Bedoelde ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral als die kinderen niet ook in het vliegtuig zaten.
laat gaan joh..quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Nou ben weg hier. Wat een zieke mensen heb je hier op Fok. Gadverdamme. Retards.
Deels mee eens, foto's zullen alleen maar hysterische reacties veroorzaken en horen niet echt thuis in dit topic imho. De meesten zullen wel een redelijk beeld hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:31 schreef Dven het volgende:
Niets mis met foto's overigens. Ook als het schokkende foto's zijn. Stuk beeldvorming en gewichtsinbreng. Vragen om foto's van dode mensen in speciaal is echter alles behalve relevant en gewoon zoeken naar aandacht.
Er lopen hier een paar users rond die nogal dom zijn maar die zijn tenminste niet zo achterlijk om op zo'n onderwerp met die kinderachtige humor uit ONZ te komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want het gemiddelde topic in NWS is zoveel hoger qua niveau.
Vind je hun reacties zo verrassend dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:31 schreef Messina het volgende:
Wie heeft de deur van ONZ open laten staan?
Zo maak je geen nieuwe baby'squote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef HighVolume het volgende:
ik krijg ineens zin om jou keihard in je poepert te neuken
Net zoveel als alle andere foto's naar mijn mening. Maar censuur is altijd fout dus ook die foto moet gewoon kunnen zolang onder spoiler en met waarschuwing.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Heeft geen nieuwswaarde als het enkel een foto van 1 van de 300 doden an such is.
Genoeg mensen die het liever niet zien. Ik vermijd het ook liever i.v.m. afstomping en zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:31 schreef Dven het volgende:
Niets mis met foto's overigens. Ook als het schokkende foto's zijn. Stuk beeldvorming en gewichtsinbreng. Vragen om foto's van dode mensen in speciaal is echter alles behalve relevant en gewoon zoeken naar aandacht.
Geband?quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
Lijkt me een goed moment dat de mods dit topic eens doorspitten en al die lijkenfotogeilers een permanente ip ban bezorgen.
Om te kotsen gewoon.
Het is een troll ja, maar zei hij nu echt zulke erge dingen om geband te worden? (of heb ik iets gemist?)quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
Lijkt me een goed moment dat de mods dit topic eens doorspitten en al die lijkenfotogeilers een permanente ip ban bezorgen.
Om te kotsen gewoon.
quote:Commentaar in feedback.
Konden ze al, dus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:31 schreef Woods het volgende:
Kunnen ze die seperatisten nu niet gelijk kapot nuke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |