nee ik ben nieuw op Fokquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Henk is een gevallen user
Wij hopen dat deze uberkwaliteits user ooit weer terugkeert
Wij dachten dat jij een kloon van henkde_j was
Een kloon van ikbennieuwopfok?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
nee ik ben nieuw op Fok
en gefeliciteerd Wolfrolf
Succes met je FoBoquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
nee ik ben nieuw op Fok
en gefeliciteerd Wolfrolf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
HEEFT HIJ MIJN FIETS GEJAT?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:45 schreef minthy het volgende:
Gefeliciteerd met je fiets!!![]()
Na je verhuizing heeft dat ding zóóó ontzettend veel minder te lijden
Je weet; ik hou niet van stoken, absoluut niet! Maar ik zou het ff checken...quote:
Niet 'De Mijne'?quote:
zie post #2quote:
Oh, eh.....quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zie post #2
En nee plintje! Ik heb er niet eens naar gezocht
bohquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, eh.....
Gefeliciteerd omdat je tof bent!
Ik vond het wel even tijd voor een beetje luchtigheid tijdens al dit nare nieuws wat vanavond overal te zien isquote:
Ik ben het iig niet, al veel te weinig tijd voor minthyquote:
dan is het alors, want ze houdt ook van Tom Dumoulinquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het iig niet, al veel te weinig tijd voor minthy
Ook te weinig tijd voor radio zo te lezen, nog nooit van die naam gehoordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan is het alors, want ze houdt ook van Tom Dumoulin
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook te weinig tijd voor radio zo te lezen, nog nooit van die naam gehoord![]()
Vind het wel een beetje overratedquote:
Ah... De Tour hou ik al helemaal niet bij dit jaar.quote:
Je mist niet veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah... De Tour hou ik al helemaal niet bij dit jaar.
Ik werd er zojuist mee wakker. Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje overrated
Ik ga rubbereend gewoon overhoren dit weekend!quote:
Tis wel lekker hoor, maar wordt te vaak gedraaid tov Portishead, Goldfrapp ed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik werd er zojuist mee wakker. Heerlijk.
De 16e jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nagekomen felicitatie nog. Ik zag net ergens dat je jarig was gisteren.
Eergisteren.quote:
Gamma.quote:
Waar denk je dat aan te weten dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Luna ook in huize Pienjow eigenlijk?
aan feestboekquote:
Dat is Takkie, de hont van Jip en Jannekequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zag de een of andere foto van jullie samen, met een of ander.. ding.
Ja we hebben een nieuwe hontquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zag de een of andere foto van jullie samen, met een of ander.. ding.
Ik dacht op die eerste foto dat het een Orka ging worden ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is Takkie, de hont van Jip en Janneke
Pow..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
tevens mis ik Luna op facebook zo te zien *toevoegt*
Ja dat dachten er meerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht op die eerste foto dat het een Orka ging worden ofzo
Het leek niet op een tak maar daar werd heel serieus op ingegaan met uitleg over Jip en Janneke. Literatuur welke voor mij toch al gauw zo'n 50 jaren gelee is qua lezen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat dachten er meerOf een dolfijn ofzo.
Ga niet hatenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het leek niet op een tak maar daar werd heel serieus op ingegaan met uitleg over Jip en Janneke. Literatuur welke voor mij toch al gauw zo'n 50 jaren gelee is qua lezen...
Tevens klaagpost; het topic wil rust!!
Die zijn niet zwart.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat dachten er meerOf een dolfijn ofzo.
Ja, dat zei ik Mint, goed gelezenquote:
Niet gelezen, dat maakte ik er eerst ook uit opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik Mint, goed gelezen
De zwarte dolfijn is een walvisachtige uit de familie der spitssnuitdolfijnen. Zijn naaste verwant is de zuidelijke zwarte dolfijn, die soms samen als één soort worden beschouwd, waarbij beide soorten vooral verschillen op het vlak van leefgebied.quote:
oh, okequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De zwarte dolfijn is een walvisachtige uit de familie der spitssnuitdolfijnen. Zijn naaste verwant is de zuidelijke zwarte dolfijn, die soms samen als één soort worden beschouwd, waarbij beide soorten vooral verschillen op het vlak van leefgebied.
nou hup kom van zolder af dan!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:54 schreef alors het volgende:
Swim With Sam, op Radio1Ik wil ook zwemmen
Hoiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef minthy het volgende:
Kids!!![]()
![]()
(Half uur geleden, maar dat maakt niet uit)
Oei! Sterkte!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hah nee dat is het niet, ik heb een wondinfectie.
En om daar nou een prop in te proppenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hah nee dat is het niet, ik heb een wondinfectie.
met die clipquote:
Dalijk ook bij DeLuna een lipinfectie huehuehuehuequote:
Welke lippen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dalijk ook bij DeLuna een lipinfectie huehuehuehue
/Vrijdag
lolololol xdquote:
Hoi Bakkert!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
zelfs Luna doet mee aan de vrijdag.
Ben jij ook zo heet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi Bakkert!
Leuk he dat Casillas bij Real mag blijven
Af en toe wel tussen mijn reetspleet als ik weer eens een windje leetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach, die 2 dagen kom ik nog wel door. waarschijnlijk ga ik vanaf zondag een tijdje in het huis van mijn ouders bivakkeren. zij hebben vakantie en mijn broertje kan af en toe wel wat gezelschap gebruiken
gefeliciteerd Wolfje! met je veterstrikdiploma toch?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, 29graden in huis en geen mogelijkheid om te koelen tenzij ik een ventilator koop en ik weet niet of dat dat nou zoveel gaat helpen....
ik weet trouwens nog een zin met het woord ventilator:Zwemmen/bosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach, die 2 dagen kom ik nog wel door. waarschijnlijk ga ik vanaf zondag een tijdje in het huis van mijn ouders bivakkeren. zij hebben vakantie en mijn broertje kan af en toe wel wat gezelschap gebruiken
gefeliciteerd Wolfje! met je veterstrikdiploma toch?
Je kan die zolderkamer ook uit he...Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
zwemmen...ik heb volgens mij niet eens een zwembroek en dat kan ik de rest vd wereld niet aandoen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zwemmen/bos
Je kan die zolderkamer ook uit he...
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, 29graden in huis en geen mogelijkheid om te koelen tenzij ik een ventilator koop en ik weet niet of dat dat nou zoveel gaat helpen....
ik weet trouwens nog een zin met het woord ventilator:Hema heeft ventilatorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach, die 2 dagen kom ik nog wel door. waarschijnlijk ga ik vanaf zondag een tijdje in het huis van mijn ouders bivakkeren. zij hebben vakantie en mijn broertje kan af en toe wel wat gezelschap gebruiken
gefeliciteerd Wolfje! met je veterstrikdiploma toch?17.50, koopje.
Ik heb het weer per pakketpost naar Nederland verstuurd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
Wie heeft de zon op standje 'oven' gezet?![]()
Ja, bedanktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het weer per pakketpost naar Nederland verstuurd.Bedankjes kunnen per pakketpost weer terug.
Ik wilde het eerst per postduif doen, maar die schijnen niet zo goed te vliegen met warm weer.quote:
Nee, die vallen dood neer. En morgen nóg warmer. Ik ga wel voor de open koelkast zitten denk ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst per postduif doen, maar die schijnen niet zo goed te vliegen met warm weer.
Dank, zit hier lekker op balkon van avondzonnetje (+wind) te genietenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het weer per pakketpost naar Nederland verstuurd.Bedankjes kunnen per pakketpost weer terug.
Dan zitten we het grootste gedeelte van de dag in de auto, op weg naar Oostenrijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, die vallen dood neer. En morgen nóg warmer. Ik ga wel voor de open koelkast zitten denk ik.
niet muis, maar henkde_jquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
Wie heeft de zon op standje 'oven' gezet?![]()
Nou.quote:
ik heb nergens last van bij http://www.3fm.nl/api/webcam ....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:06 schreef Qunix het volgende:
3FM webcam player zuigt! Sinds 2 weken geleden of zelfs een week eerder is er iets gebeurd waardoor de kut player niet meer laadt.
misschien dat ik er morgen toch maar ff naartoe kuierquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hema heeft ventilatoren17.50, koopje.
probeer eens de link die ik postte? in principe dezelfde site maar dan zonder het randje en wellicht dat net dat randje het verneukt...quote:
Helaas. Zelfde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeer eens de link die ik postte? in principe dezelfde site maar dan zonder het randje en wellicht dat net dat randje het verneukt...
vreemd...andere browser? ik draai Opera.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Helaas. Zelfde.
Juist het randje wat snel en keurig laadt.
Maakt niet uit. Epic (Chrome), Firefox, Chromium en Safari.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vreemd...andere browser? ik draai Opera.
mmm, stom zeg, nu maar hopen dat ie het blijft doenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Epic (Chrome), Firefox, Chromium en Safari.
Na tig keren doet hij het dan nu wel!
ik vermoed van niet. iig een beetje stemmig ivm de vliegramp. net als dat het weekend Summer Request is afgeblazen.quote:
Ik een beetje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
ja idd, dames...hebben jullie vandaag last van plaklippen?
goed verhaalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik een beetje.
Oh wacht... Als ik met mijn tong erover ga worden ze weer lekker nat en plakken ze minder...
nog nooit gehoord...en wat mij betreft hoef ik het ook niet te horen. niet mijn dingquote:
Geeft niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog nooit gehoord...en wat mij betreft hoef ik het ook niet te horen. niet mijn ding
volgende week dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:09 schreef ddx het volgende:
Die belg die iedere week iets ging doen (vandaag moddergevecht?) komt zeker niet ?
huh? ik hoor de BeeGees...quote:
ja, nu ben je te laat...ik ga naar bed.quote:
Wuift terug vanuit het zonnige Brabantquote:
ik wil wel met je ruilen geloof ik. tis in mijn woonkamertje nu 29 graden. maar ik heb nu een beetje verkoeling door een ventilatortje die een klein briesje creëertquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Even wuiven vanuit een koel en bewolkt Portugal
Ik zweette mijn bed uitquote:
Ik had een luchtbed in de tuin geflikkerd en ben daar gaan slapen vanachtquote:
Heb ik ook overwogenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had een luchtbed in de tuin geflikkerd en ben daar gaan slapen vanacht
rubbereend is afgelopen nacht/ochtend op troisfm geweest geloof ik...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie van jullie was er vanmorgen op 3fm?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Fax!!!
Wel mooi, wifi op de wc van het appartement
Klopt, hij is met wat mensen naar Electronic Family.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rubbereend is afgelopen nacht/ochtend op troisfm geweest geloof ik...
7.25 ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rubbereend is afgelopen nacht/ochtend op troisfm geweest geloof ik...
Het arme jong ging eerst nog werken, vandaar het vroege tijdstipquote:
Lukt het quoten een beetje?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Ik heb mijn technische faal wel laten staan
goed he
*boks*quote:
In het huis van mijn zus is het nu al 27 gradenquote:Op zondag 20 juli 2014 09:44 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nog ff de stofzuiger door m'n kamer en dan is het wachten tot m'n broertje me komt ophalen en ga ik een weekje ofzo op het huis van mijn ouders passen. kan niet zeggen dat ik het erg vind met deze warmte. gisteren steeg het kwik tot 33 graden....
gordijnen...ik heb alleen vitrage en tot een uur of 14-15 vol de zon eropquote:Op zondag 20 juli 2014 10:01 schreef ChatGirl het volgende:
Hier zijn ook de hele dag de gordijnen naar beneden, maar de zon staat wel de hele dag op het huis te bakken. Dus dat haalt uiteindelijk ook nog maar weinig uit.
donderdagavond geprobeerd. kreeg snel last van m'n rug. de warmte boeit me op zich niet zo. neem m'n hardloopspullen mee naar m'n ouders. lopen in een andere omgevingquote:Op zondag 20 juli 2014 10:21 schreef alors het volgende:
Hardgelopen met 25 graden #yolo. Koeler wordt het toch niet
iedere vakantie is het weer feest met trage kuttopics. Ik betrap me er ook op nauwelijks 3fm te luisteren in de zomer. Ook wel logischquote:Op zondag 20 juli 2014 12:35 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag. Dit moet wel een van de traagste topics in deze reeks zijn.
Hier ook, het had net geregend, ik dacht, het kan wel. Kapot.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:21 schreef alors het volgende:
Hardgelopen met 25 graden #yolo. Koeler wordt het toch niet
quote:
PINO!quote:
Dit zit in Groningenquote:Op zondag 20 juli 2014 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pizza Pino zit in Parijs ja. Pizza Luna ook
Bron: http://giel.vara.nl/weekagendaquote:Een breed scala aan toppers deze nieuwe werkweek!
WEEKAGENDA
>>> MAANDAG: Kav Verhouzer
>>> DINSDAG: Tim Knol & The Upsessions
>>> WOENSDAG: Go Back To The Zoo
>>> DONDERDAG: Sven Hammond Soul
>>> VRIJDAG: The Basics
Ik zat met m'n broertje in de auto te luisteren. Hebben ons ziek gelachenquote:
Om mijn vader te quoten: jahoor, bij het poepgaatje.....quote:
dankjequote:Op maandag 21 juli 2014 00:00 schreef minthy het volgende:
Wolfrolf en iedereen gefeliciteerd met deze maandag!!
Guiltyquote:
Zon, blauwe lucht, warm.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
thanks muisje
Grauw bewolkt hier maar wel benauwd
Daar??
het is je gegundquote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zon, blauwe lucht, warm.
Tevens is dit het weerbericht voor de komende maanden.
Nu al verloren.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef alors het volgende:
Mijn neefje van 2,5 mompelt mee op Chef'Special
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:32 schreef alors het volgende:
Mijn neefje van 2,5 mompelt mee op Chef'Special
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |