quote:Een Maleisisch passagiersvliegtuig dat van Schiphol was vertrokken, is neergestort op Oekraens grondgebied.
Passagiersvliegtuig uit Amsterdam stort neer in Oekrane
Het toestel kwam bij de grens met Rusland neer, meldt het persbureau Reuters op basis van het Russische persbureau Interfax.
Interfax stelt dat het gaat om een Boeing 777 van Malaysia Airlines, die was opgestegen uit Amsterdam en op weg was naar de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur.
Volgens mij ging een collega net vandaag die kant optwitter:PzFeed twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:11:23BREAKING NEWS: Malaysian Airlines Boeing 777 had 280 passengers and 15 crew members on board crashed near Russian border. Interfax reageer retweet
Jaja, nu weer wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:16 schreef CarltonBanks het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-in-oekraine.html
pagina doet het prima
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was die vorige niet Singapore?
Die vermiste bedoelt die waarschijnlijk. Dat was Malysiaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was die vorige niet Singapore?
Ja. Boeiend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik moet 13 Augustus richting Thailand met Oekraine Airlines vanuit Amsterdam via Kiev....![]()
![]()
![]()
Wat heeft Oekrane Airlines hier mee te maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik moet 13 Augustus richting Thailand met Oekraine Airlines vanuit Amsterdam via Kiev....![]()
![]()
![]()
Ben je nou fucking serieus?quote:
ja, die kans is wel aanwezig idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Re het volgende:
Over de Oekrane bij de Russische grens... Nou dat kan best uit de lucht geschoten zijn
Als iedereen gaat vertellen dat hij binnenkort ook moet vliegen wordt het een langdradig, nutteloos topic.quote:
Ik vroeg mij vandaag al af waarom tickets met tussenstop Kiev zo bizar goedkoop waren. Onwetendheid2quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Scarface150993 het volgende:
![]()
![]()
Nou en?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Scarface150993 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef Studiotje het volgende:
Volgens mij ging een collega net vandaag die kant optwitter:PzFeed twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:11:23BREAKING NEWS: Malaysian Airlines Boeing 777 had 280 passengers and 15 crew members on board crashed near Russian border. Interfax reageer retweet
Hoe, dat ding vliegt op minimaal 10 km hoogte....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:21 schreef Re het volgende:
Over de Oekrane bij de Russische grens... Nou dat kan best uit de lucht geschoten zijn
En dat is relavant hoe? Of moet je weer even anti-VS blaten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Charismatisch het volgende:
Syrische rebellen krijgen geen geavanceerde wapens van de VS omdat men bang is dat ze een passagiersvliegtuig uit de lucht halen.
Hopelijk had 'ie een andere vlucht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:17 schreef Studiotje het volgende:
Leg uit, waarom zou jij niet ongerust zijn als je door een land vliegt waar misschien een vliegtuig uit de lucht is geschoten?quote:
Neergeschoten omdat het vliegtuig per ongeluk in verkeerd luchtruim terecht is gekomen?quote:Military expert Dmitry Tymchuk says the Malaysia Airlines plane crashed to the north of Torez in the Donetsk region, according to Ukrainian journalist Myroslava.
The area is controlled by pro-Russian separatists who are fighting the Ukrainian army.
On July 8, the State Aviation Administration of Ukraine closed the airspace to civilian aircraft after a military transport plane was shot down.
Read more: http://www.businessinside(...)2014-7#ixzz37jvQ18Su
Waarschijnlijk? Says who?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Leg uit, waarom zou jij niet ongerust zijn als je door een land vliegt waar waarschijnlijk een vliegtuig uit de lucht is geschoten?
dat lijkt misschien wat te toevallig he...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Klonk het volgende:
Heb het akelige gevoel dat dit geen ongeluk is...
Ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Klonk het volgende:
Waar haal jij vandaan dat het ding is neergeschoten?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Leg uit, waarom zou jij niet ongerust zijn als je door een land vliegt waar misschien een vliegtuig uit de lucht is geschoten?
Ja, dat is inderdaad een goede reden om een lijnvlucht met 300 man aan boord uit de lucht te knallen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Neergeschoten omdat het vliegtuig per ongeluk in verkeerd luchtruim terecht is gekomen?
Lijkt me stug, route is een normale route richting het Oosten...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Neergeschoten omdat het vliegtuig per ongeluk in verkeerd luchtruim terecht is gekomen?
quote:
1+1 = niet altijd twee idd maar toch, onrustige buurt, tijd zal het leren...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat het ding is neergeschoten?
[..]
Ja, dat is inderdaad een goede reden om een lijnvlucht met 300 man aan boord uit de lucht te knallen.
Was ik ook al aan het denken.... Dan wordt er toch ingegrepen denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef Infection het volgende:
Als deze inderdaad uit de lucht geschoten is zal deze oorlog een hele andere wending gaan krijgen.
Ben je niet de enige..quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef Klonk het volgende:
Omdat de Russen wel zulke wapens leveren aan pro-Russische rebellen. Denk eens na voordat je blaat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
En dat is relavant hoe? Of moet je weer even anti-VS blaten?
Welke partij het ook is (als het zo is) erg goed voor je PR kan het niet zijn....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was ik ook al aan het denken.... Dan wordt er toch ingegrepen denk ik.
quote:
Lijkt op een ongeluk dus.quote:Het toestel verloor hoogte en werd vervolgens brandend op de grond teruggevonden 50 mijl voor de grens met Rusland, aldus het Russische persbureau.
Wat was reden voor het plotse hoogteverlies?quote:
Waar baseer je dat op? Er is nu nog niks over te zeggen.quote:
Of een wilde rebel met een raket die zich vergistte, dat lijkt me koffiedik kijken momenteel?quote:
Klinkt bijna als een kaping wat iets met de oorlog in Oekrane te maken heeft.quote:Een woordvoerder van Malaysia Airlines heeft bevestigd dat er een "incident" heeft plaatsgevonden aan boord van een van de vluchten van de maatschappij. Tegenover NU.nl kon een woordvoerder van Malaysia Airlines nog niet bevestigen dat het vliegtuig is neergestort.
Technische problemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat was reden voor het plotse hoogteverlies?
Zoals een raketquote:
Ja sure....quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
quote:
Er is nu nog niks over te zeggen dus ik zou zeggen, stop met het topic te vervuilen.quote:
what the Ftwitter:pvdp twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:30:52INTERFAX AGENCY SAYS MALAYSIAN PASSENGER AIRLINER WAS SHOT DOWN AT ALTITUDE OF 10 KM ABOVE EASTERN UKRAINE - Reuters reageer retweet
okquote:
Houd je mond eens dicht dan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Er is nu nog niks over te zeggen dus ik zou zeggen, stop met het topic te vervuilen.
Laat ze is toch grappig dat domme gelulquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:31 schreef Parzival het volgende:
gemiddelde wapens komen niet op 10km hoogte hoor..
En dat steeg op vanaf Schiphol. Zo zie je maar dat de technische controles voorafgaande aan de vlucht niet altijd betrouwbaar zijnquote:
dat weten ze dan wel heel snel...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:31 schreef Dos37 het volgende:
what the Ftwitter:pvdp twitterde op donderdag 17-07-2014 om 17:30:52INTERFAX AGENCY SAYS MALAYSIAN PASSENGER AIRLINER WAS SHOT DOWN AT ALTITUDE OF 10 KM ABOVE EASTERN UKRAINE - Reuters reageer retweet
goh.. t zal niet de eerste zijn die door technische mankementen naar beneden komtquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En dat steeg op vanaf Schiphol. Zo zie je maar dat de technische controles voorafgaande aan de vlucht niet altijd betrouwbaar zijn(mocht het inderdaad een technische fout betreffen)
Eerst de tour natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |