Zeg dat maar als ik je voorbij demarreer en je mijn stof eet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een lelijke kutfietsen dven.
Sorry.
Pas geleden kwam ik deze tegenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
Wel benieuwd wat Knut mooie fietsen vindt. Ik denk zo'n classic model. Met vale leren bandjes rond de ossenkop
Ik zou voor de BRUM gaan. Alleen al om de naam. Zou ook zachtjes brumbrumbrum fluisteren wanneer ik je als een hayabusa passeer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pas geleden kwam ik deze tegen
[ afbeelding ]
Deze is ook dik
[ afbeelding ]
En qua nog enigszins betaalbaar
[ afbeelding ]
allemaal een ander kleurtje wauwquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook dik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is BAUMquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou voor de BRUM gaan. Alleen al om de naam. Zou ook zachtjes brumbrumbrum fluisteren wanneer ik je als een hayabusa passeer.
Ik vind het wel enigszins een vertekende fiets. Vooraanzicht is net een auto. Mag dat wel in een officiele rit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook dik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is BAUM
En 3k alleen voor het frame
Zolang je genoef spuiten naar binnen prikt en het naar voren kan trappen wordt het gedoogdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het wel enigszins een vertekende fiets. Vooraanzicht is net een auto. Mag dat wel in een officiele rit?
1 voordeel wat ik hier heb : Ik versta ze niet. Genot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag is echt weer zo'n dag dat de huisvrouwtjes nieuwsberichten van ad.nl/nu.nl gaan voorlezen om er daarna gezamenlijk verontwaardigd op te reageren.
"Toen was dat wijf van je nog wel te neuken"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god iemand vraagt me naar z'n trouwfotoboek te kijken.
Help met vast met wat sociaal acceptabele opmerkingen.
Wat een leuke foto's.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god iemand vraagt me naar z'n trouwfotoboek te kijken.
Help met vast met wat sociaal acceptabele opmerkingen.
Bij babyfoto's zou je ook aan kunnen geven : Mooi projectje voor de toekomstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's.
Dat is zoiets als zeggen, wat een lief kindje
Hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij babyfoto's zou je ook aan kunnen geven : Mooi projectje voor de toekomst
Valt mee als er lekkere dochters in het spel zijn met bikinifoto's. Verder heb ik er ook niet zo veel mee. Daarentegen kijk ik wel graag naar foto's van mijzelf. Maar dat kan een stukje narcisme zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha'Dat trekt nog wel bij'
Trouwens, niks zo erg als andermans foto's bekijken, die van mezelf bekijk ik al amper, laat staan die van een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |