Geband?quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
Lijkt me een goed moment dat de mods dit topic eens doorspitten en al die lijkenfotogeilers een permanente ip ban bezorgen.
Om te kotsen gewoon.
Het is een troll ja, maar zei hij nu echt zulke erge dingen om geband te worden? (of heb ik iets gemist?)quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
Lijkt me een goed moment dat de mods dit topic eens doorspitten en al die lijkenfotogeilers een permanente ip ban bezorgen.
Om te kotsen gewoon.
quote:Commentaar in feedback.
Konden ze al, dus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:31 schreef Woods het volgende:
Kunnen ze die seperatisten nu niet gelijk kapot nuke
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef Ratsnest89 het volgende:
Holy fuck vergeet die babyfoto, heb nu een zieke gevonden, ff kotsen dames en heren
Gaat allemaal beetje hard hier vroeg ie ook om babylijkjes ofzoquote:
Spoiler is idd prima oplossing.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het liever niet zien. Ik vermijd het ook liever i.v.m. afstomping en zo.
Daarom prima onder een spoiler.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wtfSPOILER: geen babyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:34 schreef Woods het volgende:
[..]
Gaat allemaal beetje hard hier vroeg ie ook om babylijkjes ofzo
SPOILER: geen babyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
auwSPOILER: geen babyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |