Wie weet waren het wel aliens. Dat zou kunnen, er is immers geen bewijs dat het niet zo is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ook zonder dat zou Oekraine had gedaan kunnen hebben.
Ik kan daar prima mee leven, eigenlijk. Veel betekenen in deze wereld is meestal niet zo gezond voor een land. Maar dat Putin zich wel op Maleisi en op de VS richt en niet op Nederland is wel vreemd ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht al waarom er op diverse zenders beelden en gelul uit amerika was, maar oooooooooooh er zaten ook amerikanen in.. Ja dat is natuurlijk erger
Waarom een gesprek tussen Obama en Poetin :/ Wij betekenen echt niks h
Ja ik weet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef MagicIsland1 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)35026&type=1&theater
wtf zeg
100000ste x dat we jou moeten betrappen op het verspreiden van persoonsgegevens.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef betyar het volgende:
Zo, dat Oekrane zelfs ook passagiersvliegtuigen neer gaat halen om bij de EU te komen is van de zotte. Poetin moet ingrijpen en voorkomen dat dit soort landen bij de EU kunnen komen
Ja, een daad van terreur. Een vliegtuig uit de lucht knallen is een daad van terreur. Welk logo er op de staart staat is daarvoor echt niet relevant.quote:
Erm...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Chillings het volgende:
[..]
was dat als grapje bedoelt van die vent? zeer ongepast.
Je zou bijna zeggen hier alsjeblieft mannetje
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanNoniem twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:53:13Al een half uur Telegraaf.nl aan het refreshen om erachter te komen wat de hond van Bonnie St. Claire van het vliegtuigongeluk vindt. reageer retweet
Dat houd je toch niet voor mogelijk?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef MagicIsland1 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)35026&type=1&theater
wtf zeg
Kijken of we het record van 5 dagen van oorlogvoeren kunnen verbeteren...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Maar dan nogOorlogje voeren met Rusland omdat separatisten een fout hebben gemaakt. Alsof we nog niet genoeg wereldoorlogen om niks hebben gehad.
Ja, terwijl de separatisten/russen trots aangeven een vliegtuig uit de lucht hebben geschoten en vervolgens een hoop tweets lopen te verwijderen, is het veel waarschijnlijker dat Kiev een jumbojet vol willekeurige buitenlandse burgers neerhaalt. Kom op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het kunnen net zo goed Oekraners zijn...
Niet doen, die fout wordt in de wereld te vaak gemaakt na dit soort incidenten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef HighVolume het volgende:
Ik word gewoon agressief van al deze ellende...
Twee, ja?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Fer het volgende:
Twee vragen:
1. Hoe komen die rebellen aan een Surface to Air installatie?
2. Hoe komen ze aan kennis om zo'n installatie te bedienen
3. Was het een rusische mig?
De Telegraafquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanNoniem twitterde op donderdag 17-07-2014 om 19:53:13Al een half uur Telegraaf.nl aan het refreshen om erachter te komen wat de hond van Bonnie St. Claire van het vliegtuigongeluk vindt. reageer retweet
Ja dat ze ze hebben was al zeker dacht ik...ze scheppen er ook mee op... rest de vraag: schoten ze er ook meequote:
1. Veroverdquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Fer het volgende:
Twee vragen:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wie er zeker achter zitten zijn
Rusland, of de rebellen uit Oekrane, of het Oekraense leger, in mijn ogen allemaal Russen
Dat gesprek was al vooraf gepland ivm oekraine.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht al waarom er op diverse zenders beelden en gelul uit amerika was, maar oooooooooooh er zaten ook amerikanen in.. Ja dat is natuurlijk erger
Dat zijn er 3quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Fer het volgende:
Twee vragen:
Klopt. Nederland is klein maar als Nederland nu gewoon met die reden die kant op vliegt staat heel de navo achter ze hoor. Ben er wel klaar mee met dat gezeik daar in ons achterland wat nu ook slachtoffers eist van buiten Oekrane...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een daad van terreur tegen Nederlandse burgers, maar we moeten vooral niets doen hoor.
ik las;quote:
En alle mensen uit Maleisi?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, terwijl de separatisten/russen trots aangeven een vliegtuig uit de lucht hebben geschoten en vervolgens een hoop tweets lopen te verwijderen, is het veel waarschijnlijker dat Kiev een jumbojet vol willekeurige buitenlandse burgers neerhaalt. Kom op.
En inderdaad nogal walgelijk hoe de locals/russische media met de zaak omgaan. Ipv een hoop brandweer en rijtjes witte lakens toont men opengeslagen paspoorten en brandende lijken. Ik zal de Russische "mentaliteit" nooit begrijpen.
We hebben toch wat nukes in bruikleen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt. Nederland is klein maar als Nederland nu gewoon met die reden die kant op vliegt staat heel de navo achter ze hoor. Ben er wel klaar mee met dat gezeik daar in ons achterland wat nu ook slachtoffers eist van buiten Oekrane...
Noem het beestje gewoon bij naamquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Nintex het volgende:
Seperatisten moeten ontwapend worden per direct. Stuur de Navo maar.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog in naarden. Zet je toch aan het denken.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef sneakydesert het volgende:
Wtf, ik had een screenshot gemaakt van het paspoort van die jongen. Woont ie hier in deze stad.
Ik zeg alleen maar dat het is onzin om gelijk de rebellen de schuld te geven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie weet waren het wel aliens. Dat zou kunnen, er is immers geen bewijs dat het niet zo is.
Die mogen alleen uitzenden (buiten hun gebruikelijke journaals) bij staatsgevaarlijke dingen. NPO is voor dit soort rampen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Caland het volgende:
Obama gaat zo reageren en de rest van de Nederlandse TV-zenders zitten nog te slapen
Hier ben ik het helemaal mee eens......quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt. Nederland is klein maar als Nederland nu gewoon met die reden die kant op vliegt staat heel de navo achter ze hoor. Ben er wel klaar mee met dat gezeik daar in ons achterland wat nu ook slachtoffers eist van buiten Oekrane...
er valt nog spul uit de luchtquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Infection het volgende:
Iemand een stream naar de persco van Obama?
Je gaat ook echt over lijken he...bah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Logisch, je gaat toch niet iemand binnenlaten met wie je in oorlog bent?
Dat is de waanzin die oorlog heet (het is ten slotte een oorlogsgebied daarzo)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat gehossel met die paspoorten, alsof ze aan het kwartet aan het spelen zijn
cnn zal live zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef Infection het volgende:
Iemand een stream naar de persco van Obama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |