemand mee gaan naar huis en je hele verzorgingspakket te voorschijn toveren, want je wilt de punani nog even wassen.
Wat dan? Ga je dan vragen om een washandje en of je even in de douche mag zijn? Of doe je het met een stukje wc papier onder de kraan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Verzorgingspakket? WTF?
Euhm... laat maar.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ben niet zo'n one night stand expert, maar het lijkt me vrij normaal dat je allebei even van de badkamer gebruik maakt als je na een lange dag/ nacht bij een van beiden het bed in duikt.
Of je moet stomdronken / stoned zijn, maar wat maakt het dan nog uit?
Als je alleen even snel gaat neuken hoef je niet eerst de badkamer in hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ben niet zo'n one night stand expert, maar het lijkt me vrij normaal dat je allebei even van de badkamer gebruik maakt als je na een lange dag/ nacht bij een van beiden het bed in duikt.
Of je moet stomdronken / stoned zijn, maar wat maakt het dan nog uit?
Niet minder of meer dan een penis die een hele dag in een broek heeft liggen broeien. En wij piepen toch ook niet als we dat ding in ons mond stoppen. Maar mannen moeten altijd maar weer huilen en klagen. (Op fok dan. In het echt nog nooit meegemaakt)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:26 schreef Eyip het volgende:
[..]
nee, want ik praat onzin. Kutjes die een hele dag in een broek hebben liggen te broeien, stinken niet.
We hebben het niet over even snel neuken tijdens de lunch op kantoor* maar na een hele dag + avondje stappen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je alleen even snel gaat neuken hoef je niet eerst de badkamer in hoor.
Geen ervaring mee trouwens, maar lijkt me zo.
Oh daar heb ik al helemaal geen ervaring mee. Overigens kan ik me voorstellen dat met dit weer alles niet meer zo fris ruikt aan het eind van de dagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
We hebben het niet over even snel neuken tijdens de lunch op kantoor* maar na een hele dag + avondje stappen.
* nee , ik kijk niet teveel filmpjes, een collega van me is dit jaar ontslagen omdat ze het deed met een client op kantoor....
Dat doe ik sowieso. Zelfs al ben ik daar niet voor in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Aan de andere kant, ik denk dat de meeste meisjes zich uitgebreid opfrissen en bepoederen vóórdat ze gaan stappen. En zeker de categorie meisjes die in is voor casual seks.
Misschien heb ik het al gevraagd, maar lees je ook Discworld?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso. Zelfs al ben ik daar niet voor in.
Terechte klacht. En je bent besnedenquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Mijn lul is in ieder geval goed verzorgd, was hem elke dag en fris sowieso even snel op als ik weet dat er iets gaat gebeuren. Ben besneden, dus heb geen last van die kaaskop.
Adora Belle Dearheart?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Misschien heb ik het al gevraagd, maar lees je ook Discworld?
En dan al je collega's laten ruiken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef blek het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als je drie dagen later nog aan je vingers kan ruiken hoe leuk je weekend was
Dit jaar weer een nieuw boek uit met haar in een van de hoofdrollen, moet hem nog kopen want wacht altijd op de pockets. Going Postal- Making Money - Raising Steam is sowieso een aanrader ook voor mensen die verder niet echt van het genre houden omdat de fantasy elementen hier vrij minimaal zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Adora Belle Dearheart?
Ik heb deze nickname niet zelf bedacht, maar iemand anders heeft 'm voor me bedacht. Ik lees Discworld niet, sorry. Maar is me wel vaker gevraagd door mensen.
Denken dat die AB een kut heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:36 schreef Eyip het volgende:
[..]
Wat dan? Ga je dan vragen om een washandje en of je even in de douche mag zijn? Of doe je het met een stukje wc papier onder de kraan?
Bedankt voor de tip. Ik zal het in gedachten houden voor wanneer ik eens tijd heb.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dit jaar weer een nieuw boek uit met haar in een van de hoofdrollen, moet hem nog kopen want wacht altijd op de pockets. Going Postal- Making Money - Raising Steam is sowieso een aanrader ook voor mensen die verder niet echt van het genre houden omdat de fantasy elementen hier vrij minimaal zijn.
Wel knap dat jij beter denkt te weten wat er in mijn string zit dan ik zelf.quote:
Dit, helaas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik ben nog nooit een kut zonder geur tegengekomen maar ook nog nooit eentje die zo erg meurt dat ik over mijn nek ga. Wel met enige regelmaat dat er een onaangename geur aan hang, zodat ik er niet aan lik.
Dat zou je denken ja ..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je dan even doucht na zo'n nachtje en dan fris seks gaat hebben.. op zijn minst je een beetje opfrissen in de intieme gebieden als er geen mogelijkheid tot douchen is.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik zal het in gedachten houden voor wanneer ik eens tijd heb.
[..]
Wel knap dat jij beter denkt te weten wat er in mijn string zit dan ik zelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |