Sorry maar de geur van lul en kut kan je niet echt vergelijken. Je lul kan je gewoon wassen en dan is ie schoon. Bij vrouwen zit er een gapend gat, omhult door de buitenste schaamlippen waar zweet en urine lekker gaat broeien, en dan praten we nog niet over de yeast infecties die 1 op de zoveel vrouwen heeft en er niks aan laten doen.quote:
Ik weet het niet hoe het bij jouw zit maar ik heb in ieder geval geen putlucht aan mijn lul hangen. Klacht is wel herkenbaar overigens.quote:
Ik zou dan ook niet weten hoe een kut ruikt. Maar ook een lul kan goed stinken, zwetende ballen en een hevige smegmaproductie zijn geen goede combinatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Sorry maar de geur van lul en kut kan je niet echt vergelijken. Je lul kan je gewoon wassen en dan is ie schoon. Bij vrouwen zit er een gapend gat, omhult door de buitenste schaamlippen waar zweet en urine lekker gaat broeien, en dan praten we nog niet over de yeast infecties die 1 op de zoveel vrouwen heeft en er niks aan laten doen.
Een gezonde kut heeft een neutrale geur, bij sommige vrouwens reuk je bijna niets en bij andere lichtelijk zuur. Dat is normaal, en zo'n kutje wil ik met liefde de hele avond likken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Aan iedere kut hang een luchtje. Dat moet je accepteren en anders homo worden.
Al hangen er aan piemels natuurlijk ook luchtjes neem ik aan.
Gewoon likken als je braakneigingen hebt? En dan ga je die geur vervolgens ook nog in je mond proeven, lekker man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef DemonRage het volgende:
Gewoon likken, want steriele seks is geen seks. Dan kun je het netzogoed met een gloednieuwe opblaaspop doen.
ja want achter je paarse staalhelm gaat zeik niet zitten broeienquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:50 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Sorry maar de geur van lul en kut kan je niet echt vergelijken. Je lul kan je gewoon wassen en dan is ie schoon. Bij vrouwen zit er een gapend gat, omhult door de buitenste schaamlippen waar zweet en urine lekker gaat broeien, en dan praten we nog niet over de yeast infecties die 1 op de zoveel vrouwen heeft en er niks aan laten doen.
Mijn lul is in ieder geval goed verzorgd, was hem elke dag en fris sowieso even snel op als ik weet dat er iets gaat gebeuren. Ben besneden, dus heb geen last van die kaaskop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou dan ook niet weten hoe een kut ruikt. Maar ook een lul kan goed stinken, zwetende ballen en een hevige smegmaproductie zijn geen goede combinatie.
We hebben het over na het uitgaan toch? En ook zonder voorhuid produceert je lul smegma.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Mijn lul is in ieder geval goed verzorgd, was hem elke dag en fris sowieso even snel op als ik weet dat er iets gaat gebeuren. Ben besneden, dus heb geen last van die kaaskop.
Ze hebben het niet allemaal hoor, wel zeker de helft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Volgens mij heeft dit eerder te maken met het soort vrouwen dat jij oppikt.
ik ben nog nooit een kut zonder geur tegengekomen maar ook nog nooit eentje die zo erg meurt dat ik over mijn nek ga. Wel met enige regelmaat dat er een onaangename geur aan hang, zodat ik er niet aan lik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:54 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Een gezonde kut heeft een neutrale geur, bij sommige vrouwens reuk je bijna niets en bij andere lichtelijk zuur. Dat is normaal, en zo'n kutje wil ik met liefde de hele avond likken.
Ik heb het hier over vrouwen die schijt hebben aan de hygiene van hun vagina en die echt gewoon smerig ruiken. Seks moet voor beide partijen fijn zijn, en als een kut stinkt verpest dit het voor mij omdat ik dus echt niet met mijn hoofd bij die kut in de buurt ga komen.
Lijkt me logisch dat je dan even doucht na zo'n nachtje en dan fris seks gaat hebben.. op zijn minst je een beetje opfrissen in de intieme gebieden als er geen mogelijkheid tot douchen is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ze hebben het niet allemaal hoor, wel zeker de helft.
Het gaat meer om de setting.
Ga jij maar eens een hele avond drinken en dansen in een kroeg/club en ruik dan maar is tussen je oksels, zo ruikt je kut dan ook ongeveer en dan kan het nog wat erger ruiken als je andere dingen hebt broeien daar waar veel vrouwen last van hebben onbewust omdat geen enkele gozer durft te zeggen tegen een vrouw dat dr kut meurt.
Ik ben afgetraind om piemels tot op een zeer grote afstand te kunnen ruiken.quote:
Past dat zo een krukje er in?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef Teydelyk het volgende:
Beter samen douchen vantevoren, doe ik in ieder geval. Met een krukje erin.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef blek het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als je drie dagen later nog aan je vingers kan ruiken hoe leuk je weekend was
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef blek het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als je drie dagen later nog aan je vingers kan ruiken hoe leuk je weekend was
Ik welquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
... omdat geen enkele gozer durft te zeggen tegen een vrouw dat dr kut meurt.
Ja, al die 3 vrouwen....quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Om_nomnom het volgende:
Grappig dat al die vrouwen hier ook meteen in de aanval gaan. Stop eerst maar is je vinger tussen je lippen en ruik er even aan aub.
Zeg dat is in mijn gezicht kutkind.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, al die 3 vrouwen....![]()
Faalkoning.
Show maar een foto dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Zeg dat is in mijn gezicht kutkind.
Dat je lul na het stappen nog helemaal fris is komt omdat je zittend plast en het laatste druppeltje met een wc papiertje wegveegt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Om_nomnom het volgende:
Het grappige is dat de meeste vrouwen die een stinkende kut hebben hier totaal niet van bewust zijn. Dus zie dit topic als een tip, en check jezelf even. Als het ruikt naar zure kip ga even naar de dokter, die hebben goede medicijnen tegen dit soort infecties.
Gast mijn lul is een plaatje om naar te kijken, sta zelfs in een biologieboek.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat je lul na het stappen nog helemaal fris is komt omdat je zittend plast en het laatste druppeltje met een wc papiertje wegveegt.
Pis jezelf eens over je buik zonder het af te drogen en ruik de dag erna eens. Zo ruikt de pik van een normale vent na een avond stappen.
Geniet maar lekker van je armani aqua lulletje stuk verdriet.
Daar stonden altijd voornamelijk pikken met soa´s in dus dat lijkt me niet. Daar moet je namelijk ook voor geneukt hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Gast mijn lul is een plaatje om naar te kijken, sta zelfs in een biologieboek.
Dit...quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Een stinkkut vingeren is net als uien snijden. Het blijft je achtervolgen.
Meerdere nationaliteiten en van meerdere walks of life. Maar volgens mij zijn die stinkers echt een bepaald type meisje. Niet al te snugger enzo?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:45 schreef Om_nomnom het volgende:
Het probleem is dat die lucht nu 4 dagen later nog steeds licht ruikbaar is aan mijn vingers, heb echt met een schuurspons mijn handen lopen boenen maar deze geur is helaas denk in onderdeel geworden van mij.
Geloof me 't is echt zo. Mijn ex was ook een super verzorgd meisje alleen zo rook ook niet al te fris. Heb er niet veel van gezegd omdat het toch casual was en ik dan sowieso niet aan de kut ga likken. Maar nadat we serieuzer werden heb ik haar dit dus wel verteld, super genant maargoed. Ze is naar de dokter gegaan en heeft van die soort pillen gekregen die je in je doos moet drukken. Bleek dat ze zo'n soort 'gist infectie' had, hebben erg veel vrouwen zei de dokter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:31 schreef Panzermaus het volgende:
Kan me moeilijk voorstellen dat een slim, gezond en verzorgd meisje niet weet dat haar gleuf stinkt.
Laat staan dat ze daar dan vervolgens niets aan doet.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:49 schreef niels0 het volgende:
Hahaha. Je moet ze ook eerst even een half uur in bad zetten als je er 1 uit het cafe scoort.
Knoflook…Nog zoiets.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Een stinkkut vingeren is net als uien snijden. Het blijft je achtervolgen.
handen wassen met benzine bedoel ikquote:
Yeah, meeste chicks krijgen die candida shit wel eens. Verder ook geen big deal. Wist alleen niet dat zoiets die lucht kon veroorzaken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:37 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Geloof me 't is echt zo. Mijn ex was ook een super verzorgd meisje alleen zo rook ook niet al te fris. Heb er niet veel van gezegd omdat het toch casual was en ik dan sowieso niet aan de kut ga likken. Maar nadat we serieuzer werden heb ik haar dit dus wel verteld, super genant maargoed. Ze is naar de dokter gegaan en heeft van die soort pillen gekregen die je in je doos moet drukken. Bleek dat ze zo'n soort 'gist infectie' had, hebben erg veel vrouwen zei de dokter.
Ik mag toch hopen dat je van je toekomstige vrouw gewoon fatsoenlijke hygiëne mag eisen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:28 schreef rumiii het volgende:
is t mogelijk om vrouw te likken als haar vagina stinkt? Als t echt stinkt
Wil later mn vrouw niet teleurstellen beter ff voorbereiden
And so(a) it begins.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:21 schreef LelijKnap het volgende:
Komt omdat het allemaal sletjes zijn die nog met zaad van de vorige (of zelfde) avond in hun kutjes rondlopen dat zich ophoopt en stolt.
Bustedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:31 schreef -supergirl- het volgende:
Hoe die nerds hier over poezen praten![]()
sjongejonge je kunt wel zien dat enige ervaring ver te zoeken is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |