Lijkt me logisch dat je dan even doucht na zo'n nachtje en dan fris seks gaat hebben.. op zijn minst je een beetje opfrissen in de intieme gebieden als er geen mogelijkheid tot douchen is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ze hebben het niet allemaal hoor, wel zeker de helft.
Het gaat meer om de setting.
Ga jij maar eens een hele avond drinken en dansen in een kroeg/club en ruik dan maar is tussen je oksels, zo ruikt je kut dan ook ongeveer en dan kan het nog wat erger ruiken als je andere dingen hebt broeien daar waar veel vrouwen last van hebben onbewust omdat geen enkele gozer durft te zeggen tegen een vrouw dat dr kut meurt.
Ik ben afgetraind om piemels tot op een zeer grote afstand te kunnen ruiken.quote:
Past dat zo een krukje er in?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef Teydelyk het volgende:
Beter samen douchen vantevoren, doe ik in ieder geval. Met een krukje erin.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef blek het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als je drie dagen later nog aan je vingers kan ruiken hoe leuk je weekend was
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef blek het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als je drie dagen later nog aan je vingers kan ruiken hoe leuk je weekend was
Ik welquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
... omdat geen enkele gozer durft te zeggen tegen een vrouw dat dr kut meurt.
Ja, al die 3 vrouwen....quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Om_nomnom het volgende:
Grappig dat al die vrouwen hier ook meteen in de aanval gaan. Stop eerst maar is je vinger tussen je lippen en ruik er even aan aub.
Zeg dat is in mijn gezicht kutkind.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, al die 3 vrouwen....![]()
Faalkoning.
Show maar een foto dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:17 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Zeg dat is in mijn gezicht kutkind.
Dat je lul na het stappen nog helemaal fris is komt omdat je zittend plast en het laatste druppeltje met een wc papiertje wegveegt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:14 schreef Om_nomnom het volgende:
Het grappige is dat de meeste vrouwen die een stinkende kut hebben hier totaal niet van bewust zijn. Dus zie dit topic als een tip, en check jezelf even. Als het ruikt naar zure kip ga even naar de dokter, die hebben goede medicijnen tegen dit soort infecties.
Gast mijn lul is een plaatje om naar te kijken, sta zelfs in een biologieboek.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat je lul na het stappen nog helemaal fris is komt omdat je zittend plast en het laatste druppeltje met een wc papiertje wegveegt.
Pis jezelf eens over je buik zonder het af te drogen en ruik de dag erna eens. Zo ruikt de pik van een normale vent na een avond stappen.
Geniet maar lekker van je armani aqua lulletje stuk verdriet.
Daar stonden altijd voornamelijk pikken met soa´s in dus dat lijkt me niet. Daar moet je namelijk ook voor geneukt hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:24 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Gast mijn lul is een plaatje om naar te kijken, sta zelfs in een biologieboek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |