foto met de tekst van dat vliegtuig op Schiphol is gemaakt door een volendammer. Familie van vele bekenden in Volendam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Volendam te maken?
Dat lijkt me lastig.quote:
Gok de zanger jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jamai? Toch niet die zanger (of wat is het?) hoop ik?
De een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Even stiekem reclame maken voor de NOS-app
Maar als het oekrainers zijn, waarom zou de haat op rusland stijgen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, het zijn Oekraļners. Maar etnisch Rus.
nah ik heb toch meteen even gekeken wat de vliegroute is van het vliegtuig dat ik volgende week neemquote:
Ik ga geen 2 topics doorlezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op een stuk of 80 verwijderde posts na kun je dat gewoon teruglezen.
Die mensen zien eruit alsof ze het fijn vinden hun verhaaltje te kunnen doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Meteen die mensen interviewen, dat is lekker 'respectvol'.
Ze zijn daar toch allemaal familie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
foto met de tekst van dat vliegtuig op Schiphol is gemaakt door een volendammer. Familie van vele bekenden in Volendam.
Zou sowieso niet instappen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
Zou in mn broek schijten al zou ik vandaag in die richting moeten vliegen.
Ze moeten toch iets doen tot dat er meer info is...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Leuk man. Even die toeristen interviewen die op het moment van vertrekken staan. Lekker waardevolle TV ook
Ik denk dat je de psyche van de gemiddelde nabestaande nu echt heel erg verkeerd inschat. Zo'n herinnering wil niemand.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je er niet wakker om moet liggen. Het maakt de realiteit immers niet anders.
Overigens zat nabestaanden die het WEL willen zien. Als laatste beeld en herinnering aan hun geliefde.
Alle vliegtuigen vliegen niet meer over Oost Oekraļnequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef Proximo het volgende:
Mag toch aannemen dat die malaysia vlucht om 21:00 wel een andere route vliegt...
Omdat ze pro-Russisch zijn flippo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar als het oekrainers zijn, waarom zou de haat op rusland stijgen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar als het oekrainers zijn, waarom zou de haat op rusland stijgen?
twitter:ReutersGraphics twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:55:18Intended route of #MH17 http://t.co/fiBTxZ8m04 http://t.co/IaUq0YCu2p reageer retweet
Patty Brard zit toch helemaal niet bij boulevard nu.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef RVer het volgende:
De zwarte doos vinden ze natuurlijk ook nooit meer terug in een oorlogsgebied
Als je ondertussen ook gewoon de NOS hebt gekeken heb je niets gemist.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga geen 2 topics doorlezen.
Inderdaad, Waarom staat die verslaggever bij schiphol eigenlijk met zo'n dikke jas aan? Het is bijna 30 graden,quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Leuk man. Even die toeristen interviewen die op het moment van vertrekken staan. Lekker waardevolle TV ook
Die worden toch allemaal omgeleid. Valt ook te zien op de vluchtenradar in dat gebied.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
Mensen die zo die kant op vliegen geven geen neuk
Denk dat je nu safe zit ja. Maar toch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
Mensen die zo die kant op vliegen geven geen neuk
Die wordt door de rebellen naar Rusland gestuurd las ik..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef RVer het volgende:
De zwarte doos vinden ze natuurlijk ook nooit meer terug in een oorlogsgebied
bron:twitter:McFaul twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:38:26Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet. reageer retweet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het Russen waren.. Smerig volk, kan die taal ook niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |