objectief geen duidelijkheid geven als er nog niks bekend is zo hoort dat, live verslag is moeilijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de NOS toch ontzettend amateuristisch bij de verslaggeving over dit soort gebeurtenissen.
CNN/ Al Jazeera/BNN World News doen dat veeeel beter.
Nogal wiedes. Zou daar nu niet willen staanquote:
Minder kutfoto's en meer foto's met toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
Willen wij meer of minder foto's?!?!??
Al die berichten eronderquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)135026&p=90&refid=13 deze link bedoelde ik
Krijg er kippevel van
Iemand bevestigde net dat hij inderdaad aan boord wasquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
reacties van familie op die fb. Ik krijg echt bijna tranen...
Mee eens. Hopelijk wordt het budget van de NOS verhoogd tot het bedrag dat deze omroepen te besteden hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de NOS toch ontzettend amateuristisch bij de verslaggeving over dit soort gebeurtenissen.
CNN/ Al Jazeera/BNN World News doen dat veeeel beter.
Nederlanders he. Mannen van staal en boten van hout.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Ik vind het raar dat de lichamen nog redelijk heel zijn in tegenstelling tot het vliegtuig
Natuurlijk welquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de andere 200 man geen RIP?
Hulpdiensten rapporteren brokstukken in een straal van 15KM om de crashsite, dit strookt met een ontploffing op grote hoogte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?
viel mij ook al op..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Ik vind het raar dat de lichamen nog redelijk heel zijn in tegenstelling tot het vliegtuig
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Schijnt dat het vaak gewoon zakken met smurrie zijn. Dat alle botten verbrijzelen bij een botsing met hoge snelheid met de grond.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Dat zou mij dan wel weer overkomen. Gewoon omdat ik vaak mijn vlucht gemist hebquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Je zou je vlucht gemist hebben vanmiddag.
Je kunt zien dat mensen tegenwoordig per sé nieuws willen horen, zelfs als dat totaal niet bevestigd is. De NOS doet het vandaag goed wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
objectief geen duidelijkheid geven als er nog niks bekend is zo hoort dat, live verslag is moeilijk!
Eensquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Snowballed het volgende:
Jezus zijn alle trollen van FOK aanwezig hier..?
Wat een randdebielenverzameling hier..
Die zijn meer buigzaam... (beetje horror om over na te denken btw)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Halldor het volgende:
Dan zit je nu alsnog te JUICHEN denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Je zou je vlucht gemist hebben vanmiddag.
Als het kalf verdonken is....quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef JimmyJames het volgende:
Lufthansa mijdt per direct het luchtruim van Oekraine.
Ligt er maar net aan waar die raket het vliegtuig raakt. Zal wel op de motoren zijn en dan kan het best dan een deel redelijk in tact naar beneden komt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Op 10 KM hoogte uit elkaar knallen blijft dat niet meer bij elkaar hoor, daar mag je zer van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |