Heb ik ook tijd gehad. Nieuw paspoort met verwijzing naar oude met multi exit entry visum.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Reki het volgende:
[..]
Zit er nou een paspoort met gaten erin bij?
Het is ook nogal vroeg om meteen te wijzen. Er is ook een incident geweest aan boord, ook toevallig. Misschien is het vliegtuig niet eens neergeschoten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:25 schreef Confetti het volgende:
Geen enkele Nederlandse politici die met de vinger durft te wijzen naar iemand. Lafaards
Dit mag ook wel in een spoilerquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:27 schreef richolio het volgende:
Eigenlijk leven ze nu op een onbewoonde en afgelegen plek en blijven ze daar 6 seizoen om er godverdomme achcter te komen dat ze EIGENLDIJK DOOD ZIJN
Ah, dat verklaart. Maar dan hebben ze dus idd zakken lopen doorzoeken.. bah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Er liggen ook een hoop doden bij het wrak zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
80 kinderen op een vlucht van zo'n 300 mensen? Is dat niet wat hoog ingeschat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:27 schreef sneakydesert het volgende:
Meerdere onbevestigde bronnen op twitter melden dat er 80 kinderen dood zijn.
Dat ding ligt er al een poosje... en aangezien er geen tot weinig controle is word de boel direct geplunderd waarschijnlijk...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Is het normaal dat paspoorten ingenomen worden op een dergelijke vlucht ? Aangezien de lijken over 15 km verspreid liggen vind ik de stapeltjes wel wat vreemd...
Afgelopen 5 minuten wel constant, maar er zitten pauzes tussen:quote:
quote:SKYKING messages are special EAM's. These presumably could be the nuclear go/no-go codes. There was a higher than normal number of EAM's and SKYKING messages being transmitted after the attackes of 9/11/01. Urgent SKYKING messages are repeated three or four times instead of the usual two. SKYKING is a group callsign, meaning "Any this net." "Do not answer" is the standard procedure ofr self-authenticating broadcasts, meaning that recipients don't need to give away their positions or existence by challenging the orders. While tuned to any of the HFGCS frequncies and hear "SKYKING SKYKING Do not answer" you can bet you're hearing a very important, highest priority, and heavily encrypted message!
Ja echt een goed idee van de Russische media man, die foto's van kinderen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:27 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Beter dan nieuws wat gecensureerd is en je geen beeld geeft van wat er echt aan de hand is
Sorryquote:
+1 Tamelijk jammer dat operatie Barbarossa in '41 spaak liep :[quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is een tamelijk gevoelloze soort van het menselijk ras.. Alles wat uit die regio komt zijn onderkruipsels
Dat denk ik, en dat is erg zorgwekkend. Die paspoorten waren een kans om de lichamen nog bij de juiste families te krijgen en nu wordt dat veel moeilijker.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:27 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart. Maar dan hebben ze dus idd zakken lopen doorzoeken.. bah.
Vreselijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef GummyGadGet het volgende:
Man o man. Die russen doen echt niet moeilijk over wat ze laten zien. Paspoorten van Nederlandse kinderen terwijl de lijken nog branden in de achtergrond en de lokale bevolking kijkt of er nog wat te halen valt.
Op de stream maakte ze er ook een paar open. Meeste jonge kinderen.quote:
Nee. Je moet het dan streamen met VLC en direct opslaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef MagicIsland1 het volgende:
ff een tech vraagje. Als je streams kijkt in chrome. wordt de stream dan ergens opgeslagen in je tijdelijke internetbestanden?
Wacht, ze waren toch niet dood maar in een andere dimensie ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef richolio het volgende:
[..]
SorryHeb ik het verpest voor je? Anders voel ik me eigenlijk wel heel slecht
(ze zijn niet echt dood dan, dat is een van de theoriën)
Nou, nou, nou. Lekkere onderbouwing ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Ringo het volgende:
Die Strelkov mogen ze liquideren, zijn lijk achter een jeep hangen, de resten gaan in een juten zak naar Moskou.
Dit...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon bij alle lijken de broekzakken hebben leeggehaald?
Godverdommequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef deprimist het volgende:
Na dat paspoort van dat 13 jarige Nederlandse meisje hoef ik geen stream meer te zien.
BB: 20/30 NL'ers, misschien 50.quote:
Nee, dat profiel is nep.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Rebellenleider heeft al toegegeven en later dat bericht teruggetrokken
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef deprimist het volgende:
Na dat paspoort van dat 13 jarige Nederlandse meisje hoef ik geen stream meer te zien.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef deprimist het volgende:
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef ejfaar het volgende:
Zouden op de grond ook nog mensen doodgaan door geraakte brokstukken?
quote:
Dit dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik, en dat is erg zorgwekkend. Die paspoorten waren een kans om de lichamen nog bij de juiste families te krijgen en nu wordt dat veel moeilijker.
leuk voor op de zwarte marktquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom heeft iemand al die paspoorten lopen verzamelen? Die liggen toch nooit zomaar bijeens.
Geen tijd om te editten!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol NOS laat ook gewoon alles zien.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef Ringo het volgende:
Die Strelkov mogen ze liquideren, zijn lijk achter een jeep hangen, de resten gaan in een juten zak naar Moskou.
Doen dus!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een wijs man zei ooit: "Als je niks te zeggen hebt, zeg dan niks."
Er is nog niks bewezen, en de enige beelden die we hebben komen van een Russische livestream die ons voorziet van objectieve beelden waar niet mee is geknoeid. Ondertussen kom jij met walgelijke uitspraken die alleen zijn gebaseerd op je eigen frustratie. Hoe triest kan je zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is een tamelijk gevoelloze soort van het menselijk ras.. Alles wat uit die regio komt zijn onderkruipsels
KRO Kindertijd en Sesamstraat zijn nu wel vervallen, rond deze tijd liggen de kindertjes op bed dus eropsmijtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol NOS laat ook gewoon alles zien.
Word op dit momend fraude mee gepleegt zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |